RUN NIARA, RUN!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef Niara het volgende:
[..]
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!
En bleh, ik ben er vandoor. Sollicitatiegesprek! Ik wou dat jullie me daar doorheen konden peptalken
Ja, maar volgens mij klopte dat niet. Endomondo mevrouw moet aan d'r uitspraak gaan werkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zonet had je SEMTEX ook nog gehoord.
Pfoeh, ik zag t!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik begon echt heel lekker, maar door die fuckup had ik spontaan geen zin meer. De rest van het rondje heb ik met een chagrijnige bakkes uitgelopen (zie smiley).
En het is trouwens ook heel benauwd na die bui van vanmorgenplakplak
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
- edit - zo, route opnieuw getekend, weg met de fuckups
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij klopte dat niet. Endomondo mevrouw moet aan d'r uitspraak gaan werkenEn van de rest weet ik er de Fok! naam niet bij
New route, en dan de onderste optie. Alles invullen en dan oude workout deleten. Heb je alleen geen laptimes, maar goed, bekertjes loop ik wel een keer als er geen fuckups zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, ik zag t!
Hoe doe je dat, je route opnieuw tekenen?
Ahaaa! Ik dacht al, zou makkelijk zijn als je ff een lijntje recht kon trekkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
New route, en dan de onderste optie. Alles invullen en dan oude workout deleten. Heb je alleen geen laptimes, maar goed, bekertjes loop ik wel een keer als er geen fuckups zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij kaarslicht?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben vanavond niet online, neem m'n Garmin mee naar de sportschool, gaan samen ergens wat eten
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben vanavond niet online, neem m'n Garmin mee naar de sportschool, gaan samen ergens wat eten
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaagggddddd voor grafisch vormgevenben happy
.
2 diploma's in the pocket die op elkaar aansluiten.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Dan moet ik toch maar wat meer gaan lopen, oh wait.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste dagen lees ik hier vanalles over nieuwe banen en afgestudeerde mensen! Ik zou bijna onderzoek gaan doen naar of hardlopen leidt to betere werk/studie prestaties
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Bedankt! Presenteren voor 5 man was echt weird. Je doet het wel vaker, maar een examencomissie is toch even wat anders!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GefeliciteerdHopen dat ik met 1,5 jaar mezelf vormgever kan noemen
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sykescottages.(...)s/The-Barn-5690.html
We gaan minimaal een week naar Skye
Ayequote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sykescottages.(...)s/The-Barn-5690.html
We gaan minimaal een week naar Skye
Ongetwijfeldquote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg vandaag verdacht veel werk af, zou het iets te maken hebben met de snelheid sloomheid van dit topic vandaag?
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg vandaag verdacht veel werk af, zou het iets te maken hebben met de snelheid sloomheid van dit topic vandaag?
Nee, maar deze hardlopende panda wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeer afleidende panda leid je niet af?
+ 1quote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
+ 1. En het valt niet eens op dat ik traag was vrijdag, want m'n collega vond me juist snel
.
quote:
Topperquote:Op maandag 18 juni 2012 16:14 schreef MissBliss het volgende:
Vandaag voor het eerst gelopen met de app van jogfm, wel leuk om te horen welke nummers kennelijk precies mijn pace hebben, System of a Down kwam verdacht vaak langs
Alleen jammer genoeg werd ik toen gebeld tijdens het lopen (niet opgenomen natuurlijk) en daarna werkte runkeeper niet echt meer
De muziek werd heel zacht en ik kreeg ook geen audiocues meer te horen
Maar ging verder wel lekker:
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef GDPP het volgende:
![]()
Lees al een tijdje mee (voor zover dat gelet op de snelheid van de topics lukt...) en kom me nu ook maar eens melden. Ben begin maart begonnen met hardlopen via Start to Run van de Atletiekunie. Tot mijn eigen verbazing beviel/bevalt het lopen erg goed en inmiddels train ik met plezier drie keer per week, zoek ik websites af naar nieuwe kleding en heb ik ook de eerste wedstrijdjes erop zitten (5 en 7 km). Tijd om hier ook af en toe mee te gaan schrijven dus!
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef GDPP het volgende:
![]()
Lees al een tijdje mee (voor zover dat gelet op de snelheid van de topics lukt...) en kom me nu ook maar eens melden. Ben begin maart begonnen met hardlopen via Start to Run van de Atletiekunie. Tot mijn eigen verbazing beviel/bevalt het lopen erg goed en inmiddels train ik met plezier drie keer per week, zoek ik websites af naar nieuwe kleding en heb ik ook de eerste wedstrijdjes erop zitten (5 en 7 km). Tijd om hier ook af en toe mee te gaan schrijven dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |