Same. Weekenden houd ik sowieso vrij, anders word ik gek.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo geniet je ook niet van je vrije dagen. Ken het gevoel nog van 'vroeger'
.
Alleen in het weekend voelde ik me niet bezwaard dat ik niets deed, zelfs als ik de hele week niets uitgevoerd had. Ik had echt geen discipline
.
Je loopt toch hard?quote:
Je hebt het sportvirus te pakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je loopt toch hard?
Ik heb het ook niet, behálve bij het hardlopen en volgens mij kan ik het in de sportschool ook wel opbrengen, want ik heb nog nooit zin gehad om naar de sportschool te gaan en nu heb ik al voor de derde dag op rij zin. What's happening to me?
.
Ja, met hardlopen lukt het wel. Maar dat vind ik leukquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je loopt toch hard?
Ik heb het ook niet, behálve bij het hardlopen en volgens mij kan ik het in de sportschool ook wel opbrengen, want ik heb nog nooit zin gehad om naar de sportschool te gaan en nu heb ik al voor de derde dag op rij zin. What's happening to me?
.
Dat heb je ook vaak snel te pakken als het leuk is en goed gaatquote:
Ik vind mijn werk ook heel leuk, maar als ik niet op kantoor zit, heb ik ook totaal geen discipline hoor. En m'n studie vond ik ook leuk, maar het is nu een stuk gemakkelijker om te gaan hardlopen dan het destijds was om mezelf aan te zetten tot studerenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, met hardlopen lukt het wel. Maar dat vind ik leuk
Misschien wordt het tijd voor leuk werk
Maar na hardlopen (of sporten in het algemeen) voel je je ook altijd lekker daarnaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk ook heel leuk, maar als ik niet op kantoor zit, heb ik ook totaal geen discipline hoor. En m'n studie vond ik ook leuk, maar het is nu een stuk gemakkelijker om te gaan hardlopen dan het destijds was om mezelf aan te zetten tot studeren.
10.8 is netjes hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken.. m'n 10,8 km is vrij weinig in vergelijking met de rest hier, maar aan de andere kant: het is toch maar weer 10,8 km die ik anders niet zou (hard)lopen in een weekEn inderdaad: zolang je er maar plezier in hebt
Dat is waar. Het is heel leuk om mezelf weer te zien stijgen in de challengequote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar na hardlopen (of sporten in het algemeen) voel je je ook altijd lekker daarnaen bij werk/studie heb ik dat nou niet echt, zelfs als het leuk is.
Ja dat is waar. Ik wil eigenlijk straks een keer of 3 per week op een fatsoenlijk tempo 5 km kunnen lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10.8 is netjes hoor!
afhankelijk van je doelen ga je steeds meer lopen. Dus als je traint voor 5 km zal je een stuk minder lopen dan als je traint voor 10 km. Ik train voor 21 km, dus loop nog een stuk meer... Maar dat zegt niets over de plezier die je hebt in het lopen, de vooruitgang en de statistieken...
Ik ben alleen meer tijd kwijt met lopen
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk het. Met een goeie conditie is sporten echt leuk. Ik zweet wel, maar raak zo goed als niet buiten adem. Heerlijk is dat
. Zat vroeger als een stervend paard op de hometrainer
.
Ik heb m ook te pakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je ook vaak snel te pakken als het leuk is en goed gaatIk moet juist zorgen dat ik het een beetje in toom hou, heb mezelf vroeger al de vernieling in geholpen door veel te fanatiek te zijn en dat moet niet opnieuw
Ik ken het probleem... na de 20 km van vorige maand weet ik ook niet zo goed meer wat ik moet doen. Ik heb me wel ingeschreven voor een HM, maar dat is pas in oktoberquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m ook te pakkenen moet ook zorgen dat ik de balans vind...
Want OF ik sloop mezelf in m'n enthousiasme, OF ik stop ermee zodra ik m'n doel bereikt heb
Na de Meidenloop en Ekiden dus maar zorgen voor een nieuw doel, om de motivatie vast te houden...
Zeeeeer herkenbaarquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m ook te pakkenen moet ook zorgen dat ik de balans vind...
Want OF ik sloop mezelf in m'n enthousiasme, OF ik stop ermee zodra ik m'n doel bereikt heb
Na de Meidenloop en Ekiden dus maar zorgen voor een nieuw doel, om de motivatie vast te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn, vanavond weer hardlopen.
It's funny
But not ha-ha funny.
Gaaf doel! Ik wil ook wel in het buitenland gaan lopen, heb m'n pa als voorbeeldquote:Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeeeeer herkenbaarIk heb met m'n vriend afgesproken om in zoveel mogelijk landen een rondje van 5 km te gaan lopen, gewoon voor de lol. Maar dan moet ik het wel een beetje blijven oefenen tussendoor anders lukt me dat niet, dus dat is mijn motivatie om wel te blijven lopen, maar niet té fanatiek
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Met een Garmin heb je dat soort problemen niet. Met een stopwatch ook niet trouwens
.
Die heb ik ook, onding qua GPSquote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.
Volgens mij zijn GPS-issues sowieso een typisch probleem voor smartphones.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.
Dat is op zich niet zo gekquote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Solique het volgende:
De afwijking bij mijn telefoon hangt vooral af waar, in steden en in de polder geen problemen.
Ga ik het bos in dan gaat het stuiteren beginnen.
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:49 schreef Jumparound het volgende:
je hebt ook apps voor gps-bereik. Die weten wanneer een satteliet veracht wordt en verkorten zo de zoek tijd (Volgens mij)
Garmin genas mijn GPS aidsquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?
Virusscanner aanquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?
Dan vindt ie alleen sneller je locatie volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Niara het volgende:
Is het ook niet zo dat je telefoon sneller gps vindt als je internet aan staat?
Op een Android smartphone kan je snellere fix krijgen door 3G of WiFi aan te zetten. Android kan aan de hand van de zendmasten in de omgeving en/of WiFi accesspoints in de omgeving al een goede indicatie van je locatie krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vindt ie alleen sneller je locatie volgens mij.
Heb die 2 gelezen (geleend bij de bieb)quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Even twee boeken over hardlopen besteld.
[ afbeelding ]
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar Murakami's gelezen, maar dit boek leek me he-le-maal niks, wanthardlopen
![]()
.
[ afbeelding ]
Die laatste is morgen al binnen als het goed is
Done! Thanks for the headsup!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Niara het volgende:
Guppy is trouwens aan het lopen, mochten jullie willen peptalken!
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Done! Thanks for the headsup!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het begin
Succes! Ik mag woensdag ookquote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef Niara het volgende:
[..]
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!
En bleh, ik ben er vandoor. Sollicitatiegesprek! Ik wou dat jullie me daar doorheen konden peptalken
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Done! Thanks for the headsup!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het begin
Zonet had je SEMTEX ook nog gehoordquote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik begon echt heel lekker, maar door die fuckup had ik spontaan geen zin meer. De rest van het rondje heb ik met een chagrijnige bakkes uitgelopen (zie smiley).
En het is trouwens ook heel benauwd na die bui van vanmorgenplakplak
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
- edit - zo, route opnieuw getekend, weg met de fuckups
Waarschijnlijk heeft Endomondo moeite met mijn naam.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |