Heb je mest naar hem gegooid?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef sbientje het volgende:
ik zag vandaag King Joffrey in de sportschoolhij leek er echt op!
heb m in zijn gezicht geslagenquote:
Pics!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef sbientje het volgende:
ik zag vandaag King Joffrey in de sportschoolhij leek er echt op!
Waarom nou Joffrey.. hij is echt één held maar niemand ziet dit omdat de schrijvers dat zo willen.quote:
Dat is toch simpel..hij is het karakter dat "everyone loves to hate". Zulke gasten moeten er ook inzitten en dat is alleen maar goed, maar het is logisch dat iedereen een hekel aan hem heeft. Dat maakt het geen "slecht" karakter in de serie.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom nou Joffrey.. hij is echt één held maar niemand ziet dit omdat de schrijvers dat zo willen.
Zo gemakkelijk om hem te haten omdat hij toevallig er niet zo charmant uitziet plus paar stoute dingen doet.
Ik hoop dat hij nog veel seizoenen blijft.
Wel mooi gemaakt! Kunnen de stakkers goed op oefenen.
wel bij het zien van daenerysquote:Op maandag 25 juni 2012 03:30 schreef PretKroket het volgende:
Wie krijgt er nog meer kippenvel en stijve tepels bij het horen van de introtheme?
quote:Op maandag 25 juni 2012 03:30 schreef PretKroket het volgende:
Wie krijgt er nog meer kippenvel en stijve tepels bij het horen van de introtheme?
Hij is in de serie nog vrij mild hoor. Maar hij speelt het wel heel goed, verwend snotjong.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom nou Joffrey.. hij is echt één held maar niemand ziet dit omdat de schrijvers dat zo willen.
Zo gemakkelijk om hem te haten omdat hij toevallig er niet zo charmant uitziet plus paar stoute dingen doet.
Haha die made in westeros rechts onder doet t hem.quote:
Stark paper coquote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Haha die made in westeros rechts onder doet t hem.
En zon karakter moet er juist in zitten. Ik heb echt een hekel aan hem, en elke keer krijg ik weer hoop op zijn dood, maar die blijft dan uit. Houd het dus wel spannend. Verder speelt dat kereltje hem wel verrekt goed.
Hoezo is Joffrey een held?quote:Op maandag 25 juni 2012 03:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Joffrey maakt gewoon de serie, samen met Tyrion. Dat het een bange teringlijer is zorgt er juist voor dat je wil blijven kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo is Joffrey een held?Die bangerik rent steeds naar zijn mams om zich onder haar rokje te verstoppen.
Jeuuuuj, welkom!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Eerste post trouwens hier; wilde niets spoileren dus topic vermeden. Ik heb de twee series compleet uitgekeken in een voor mij recordtempo; wat een geweldige serie!
Op wie moet hij lijken? Want ik zie t niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:47 schreef benx het volgende:
Zat gister world championship Starcraft te kijken, toch een aardige look a like
http://esl.tv/video/4cb198c29b32a50f/
[ afbeelding ]
Haha vroeger had m'n opa ook een raaf welke constant 'Hallo' zei. Geweldige dieren als ze eenmaal tam zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef Doler12 het volgende:
Nu nog even corn en snow laten leren en hij kan meedoen in season 3!![]()
Hij is geen held, de serie draait ook niet om hem en kan prima zonder hem doorgaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Joffrey maakt gewoon de serie, samen met Tyrion. Dat het een bange teringlijer is zorgt er juist voor dat je wil blijven kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |