SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
TT
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik werd wakker van het onweer
Ik mag nog even verder dromen, eens kijken of dat ook lukt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Same herequote:Op maandag 18 juni 2012 08:28 schreef Yuki het volgende:
Ik werd wakker van het onweer
Ik mag nog even verder dromen, eens kijken of dat ook luktnog een uurtje verder geslapen, maar dat was het dan ook.
Er moet aan de paper geschreven worden en gesolliciteerd!
Slaap nog lekker, Yuki!
Goedemorgen trouwens!![]()
![]()
M'n neefje (22) en nichtje (14) willen binnenkort ook gaan hardlopen. Ik heb hen verteld dat fatsoenlijke schoenen echt belangrijk zijn, maar ze willen gaan lopen op sneakers.
Op zich wel begrijpelijk dat ze niet direct ¤ 100 per persoon aan schoenen willen uitgeven voordat ze weten dat ze het hardlopen leuk gaan vinden. Er moet toch wel een gulden middenweg zijn?![]()
Sprintje getrokken van de auto naar de klant. Om er vervolgens achter te komen dat ik ook voor de deur had kunnen parkeren. Baas zal me zo wel vermoorden aangezien ik had gezegd dat dat niet kon
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hmmm.. Misschien dat je iets met de sokken kunt? Stevige sokken die corrigeren? Niet ideaal, maar beter dan Disney sokkenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
M'n neefje (22) en nichtje (14) willen binnenkort ook gaan hardlopen. Ik heb hen verteld dat fatsoenlijke schoenen echt belangrijk zijn, maar ze willen gaan lopen op sneakers.
Op zich wel begrijpelijk dat ze niet direct ¤ 100 per persoon aan schoenen willen uitgeven voordat ze weten dat ze het hardlopen leuk gaan vinden. Er moet toch wel een gulden middenweg zijn?
Ik heb het ook nog een aardig tijdje volgehouden op Dutchies van de Scapino.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Op zich wel begrijpelijk dat ze niet direct ¤ 100 per persoon aan schoenen willen uitgeven voordat ze weten dat ze het hardlopen leuk gaan vinden. Er moet toch wel een gulden middenweg zijn?
Van die schoenen proberen echt hardloopschoenen te imiteren, dus misschien wel iets positiever dan sneakers.![]()
Je liefste glimlach opzetten en zeggen: 'Een stukje lopen is toch goed voor de conditie?' Dan zal ie vast niet boos zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 08:36 schreef Maraca het volgende:
Sprintje getrokken van de auto naar de klant. Om er vervolgens achter te komen dat ik ook voor de deur had kunnen parkeren. Baas zal me zo wel vermoorden aangezien ik had gezegd dat dat niet kon
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hij belde net dus even wat parkeertips gegevenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je liefste glimlach opzetten en zeggen: 'Een stukje lopen is toch goed voor de conditie?' Dan zal ie vast niet boos zijn
het eindige toch dat ze allemaal op je wachtten en je een lekkere zweterige group hug gaven..?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef GotC het volgende:
Ik had gedroomd dat ik te langzaam was voor m'n loopgroep. Dus liefde? Hmm..
Dat hou ik maar even in gedachten jaquote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het eindige toch dat ze allemaal op je wachtten en je een lekkere zweterige group hug gaven..?![]()
![]()
Wat een luie baasquote:Op maandag 18 juni 2012 08:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij belde net dus even wat parkeertips gegeven![]()
Zo, ik ben bijgelezen. En nu ga ik echt nog even een uurtje lui doen
moeilijke vraag, vooral gezien de leeftijd van je nichtje... echt een leeftijd waarbij het een opvlieging zou kunnen zijn die snel overwaait...quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
kijk voor de lol maar eens 100 topics terug en zie hoeveel van de posters toen met de noorderzon verdwenen zijn van het slagveld der loopsport... dus ja, misschien de eerste 150km op scapino's...niet verstandig maar wel de gulden middenweg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gisteren stukje gelopen, ging goed maar moet mijzelf wel echt aan het schema houden.Vooral doenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:56 schreef Yuki het volgende:
Zo, ik ben bijgelezen. En nu ga ik echt nog even een uurtje lui doen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
En dan gewoon echt aan een beginnersschema laten houden. Wellicht met ze afspreken dat als ze het over een maand nog steeds doen+leuk vinden, ze nieuwe schoenen gaan moeten kopenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeilijke vraag, vooral gezien de leeftijd van je nichtje... echt een leeftijd waarbij het een opvlieging zou kunnen zijn die snel overwaait...
kijk voor de lol maar eens 100 topics terug en zie hoeveel van de posters toen met de noorderzon verdwenen zijn van het slagveld der loopsport... dus ja, misschien de eerste 150km op scapino's...niet verstandig maar wel de gulden middenweg.
![]()
Nee, hij belde om te zeggen dat hij vaststond in de filequote:toen gelijk maar even parkeertips gegeven.
Ik heb bij perry een paar asics voor 59.99 gehaald omdat ik ook niet wist of ik het wel leuk zou vinden. Die kun je ook altijd nog voor andere buitenactiviteiten gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
O en onweer![]()
![]()
Weer stiekem een wit voetje gehaald bij de baasquote:Op maandag 18 juni 2012 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, hij belde om te zeggen dat hij vaststond in de filetoen gelijk maar even parkeertips gegeven.
Oooh ik dacht nog aan je gisteren! Hoe gaat het met de pijnlijke knie/heup?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij perry een paar asics voor 59.99 gehaald omdat ik ook niet wist of ik het wel leuk zou vinden. Die kun je ook altijd nog voor andere buitenactiviteiten gebruiken.
O en onweer![]()
![]()
Niet echt.. Hij mocht daar dus niet parkerenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer stiekem een wit voetje gehaald bij de baas
Zo, weer thuis. Als het zo moet, NS, dan werk ik wel hier
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb de hele nacht gedroomd over hardlopen en wedstrijden enzoVolgens mij zijn de eerste zenuwen voor vrijdag alweer aanwezig..
![]()
Collega die een trein later neemt dan ik stond vast op Utrecht en is ook weer naar huis gegaan. Ik was net op tijd binnen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Mijn collega moest, net als ik, ook naar Utrecht. Ik kwam Arnhem niet eens uit, hij is tot Amersfoort gekomen. Nu moet ie een taxi naar kantoor nemen, omdat hij het dichtst bij is, en er iemand moet komen...quote:Op maandag 18 juni 2012 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Collega die een trein later neemt dan ik stond vast op Utrecht en is ook weer naar huis gegaan. Ik was net op tijd binnen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:39 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog een aardig tijdje volgehouden op Dutchies van de Scapino.
Van die schoenen proberen echt hardloopschoenen te imiteren, dus misschien wel iets positiever dan sneakers.Hieruit begrijp ik dat ze het beste gewoon "redelijke" schoenen kunnen aanschaffen om eens kennis te maken met lopen. Dat is in ieder geval beter dan sneakers inderdaad. Als ze het echt leuk vinden, dan kunnen ze wel wat beters kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeilijke vraag, vooral gezien de leeftijd van je nichtje... echt een leeftijd waarbij het een opvlieging zou kunnen zijn die snel overwaait...
kijk voor de lol maar eens 100 topics terug en zie hoeveel van de posters toen met de noorderzon verdwenen zijn van het slagveld der loopsport... dus ja, misschien de eerste 150km op scapino's...niet verstandig maar wel de gulden middenwegVoor wat betreft het schema denk ik dat ik hen dan gewoon Evy 0-5km zal adviseren.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:59 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan gewoon echt aan een beginnersschema laten houden. Wellicht met ze afspreken dat als ze het over een maand nog steeds doen+leuk vinden, ze nieuwe schoenen gaan moeten kopen.
Ik wil m'n nichtje dan nog wel sponsoren (ze heeft toch nog wat van me tegoed vanwege haar goede rapport
), maar m'n neefje mag het lekker zelf betalen.
![]()
![]()
Die heb ik nog steeds tijdens het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Oooh ik dacht nog aan je gisteren! Hoe gaat het met de pijnlijke knie/heup?Dag erna is het wel redelijk weg. Ergens hoop ik nog steeds dat het is omdat ik verkeerd loop ofzo, dus FF gaat er dit weekend even naar kijken. Loop ik goed dan ligt het echt aan de schoenen en ga ik even naar m'n grote vriend in Leeuwarden voor schoenen
![]()
![]()
inderdaad..wat jij hier voorstel is een redelijk compremisquote:Op maandag 18 juni 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Hieruit begrijp ik dat ze het beste gewoon "redelijke" schoenen kunnen aanschaffen om eens kennis te maken met lopen. Dat is in ieder geval beter dan sneakers inderdaad. Als ze het echt leuk vinden, dan kunnen ze wel wat beters kopen.
[..]
Voor wat betreft het schema denk ik dat ik hen dan gewoon Evy 0-5km zal adviseren.
quote:Ik wil m'n nichtje dan nog wel sponsoren (ze heeft toch nog wat van me tegoed vanwege haar goede rapport), maar m'n neefje mag het lekker zelf betalen.
Geen zorgen, als de bliksem niet inslaat dan weten ze wel wat anders te vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef VKV het volgende:
Blij dat ik niet via Utrecht hoef! Nu hopen dat er geen bliksem inslaat op de route Den Haag-Venlo![]()
Mijn schoenen zijn ook gewone Perry Nikes à ¤ 79,95. Wel met een verstevigde zool aan de binnenkant, maar ik wist dat ik dat nodig had. Run2Day heeft ze voor me nagemeten en het kan.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Hieruit begrijp ik dat ze het beste gewoon "redelijke" schoenen kunnen aanschaffen om eens kennis te maken met lopen. Dat is in ieder geval beter dan sneakers inderdaad. Als ze het echt leuk vinden, dan kunnen ze wel wat beters kopen.
Maar ik vind het zo leuk dat ik m'n volgende zeker wel ga laten aanmeten.
afgelopen week 42 km hardgelopen.. Mijn persoonlijjk record!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
afgelopen week 42 km hardgelopen.. Mijn persoonlijjk record!top!
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
afgelopen week 42 km hardgelopen.. Mijn persoonlijjk record!
nog 195 meter te gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
afgelopen week 42 km hardgelopen.. Mijn persoonlijjk record!
42,32 ;-)quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oepsquote:Op maandag 18 juni 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt.. Hij mocht daar dus niet parkeren
Onweer en regen hier, en ik moet schoolIn de auto kan niet, want vanmiddag moeten we naar het provinciehuis als excursie (
) en dat is midden in de binnenstad. /klaagklaag
hahaha, 125 meter uitlopen dusquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
4x (2 min hl/1 min w) HR 185 Sat 89% daar wordt je wel moe van04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Als ik ooit een marathon loop hoop ik hem toch sneller te lopen dan een weekquote:Op maandag 18 juni 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hahaha, 125 meter uitlopen dus
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
sat 89%?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Re het volgende:
4x (2 min hl/1 min w) HR 185 Sat 89% daar wordt je wel moe van
en ja, dat is idd pittig!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dat is ook de bedoeling.... maar hij zit weer in de tas!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Re het volgende:
4x (2 min hl/1 min w) HR 185 Sat 89% daar wordt je wel moe van'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
holy moly.... dat is behoorlijk hoorquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De lieve oom zijn is leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad..wat jij hier voorstel is een redelijk compremis
[..]En duur.
Het zou wel een beetje sneu zijn als ze een blessure oplopen door verkeerde schoenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook gewone Perry Nikes à ¤ 79,95. Wel met een verstevigde zool aan de binnenkant, maar ik wist dat ik dat nodig had. Run2Day heeft ze voor me nagemeten en het kan.
Maar ik vind het zo leuk dat ik m'n volgende zeker wel ga laten aanmeten.![]()
Je moet toch ergens beginnenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als ik ooit een marathon loop hoop ik hem toch sneller te lopen dan een weekIs ook. Maar een stevige sportschoen zou toch afdoende moeten zijn voor de eerste Evy lessen. Ze gaan natuurlijk niet meteen 10km lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Het zou wel een beetje sneu zijn als ze een blessure oplopen door verkeerde schoenen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ja maar dat is normaal na operatie en met medicatie die ik heb... voor dat alles begon zat ik op 70-80 in rust... ook niet echt woohoo maar toch.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
holy moly.... dat is behoorlijk hoor04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
tell me about it... elke keer als ik terug ga naar NL stopt Mrs.RD mijn hele koffer vol met goodies voor alle neefjes en nichtjes.... maar ja, een mooie zelfgemaakte tekening verzacht de financiele pijn weerquote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De lieve oom zijn is leuk.En duur.
![]()
Mijn neefjes en nichtjes duiken m'n koffer in op zoek naar de kado's
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De omgekeerde wereldquote:Op maandag 18 juni 2012 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tell me about it... elke keer als ik terug ga naar NL stopt Mrs.RD mijn hele koffer vol met goodies voor alle neefjes en nichtjes.... maar ja, een mooie zelfgemaakte tekening verzacht de financiele pijn weerIk moet FF juist terugfluiten af en toe
Als er eentje jarig is wil ie steeds ook broer/zus een cadeau geven, maar ze moeten maar leren dat een verjaardag voor één iemand is. Andere keren gaat ie z'n gang maar
![]()
![]()
Ohja ik zit nu in de bus naar school. Zelfs in Groningen flitst et als een gekHopen dat het wat opklaart vanmiddag.
![]()
Ik woon momenteel slechts 100km bij hen vandaan en zie hen nog wel regelmatig. Zo nu en dan een uitje vinden ze wel leuk. Ben van plan om in de herfstvakantie met m'n oudste nichtjes (14 & 15) naar Londen te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tell me about it... elke keer als ik terug ga naar NL stopt Mrs.RD mijn hele koffer vol met goodies voor alle neefjes en nichtjes.... maar ja, een mooie zelfgemaakte tekening verzacht de financiele pijn weer
Daar willen ze al zo lang naartoe, maar ze kunnen niet met hun ouders. Het is in onze familie (Turkse achtergrond) niet echt gewoonte om naar een ander land dan Turkije op "vakantie" (voor zover je van vakantie kan spreken) te gaan.Oeh, dat komt me zo bekend voor. Alle kinderen (<7 jaar) beginnen te huilen zodra ik een cadeau aan het jarige kind geef.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De omgekeerde wereldIk moet FF juist terugfluiten af en toe
Als er eentje jarig is wil ie steeds ook broer/zus een cadeau geven, maar ze moeten maar leren dat een verjaardag voor één iemand is. Andere keren gaat ie z'n gang maar
![]()
![]()
Dit is alles voor vandaag. Geef het een uurtje.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ohja ik zit nu in de bus naar school. Zelfs in Groningen flitst et als een gekHopen dat het wat opklaart vanmiddag.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
In Assen nu bezig.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
ik wil ook onweer
maar dat mag vanmiddag wel over zijn, want dan komt de olympische vlam hier door de stad
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook onweer
maar dat mag vanmiddag wel over zijn, want dan komt de olympische vlam hier door de stadGa je kijken?
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon momenteel slechts 100km bij hen vandaan en zie hen nog wel regelmatig. Zo nu en dan een uitje vinden ze wel leuk. Ben van plan om in de herfstvakantie met m'n oudste nichtjes (14 & 15) naar Londen te gaan.kudo's voor oom Sylvesterrr !!
quote:quote:Oorzaak
Rond Utrecht Centraal rijden minder treinen door blikseminslag.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.![]()
je bent al klaar voor het WK over 2 jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef SunTzu het volgende:
Zo maar eens een stukje rennen.
wtf hoe ben ik nu weer een Oranjefan geworden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Blij dat ik in Utrecht woon.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fuck
Ik moet om half 1 beginnen in Zoetermeer...![]()
![]()
In Hsum wonen en in Den Haag wonen is pas écht een feest. Als er een traject is waarop het vaak misgaat
en plezier is waar het om gaat, afstand komt vanzelfquote:Op maandag 18 juni 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Mijn weektotaal was nog geen 3,5kmen dat in twee keer.
Maar goed, we hebben er wel plezier in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier thuis gebleven met buikklachten blegh. Vrijdag ervoor naar de huisarts. Nu maar internet afspeuren naar van alles voor mijn bruiloftWat een CRISIS haha, weet gewoon niet waar ik moet beginnen
![]()
![]()
Ik zat net te denken.. m'n 10,8 km is vrij weinig in vergelijking met de rest hier, maar aan de andere kant: het is toch maar weer 10,8 km die ik anders niet zou (hard)lopen in een weekquote:Op maandag 18 juni 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Mijn weektotaal was nog geen 3,5kmen dat in twee keer.
Maar goed, we hebben er wel plezier inEn inderdaad: zolang je er maar plezier in hebt
![]()
![]()
Bij de locatiequote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Rammelaartje het volgende:
Hier thuis gebleven met buikklachten blegh. Vrijdag ervoor naar de huisarts. Nu maar internet afspeuren naar van alles voor mijn bruiloftWat een CRISIS haha, weet gewoon niet waar ik moet beginnen
![]()
![]()
Die zit ik nu inderdaad te bekijken! Trouwringen zijn gewoon geen prijzen van te vinden op internet, maakt me zooooo chagrijnig!quote:
Huwelijksreis is al bekend(En ja, we gaan actief op zoek naar een plek waar we ook kunnen hardlopen
)
![]()
Preciesquote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken.. m'n 10,8 km is vrij weinig in vergelijking met de rest hier, maar aan de andere kant: het is toch maar weer 10,8 km die ik anders niet zou (hard)lopen in een weekEn inderdaad: zolang je er maar plezier in hebt
we zijn allemaal goed bezig.
![]()
Lekker rustig hier, zo kan ik nog eens doorwerken![]()
.
Zit te twijfelen wat ik vanavond zal doen bij KT. Heb namelijk spierpijn in m'n benen en denk dat het dan niet slim is om leg press e.d. te doen? Of kan dat geen kwaad? Anders doe ik alleen de oefeningen voor m'n bovenlijf. Maar als ik spierpijn blijf houden na het hardlopen, komt er van KT niet veel terecht op deze manier. Dan kan ik niet kt'en na het hardlopen en (nog erger) niet hardlopen na het kt'en
.
Misschien even vragen bij de trainer?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Zit te twijfelen wat ik vanavond zal doen bij KT. Heb namelijk spierpijn in m'n benen en denk dat het dan niet slim is om leg press e.d. te doen? Of kan dat geen kwaad? Anders doe ik alleen de oefeningen voor m'n bovenlijf. Maar als ik spierpijn blijf houden na het hardlopen, komt er van KT niet veel terecht op deze manier. Dan kan ik niet kt'en na het hardlopen en (nog erger) niet hardlopen na het kt'en
.
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef YUR het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 24 uur van dit topic voor me?_! ,
,
,
____!,
Ja doei.![]()
Of van het afgelopen weekend ;=)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef YUR het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 24 uur van dit topic voor me?![]()
Coretraining? Rug mee pakken. buikspieren, balansoefeningen doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
.
.
![]()
Dat was de 'quote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
motorbloempje is in haar samenvatting vergeten te vermelden dat ik een lieve oom ben.'
Ja doei.![]()
Heerlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt! Ben nu ook lekker slechte series aan 't kijken![]()
en brood aan 't maken
ik ben jaloers, maar vandaag neem ik ook een dagje vrij (maar het blijft toch door je hoofd spoken).
![]()
Zo geniet je ook niet van je vrije dagenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijkik ben jaloers, maar vandaag neem ik ook een dagje vrij (maar het blijft toch door je hoofd spoken).
. Ken het gevoel nog van 'vroeger'
.
Alleen in het weekend voelde ik me niet bezwaard dat ik niets deed, zelfs als ik de hele week niets uitgevoerd had. Ik had echt geen discipline
.
Same. Weekenden houd ik sowieso vrij, anders word ik gek.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo geniet je ook niet van je vrije dagen. Ken het gevoel nog van 'vroeger'
.
Alleen in het weekend voelde ik me niet bezwaard dat ik niets deed, zelfs als ik de hele week niets uitgevoerd had. Ik had echt geen discipline
.
![]()
Nou, reizen met de trein vanuit Utrecht is echt af te raden...
Intercitys die 5 min voor vertrek tóch uitvallennu dus in het boemeltje naar Zoetermeer. En te laat op m'n werk dus
Je loopt toch hard?quote:
Ik heb het ook niet, behálve bij het hardlopen en volgens mij kan ik het in de sportschool ook wel opbrengen, want ik heb nog nooit zin gehad om naar de sportschool te gaan en nu heb ik al voor de derde dag op rij zin. What's happening to me?
.
Je hebt het sportvirus te pakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je loopt toch hard?
Ik heb het ook niet, behálve bij het hardlopen en volgens mij kan ik het in de sportschool ook wel opbrengen, want ik heb nog nooit zin gehad om naar de sportschool te gaan en nu heb ik al voor de derde dag op rij zin. What's happening to me?
.
Ik denk het. Met een goeie conditie is sporten echt leuk. Ik zweet wel, maar raak zo goed als niet buiten adem. Heerlijk is dat
. Zat vroeger als een stervend paard op de hometrainer
.
Ja, met hardlopen lukt het wel. Maar dat vind ik leukquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je loopt toch hard?
.
Misschien wordt het tijd voor leuk werkF means you're fucked![]()
Dat heb je ook vaak snel te pakken als het leuk is en goed gaatquote:Ik moet juist zorgen dat ik het een beetje in toom hou, heb mezelf vroeger al de vernieling in geholpen door veel te fanatiek te zijn en dat moet niet opnieuw
![]()
![]()
Ik vind mijn werk ook heel leuk, maar als ik niet op kantoor zit, heb ik ook totaal geen discipline hoor. En m'n studie vond ik ook leuk, maar het is nu een stuk gemakkelijker om te gaan hardlopen dan het destijds was om mezelf aan te zetten tot studerenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, met hardlopen lukt het wel. Maar dat vind ik leuk
Misschien wordt het tijd voor leuk werk.
Maar na hardlopen (of sporten in het algemeen) voel je je ook altijd lekker daarnaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk ook heel leuk, maar als ik niet op kantoor zit, heb ik ook totaal geen discipline hoor. En m'n studie vond ik ook leuk, maar het is nu een stuk gemakkelijker om te gaan hardlopen dan het destijds was om mezelf aan te zetten tot studeren.
en bij werk/studie heb ik dat nou niet echt, zelfs als het leuk is.
![]()
10.8 is netjes hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken.. m'n 10,8 km is vrij weinig in vergelijking met de rest hier, maar aan de andere kant: het is toch maar weer 10,8 km die ik anders niet zou (hard)lopen in een weekEn inderdaad: zolang je er maar plezier in hebt
!
afhankelijk van je doelen ga je steeds meer lopen. Dus als je traint voor 5 km zal je een stuk minder lopen dan als je traint voor 10 km. Ik train voor 21 km, dus loop nog een stuk meer... Maar dat zegt niets over de plezier die je hebt in het lopen, de vooruitgang en de statistieken...
Ik ben alleen meer tijd kwijt met lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat is waar. Het is heel leuk om mezelf weer te zien stijgen in de challengequote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar na hardlopen (of sporten in het algemeen) voel je je ook altijd lekker daarnaen bij werk/studie heb ik dat nou niet echt, zelfs als het leuk is.
.
Ja dat is waar. Ik wil eigenlijk straks een keer of 3 per week op een fatsoenlijk tempo 5 km kunnen lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10.8 is netjes hoor!
afhankelijk van je doelen ga je steeds meer lopen. Dus als je traint voor 5 km zal je een stuk minder lopen dan als je traint voor 10 km. Ik train voor 21 km, dus loop nog een stuk meer... Maar dat zegt niets over de plezier die je hebt in het lopen, de vooruitgang en de statistieken...
Ik ben alleen meer tijd kwijt met lopenMeer hoeft niet, ik doe dit vooral ter ontspanning en omdat sporten gezond is, niet voor wedstrijden o.i.d.
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk het. Met een goeie conditie is sporten echt leuk. Ik zweet wel, maar raak zo goed als niet buiten adem. Heerlijk is dat
. Zat vroeger als een stervend paard op de hometrainer
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik heb m ook te pakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je ook vaak snel te pakken als het leuk is en goed gaatIk moet juist zorgen dat ik het een beetje in toom hou, heb mezelf vroeger al de vernieling in geholpen door veel te fanatiek te zijn en dat moet niet opnieuw
en moet ook zorgen dat ik de balans vind...
Want OF ik sloop mezelf in m'n enthousiasme, OF ik stop ermee zodra ik m'n doel bereikt heb
Na de Meidenloop en Ekiden dus maar zorgen voor een nieuw doel, om de motivatie vast te houden...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ken het probleem... na de 20 km van vorige maand weet ik ook niet zo goed meer wat ik moet doen. Ik heb me wel ingeschreven voor een HM, maar dat is pas in oktoberquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m ook te pakkenen moet ook zorgen dat ik de balans vind...
Want OF ik sloop mezelf in m'n enthousiasme, OF ik stop ermee zodra ik m'n doel bereikt heb
Na de Meidenloop en Ekiden dus maar zorgen voor een nieuw doel, om de motivatie vast te houden...![]()
Misschien me weer strak aan een schema houden zou kunnen werken, of kijken voor wedstrijden. Maar hier in de buurt is er niet zo veel.![]()
Ik houd mijzelf voorlopig wel grotendeels aan de lessen vast.
Kan nog geen balans vinden waardoor ik anders mijzelf helemaal sloop (in zoverre dat nog verder kan).
Het is wel saai maar misschien wel het beste
Zeeeeer herkenbaarquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m ook te pakkenen moet ook zorgen dat ik de balans vind...
Na de Meidenloop en Ekiden dus maar zorgen voor een nieuw doel, om de motivatie vast te houden...Ik heb met m'n vriend afgesproken om in zoveel mogelijk landen een rondje van 5 km te gaan lopen, gewoon voor de lol. Maar dan moet ik het wel een beetje blijven oefenen tussendoor anders lukt me dat niet, dus dat is mijn motivatie om wel te blijven lopen, maar niet té fanatiek
![]()
![]()
Mag ik even gal spuwen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn, vanavond weer hardlopen.
It's funny
Gaaf doel! Ik wil ook wel in het buitenland gaan lopen, heb m'n pa als voorbeeldquote:Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeeeeer herkenbaarIk heb met m'n vriend afgesproken om in zoveel mogelijk landen een rondje van 5 km te gaan lopen, gewoon voor de lol. Maar dan moet ik het wel een beetje blijven oefenen tussendoor anders lukt me dat niet, dus dat is mijn motivatie om wel te blijven lopen, maar niet té fanatiek
Maar voorlopig zie ik mezelf niet in het buitenland komen, dus houd ik het toch maar bij trainen en af en toe een evenement in Nederland
Net gaan rennen, voordat ik begon GPS aangezet toen Runtastic en toen ik klaar was met rennen wilde ik op stop drukken. Toen hoorde ik pas: "GPS signal valid"klote ding heeft alleen de tijd opgenomen.
![]()
Met een Garmin heb je dat soort problemen niet. Met een stopwatch ook niet trouwens
.
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Met een Garmin heb je dat soort problemen niet. Met een stopwatch ook niet trouwens
.
![]()
Die heb ik ook, onding qua GPSquote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.![]()
![]()
Volgens mij zijn GPS-issues sowieso een typisch probleem voor smartphones.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.
* Viking84 wacht op Swetsenegger die "onzin!" roept.
Ik heb ook een HTC Desire trouwens. Zit er nog tot maart aan vast, stom ding.
De afwijking bij mijn telefoon hangt vooral af waar, in steden en in de polder geen problemen.
Ga ik het bos in dan gaat het stuiteren beginnen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dat is op zich niet zo gekquote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Solique het volgende:
De afwijking bij mijn telefoon hangt vooral af waar, in steden en in de polder geen problemen.
Ga ik het bos in dan gaat het stuiteren beginnen.Ik was gisteren ook een paar keer de verbinding kwijt in Clingendael
Maar m'n Garmin hervat het signaal automatisch weer, weet niet of die app op foons dat ook doet? Je ziet op je Garmin natuurlijk wel veel gemakkelijker dat je het signaal kwijt bent.
Met mijn HTC Legend eigenlijk maar 1x GPS problemen gehad in een jaar tijd. Ik vind hem ook vrij nauwkeurig.
Maar goed, over twee weken dan toch een Garmin voor mijn verjaardag. Niet omdat ik hem persé nodig heb, maar gewoon omdat
![]()
![]()
je hebt ook apps voor gps-bereik. Die weten wanneer een satteliet veracht wordt en verkorten zo de zoek tijd (Volgens mij)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nooit echte problemen gehad met m'n HTC Sensation XE. Of Desire. Of Legend.
Alleen die GPS fuckups.. Maar die begonnen pas in 2012, daarvoor ook geen last van gehad.
![]()
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:49 schreef Jumparound het volgende:
je hebt ook apps voor gps-bereik. Die weten wanneer een satteliet veracht wordt en verkorten zo de zoek tijd (Volgens mij)![]()
![]()
Garmin genas mijn GPS aidsquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?![]()
![]()
Virusscanner aanquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?.
![]()
Dan vindt ie alleen sneller je locatie volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Niara het volgende:
Is het ook niet zo dat je telefoon sneller gps vindt als je internet aan staat?![]()
Even twee boeken over hardlopen besteld.
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar Murakami's gelezen, maar dit boek leek me he-le-maal niks, wanthardlopen
![]()
.
Die laatste is morgen al binnen als het goed is
Op een Android smartphone kan je snellere fix krijgen door 3G of WiFi aan te zetten. Android kan aan de hand van de zendmasten in de omgeving en/of WiFi accesspoints in de omgeving al een goede indicatie van je locatie krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vindt ie alleen sneller je locatie volgens mij.![]()
Heb die 2 gelezen (geleend bij de bieb)quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Even twee boeken over hardlopen besteld.
[ afbeelding ]
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar Murakami's gelezen, maar dit boek leek me he-le-maal niks, wanthardlopen
![]()
.
[ afbeelding ]
Die laatste is morgen al binnen als het goed isKwam er niet lekker in en vond ze ook niet bijzonder interessant
Wellicht nog een keer proberen
![]()
![]()
Done! Thanks for the headsup!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Niara het volgende:
Guppy is trouwens aan het lopen, mochten jullie willen peptalken!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het begin![]()
![]()
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Done! Thanks for the headsup!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het begin
En bleh, ik ben er vandoor. Sollicitatiegesprek! Ik wou dat jullie me daar doorheen konden peptalken![]()
![]()
Succes! Ik mag woensdag ookquote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef Niara het volgende:
[..]
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!
En bleh, ik ben er vandoor. Sollicitatiegesprek! Ik wou dat jullie me daar doorheen konden peptalken
F means you're fucked![]()
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Done! Thanks for the headsup!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het beginik begon echt heel lekker, maar door die fuckup had ik spontaan geen zin meer. De rest van het rondje heb ik met een chagrijnige bakkes uitgelopen (zie smiley).
En het is trouwens ook heel benauwd na die bui van vanmorgenplakplak
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
- edit - zo, route opnieuw getekend, weg met de fuckups
[ Bericht 2% gewijzigd door Guppy op 18-06-2012 13:21:46 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Van het weekend was het toch wel even handig dat ik mijn telefoon bij me had. Ik dacht even dat ik mijn afslag gemist had, duurde wel erg lang voordat hij kwam. Bleek ik nog maar een klein stukje te gaan. Blijft wel lastig al lopend te navigeren. Ook verderop moest ik mijn verwachte route aanpassen. Ik had de optie of doorlopen via een pad of terug zoals ik gekomen was.![]()
Zonet had je SEMTEX ook nog gehoordquote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik begon echt heel lekker, maar door die fuckup had ik spontaan geen zin meer. De rest van het rondje heb ik met een chagrijnige bakkes uitgelopen (zie smiley).
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
- edit - zo, route opnieuw getekend, weg met de fuckups.
Waarschijnlijk heeft Endomondo moeite met mijn naam.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
even terugkijken
![]()
![]()
RUN NIARA, RUN!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef Niara het volgende:
[..]
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!
En bleh, ik ben er vandoor. Sollicitatiegesprek! Ik wou dat jullie me daar doorheen konden peptalken
Lijkt me een zeer geschikte peptalk
Maar zet m opIk weet zeker dat het super zal gaan!
![]()
Ja, maar volgens mij klopte dat niet. Endomondo mevrouw moet aan d'r uitspraak gaan werkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zonet had je SEMTEX ook nog gehoord.
En van de rest weet ik er de Fok! naam niet bij
Pfoeh, ik zag t!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik begon echt heel lekker, maar door die fuckup had ik spontaan geen zin meer. De rest van het rondje heb ik met een chagrijnige bakkes uitgelopen (zie smiley).
even terugkijken
- edit - zo, route opnieuw getekend, weg met de fuckups
Hoe doe je dat, je route opnieuw tekenen?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij klopte dat niet. Endomondo mevrouw moet aan d'r uitspraak gaan werkenEn van de rest weet ik er de Fok! naam niet bij
.
New route, en dan de onderste optie. Alles invullen en dan oude workout deleten. Heb je alleen geen laptimes, maar goed, bekertjes loop ik wel een keer als er geen fuckups zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, ik zag t!
Hoe doe je dat, je route opnieuw tekenen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ahaaa! Ik dacht al, zou makkelijk zijn als je ff een lijntje recht kon trekkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
New route, en dan de onderste optie. Alles invullen en dan oude workout deleten. Heb je alleen geen laptimes, maar goed, bekertjes loop ik wel een keer als er geen fuckups zijnMaar thanks
![]()
![]()
Je zou 'm ook kunnen exporteren, bewerken (GPS-coördinaten en tijden) en daarna weer uploaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag maar weer een lesje lopen, hoofd leeg maken.
Net te horen gekregen dat we 7e zijn geworden bij een huisje dat ik graag zou willen, bleh weinig kans dus.![]()
Ik ben vanavond niet online, neem m'n Garmin mee naar de sportschool, gaan samen ergens wat eten
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij kaarslicht?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben vanavond niet online, neem m'n Garmin mee naar de sportschool, gaan samen ergens wat eten![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben vanavond niet online, neem m'n Garmin mee naar de sportschool, gaan samen ergens wat etenvergeet geen rubbertje mee te nemen, je weet maar nooit
![]()
![]()
Geslaaaaaaaaaaaagggddddd voor grafisch vormgevenben happy
.
2 diploma's in the pocket die op elkaar aansluiten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
.
proficiat!
De laatste dagen lees ik hier vanalles over nieuwe banen en afgestudeerde mensen! Ik zou bijna onderzoek gaan doen naar of hardlopen leidt to betere werk/studie prestaties![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Dan moet ik toch maar wat meer gaan lopen, oh wait.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste dagen lees ik hier vanalles over nieuwe banen en afgestudeerde mensen! Ik zou bijna onderzoek gaan doen naar of hardlopen leidt to betere werk/studie prestaties
Deze week op het menu: (zelf bedacht simpel recept) heerlijke verse ijsbergsla met stukjes zoete ananas en granny smith handappel(s). Overheerlijk lekker maar vooral gezond.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Hopen dat ik met 1,5 jaar mezelf vormgever kan noemen
![]()
![]()
![]()
Bedankt! Presenteren voor 5 man was echt weird. Je doet het wel vaker, maar een examencomissie is toch even wat anders!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GefeliciteerdHopen dat ik met 1,5 jaar mezelf vormgever kan noemen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sykescottages.(...)s/The-Barn-5690.html
We gaan minimaal een week naar SkyeTalisker
![]()
![]()
Ayequote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sykescottages.(...)s/The-Barn-5690.html
We gaan minimaal een week naar Skye![]()
![]()
Ik krijg vandaag verdacht veel werk af, zou het iets te maken hebben met de snelheid sloomheid van dit topic vandaag?![]()
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg vandaag verdacht veel werk af, zou het iets te maken hebben met de snelheid sloomheid van dit topic vandaag?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Deze zeer afleidende panda leid je niet af?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, maar deze hardlopende panda wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeer afleidende panda leid je niet af?
Zo, nu ga ik weer verderMoet wel tijd overhouden om te lopen en heb nog veel te doen
![]()
![]()
+ 1quote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg vandaag verdacht veel werk af, zou het iets te maken hebben met de snelheid sloomheid van dit topic vandaag?. En het valt niet eens op dat ik traag was vrijdag, want m'n collega vond me juist snel
.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
+ 1. En het valt niet eens op dat ik traag was vrijdag, want m'n collega vond me juist snel
.
Maar ondertussen vond je dat heul niet erg
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst gelopen met de app van jogfm, wel leuk om te horen welke nummers kennelijk precies mijn pace hebben, System of a Down kwam verdacht vaak langs
Alleen jammer genoeg werd ik toen gebeld tijdens het lopen (niet opgenomen natuurlijk) en daarna werkte runkeeper niet echt meer
De muziek werd heel zacht en ik kreeg ook geen audiocues meer te horen
Maar ging verder wel lekker:
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Thanks!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Topperquote:Op maandag 18 juni 2012 16:14 schreef MissBliss het volgende:
Vandaag voor het eerst gelopen met de app van jogfm, wel leuk om te horen welke nummers kennelijk precies mijn pace hebben, System of a Down kwam verdacht vaak langs
Alleen jammer genoeg werd ik toen gebeld tijdens het lopen (niet opgenomen natuurlijk) en daarna werkte runkeeper niet echt meer
De muziek werd heel zacht en ik kreeg ook geen audiocues meer te horen
Maar ging verder wel lekker:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Lees al een tijdje mee (voor zover dat gelet op de snelheid van de topics lukt...) en kom me nu ook maar eens melden. Ben begin maart begonnen met hardlopen via Start to Run van de Atletiekunie. Tot mijn eigen verbazing beviel/bevalt het lopen erg goed en inmiddels train ik met plezier drie keer per week, zoek ik websites af naar nieuwe kleding en heb ik ook de eerste wedstrijdjes erop zitten (5 en 7 km). Tijd om hier ook af en toe mee te gaan schrijven dus!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Welkomquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef GDPP het volgende:
![]()
Lees al een tijdje mee (voor zover dat gelet op de snelheid van de topics lukt...) en kom me nu ook maar eens melden. Ben begin maart begonnen met hardlopen via Start to Run van de Atletiekunie. Tot mijn eigen verbazing beviel/bevalt het lopen erg goed en inmiddels train ik met plezier drie keer per week, zoek ik websites af naar nieuwe kleding en heb ik ook de eerste wedstrijdjes erop zitten (5 en 7 km). Tijd om hier ook af en toe mee te gaan schrijven dus!Hoe meer zielen etc etc
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef GDPP het volgende:
![]()
Lees al een tijdje mee (voor zover dat gelet op de snelheid van de topics lukt...) en kom me nu ook maar eens melden. Ben begin maart begonnen met hardlopen via Start to Run van de Atletiekunie. Tot mijn eigen verbazing beviel/bevalt het lopen erg goed en inmiddels train ik met plezier drie keer per week, zoek ik websites af naar nieuwe kleding en heb ik ook de eerste wedstrijdjes erop zitten (5 en 7 km). Tijd om hier ook af en toe mee te gaan schrijven dus!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Thanks guys!
Zo, ik ben voldoende afgekoeld, nu even douchen.Ziggy played guitar
Vandaag ook nog gelopen, mocht eigenlijk niet maar aankomende paar dagen kan ik niet gaan dus wilde nog ff een rondje doen. Ga morgen op vakantie dus wil daar eerst een beetje de weg kennen voor ik ga hardlopen daar! (ik verdwaal snel! )
Heb extra rustig aan gedaan omdat ik gister al gelopen had, het was best benauwd maar toch lekker.
http://www.endomondo.com/workouts/nQdrMaRcFO8
helaas gingen om 3 uur de scholen uit dus moest ik af en toe stoppen wegens overstekende kinderen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag ook nog gelopen, mocht eigenlijk niet maar aankomende paar dagen kan ik niet gaan dus wilde nog ff een rondje doen. Ga morgen op vakantie dus wil daar eerst een beetje de weg kennen voor ik ga hardlopen daar! (ik verdwaal snel! )
Heb extra rustig aan gedaan omdat ik gister al gelopen had, het was best benauwd maar toch lekker.
http://www.endomondo.com/workouts/nQdrMaRcFO8
helaas gingen om 3 uur de scholen uit dus moest ik af en toe stoppen wegens overstekende kinderen![]()
![]()
Mooi rondje toch![]()
![]()
En heb ook bloemetjes voor 'm gekochtquote:Liefde op het eerste gezicht.
bah homo's.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En heb ook bloemetjes voor 'm gekochtLiefde op het eerste gezicht.
Geen chocolade?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En heb ook bloemetjes voor 'm gekochtLiefde op het eerste gezicht.
![]()
![]()
Ik voel me kut. Werk was kut. Vandaag is een kutdag.
Maar ik ga echt wel naar de loopgroep straks
Kusje, komt wel goed schatjequote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef YUR het volgende:
Maar ik ga echt wel naar de loopgroep straks![]()
![]()
Daarna voel je je vast weer super.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef YUR het volgende:
Maar ik ga echt wel naar de loopgroep straks![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef YUR het volgende:
Maar ik ga echt wel naar de loopgroep straksKomt wel goedquote:Is het dan zo kut,
Is het dan zo focked op
dat iedereen moet zeggen dit is kut, dat is kut, alles is.. (fockt op)
Is het dan zo kut,
Is het dan zo focked op.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:quote:het leven is kut
het leven is kut
het leven is algeheel totaal volkomen kut
absoluut totaal volslagen envolledig kut
kut kut kut kut en nog een keertje kut
's ochtens sta je op en het gaat gelijk al kut
alweer de 100.000 niet gewonnen dus das al kut
geen nobelprijs voor de vrede en geen oscar kut
dat is toch niet normaal meer zoveel pech dat is toch kut
het leven is kut
het leven is kut
en we gaan maar door dat is het idiote
het leven is algeheel totaal volslagen en volledig kut
en is het een keer niet kut dan is het klote
je moet een jas gaan kopen kijk dat is opzichzelf al kut
je gaat naar buiten en het regend dus dat is dan extre kut
je koopt die jas en trekt hem aandan schijnt de zon ineens
kut kun je die jas weer uit doen loop je met zo'n kut jas rond
das kut allemaal
het leven is kut
het leven is kut
is het een kut jeugd
in een kut stad
in een kut land
das al kut
dan in een kut zaal tussen kut publiek das nog een keertje kut
dan kun je nog zo'n kut lied mee gaan zingen nog eens extra kut
omdat zo'n kut van merwijk denkt dat zoiets leuk is 8 keer kut
kut kut kut kut en nog een keertje kut
nou kan je zeggen wat je wil maar zeg nou zelf het leven is
kuuuuuuuuuuuuut![]()
Net een bestelling gedaan bij Zalando () en weer heel wat centjes armer. Buit: korte hardloopbroek, hardloopcapri, hardlooptop zonder mouwen en een hardloopshirt. Nu hopen dat er ook iets past enzo
![]()
![]()
Dat is wel heel veel kut in één post.
Edit: Oh god, dat klonk zo fout.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
* Dr.Sexy schreeuwt van gelukquote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef VKV het volgende:
Net een bestelling gedaan bij Zalando () en weer heel wat centjes armer. Buit: korte hardloopbroek, hardloopcapri, hardlooptop zonder mouwen en een hardloopshirt. Nu hopen dat er ook iets past enzo
En nu ga ik hardlopen![]()
Ik gisteren ook, ben benieuwd.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef VKV het volgende:
![]()
vooral met zo'n UIquote:Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is wel heel veel kut in één post.
Edit: Oh god, dat klonk zo fout.
![]()
![]()
Moet altijd een beetje huilen van die reclames ja. Maargoed laat ze maar eens bewijzen of ze echt zo goed zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
* Dr.Sexy schreeuwt van geluk
En nu ga ik hardlopen![]()
![]()
Mijn UI komt altijd wel weer een keer ter sprakequote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo, de eerste werkdag zit er weer op. Nog wat lichte pijntjes vandaag na mijn 15KM van gisteren. Wellicht had het verstandiger geweest als ik na 5 weken eerst weer eens een 12KM had gedaan ipv direct 15
Anyway, het is me wel duidelijk dat ik echt regelmatig verder moet lopen als ik zonder blessures de HM wil uitlopen.![]()
Heb je de grote foto niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mijn UI komt altijd wel weer een keer ter sprake![]()
![]()
Gewoon stiekem achter 'm aanlopen johquote:Op maandag 18 juni 2012 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, kiezen tussen zelf lopen en iemand met een fakkel zien lopen..
dan maar zelf lopen!En vragen of je het even moet overnemen
![]()
![]()
Lesbo'squote:
On a more serious note, moet m'n challenge gaan aanpassen, 750 is een realistisch cijfertje geworden.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15User: slacker_nl (day: 170 46.45%)
Challenge: 500.00
Ran: 342.42 (68.48%)
Expected: 232.24 (22.04%)
Run daily (expected): 1.37
Run daily (actual): 2.01 (forecasted distance: 737.21)
Run daily (to complete): 0.80
User: slacker_nl (day: 170 46.45%)
Challenge: 750.00
Ran: 342.42 (45.66%)
Expected: 348.36 (-0.79%)
Run daily (expected): 2.05
Run daily (actual): 2.01 (forecasted distance: 737.21)
Run daily (to complete): 2.08
Swets, you can do that for me?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ook!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Beetje maarquote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef YUR het volgende:
Allemaal DrSexy ff peptalken, we zijn lekker flauw bezig hier![]()
![]()
Ik ben geen vriendjes met Sexy
Daarom gaan we zo ook naar looptrainingquote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef STING het volgende:
Rustdagen, ze zouden verboden moeten worden
Run run sexy beast!! Is ook een leuke
Kun je zelf, als het goed isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lesbo's
On a more serious note, moet m'n challenge gaan aanpassen, 750 is een realistisch cijfertje geworden.
[ code verwijderd ]
Swets, you can do that for me?. Eenmalig!
Hij is al klaarquote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Run run sexy beast!! Is ook een leuke![]()
![]()
Hoe klinkt diequote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur: GOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGO
Ik: run run run run run run run run run?
AH damnit!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope, kan ik ni. Ben digibeet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je zelf, als het goed is. Eenmalig!
"sexy zuster wacht op je over 1 km".quote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Run run sexy beast!! Is ook een leuke![]()
Haha. Een after peptalk. 'Ga douchen beest'.quote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is opnieuw begonnen! Maar peptalk staat uit..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=slackerquote:
En dan bij challenge vul je je nieuwe streven in.
Gelukkig heb ik die van mij nog niet op 1000 gezet.
Heeft 'ie uitgezetquote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is opnieuw begonnen! Maar peptalk staat uit.. Werd een beetje gek van jullie, denk ik
.
Ik kijk Swets gewoon zwoel aan en dan past ie het vast voor me aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=slacker
En dan bij challenge vul je je nieuwe streven in.
Gelukkig heb ik die van mij nog niet op 1000 gezet.
![]()
![]()
![]()
Vast nietquote:Op maandag 18 juni 2012 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgezet. Werd een beetje gek van jullie, denk ik
.
![]()
![]()
![]()
In mijn 'sportshirt' van de mountain warehousegehad van m'n ouders. En ja, het is een soort van roze
Dit moet geluk brengen!Ja doei.![]()
Net een Grand Desert Choc op! Mag eigenlijk niet....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Swets heeft heus wel door dat ie op de tweede plaats komt hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 18:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kijk Swets gewoon zwoel aan en dan past ie het vast voor me aan.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn 'sportshirt' van de mountain warehousegehad van m'n ouders. En ja, het is een soort van roze
Dit moet geluk brengen!! Wat cuuuute
![]()
![]()
Hij is gaaf! Bordeaux rood?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet geluk brengen!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet geluk brengen!![]()
![]()
Vet!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet geluk brengen!
Have funquote:
Hij's leuk!!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet geluk brengen!![]()
WANTquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef YUR het volgende:
Allemaal DrSexy ff peptalken, we zijn lekker flauw bezig hierquote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur: GOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGO
Ik: run run run run run run run run runquote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Run run sexy beast!! Is ook een leukequote:Stel skattenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat moet je zo aan mr. Sexy himself vragen![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uJ5tnXqxgik
Ik had maar 2 keer 7 minuten SORRY![]()
![]()
![]()
En toen dacht ik, ach dat laatste stukje naar huis kan er ook nog wel bij![]()
En het klinkt heul raar![]()
![]()
Ooh moeilijk...! Maar ik ga niet in het winkelmandje gooien. Ik doe het nietquote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.mountainwareho(...)-p6408.aspx?cl=BERRY
Tis geen hardloopshirt, helpt dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh moeilijk...! Maar ik ga niet in het winkelmandje gooien. Ik doe het niet
Neequote:
I fixed it. Thank god dat ie POST als GET behandeldquote:
Uhh, nee dus.. Swets heeft het gedaan op hetzelfde moment als ik dacht te fiddlen met de data.. denk ik.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha nee hoor. Ik heb zojuist in de DB je challenge aangepastquote:Op maandag 18 juni 2012 18:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I fixed it. Thank god dat ie POST als GET behandeld![]()
O, ik ga ook spinazie eten! Maar ik doe geen krachttraining, want ik raak al gespierd als de spinazie mijn tong raakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef VKV het volgende:
Heb net spinazie gegeten, zometeen even wat krachttraining en dan ben ik keigespierd!
It's funny
Ik ziet echt al voor me... maar dan in tekenfilmstijl ala Hulk die ontploft
Ondanks dat ik tegen mezelf gezegd had: morgen, ben ik uiteraard eigenwijs en ga ik straks even mijn nieuwe shoes eindelijk uittesten...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ondanks dat ik tegen mezelf gezegd had: morgen, ben ik uiteraard eigenwijs en ga ik straks even mijn nieuwe shoes eindelijk uittesten...![]()
Veel plezier
Ik heb me verrassend goed aan m'n rustdagen gehouden tot nu toe. Maar is ook wel nodig want ik heb het één keer niet gedaan en dat ging ook echt voor geen meter..![]()
Morgen !quote:Op maandag 18 juni 2012 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat is een heel geldig excuus om te gaan lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ja hey verder niks aan de hand, gewoon weinig energie en opgezette klieren..quote:
Gaat het niet dan loop ik weer naar huis.
Ik moet gewoon die schoenen aan, jij snapt dat..
Plus stiekem hoop ik weer wat energie te krijgen....![]()
The Hulk...?!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ondanks dat ik tegen mezelf gezegd had: morgen, ben ik uiteraard eigenwijs en ga ik straks even mijn nieuwe shoes eindelijk uittesten...
POPEYE VROUWE!
It's funny
Haha tuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey verder niks aan de hand, gewoon weinig energie en opgezette klieren..
Plus stiekem hoop ik weer wat energie te krijgen....Heb je ze al ingelopen ?
![]()
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Haha tuurlijkHeb je ze al ingelopen ?
![]()
Dat ga ik dus zo doen![]()
![]()
Bestelling hardloopspul bij Zalando:Heb ik gewonnen? Krijg ik m'n spullen nu gratis?quote:"Uw bestelling met bestelnummer 123456 heeft ons warenhuis verlaten."![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 18 juni 2012 18:49 schreef kwiwi het volgende:
Bestelling hardloopspul bij Zalando:
[..]
Heb ik gewonnen? Krijg ik m'n spullen nu gratis?dat is cool!
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey verder niks aan de hand, gewoon weinig energie en opgezette klieren..
Plus stiekem hoop ik weer wat energie te krijgen.....
![]()
en met dit loopje ben ik op de 200km in mijn challenge. Ik moet er 500, maar aangezien ik weer op wil gaan bouwen maak ik me daar niet al te veel zorgen over.
Ging wel weer op m'n tandvlees, weet niet wat 't is de laatste week. Niet heel soepel allemaal. En volle zon hielp ook niet
http://afstandmeten.nl/index.php?id=895225Ja doei.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:49 schreef kwiwi het volgende:
Bestelling hardloopspul bij Zalando:
[..]
Heb ik gewonnen? Krijg ik m'n spullen nu gratis?
Ja doei.![]()
Ik ben vroeg thuis, heb het eten al op en ik verveul me. Ben helemaal niet gewend om zo'n vrije avond te hebben
.
Ik ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vroeg thuis, heb het eten al op en ik verveul me. Ben helemaal niet gewend om zo'n vrije avond te hebben
.
ik ben maar de was aan het doen
Ben je nu aan het werk Yuki?
Jep. Toezicht houden op 3 mensen in de avonddienst die uit hun neus zitten te vreten.quote:
Yay.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: