Volgens mij zijn GPS-issues sowieso een typisch probleem voor smartphones.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon (HTC Desire) kan pas in november een nieuwe halen.
Dat is op zich niet zo gekquote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Solique het volgende:
De afwijking bij mijn telefoon hangt vooral af waar, in steden en in de polder geen problemen.
Ga ik het bos in dan gaat het stuiteren beginnen.
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:49 schreef Jumparound het volgende:
je hebt ook apps voor gps-bereik. Die weten wanneer een satteliet veracht wordt en verkorten zo de zoek tijd (Volgens mij)
Garmin genas mijn GPS aidsquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?
Virusscanner aanquote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GPS Aids voor Android. Leuke naam hè?
Dan vindt ie alleen sneller je locatie volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Niara het volgende:
Is het ook niet zo dat je telefoon sneller gps vindt als je internet aan staat?
Op een Android smartphone kan je snellere fix krijgen door 3G of WiFi aan te zetten. Android kan aan de hand van de zendmasten in de omgeving en/of WiFi accesspoints in de omgeving al een goede indicatie van je locatie krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vindt ie alleen sneller je locatie volgens mij.
Heb die 2 gelezen (geleend bij de bieb)quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Even twee boeken over hardlopen besteld.
[ afbeelding ]
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar Murakami's gelezen, maar dit boek leek me he-le-maal niks, wanthardlopen
![]()
.
[ afbeelding ]
Die laatste is morgen al binnen als het goed is
Done! Thanks for the headsup!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Niara het volgende:
Guppy is trouwens aan het lopen, mochten jullie willen peptalken!
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Done! Thanks for the headsup!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het begin
Succes! Ik mag woensdag ookquote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef Niara het volgende:
[..]
Idd! Die 1 km in 2m08s lijkt me ook sterkt!
En bleh, ik ben er vandoor. Sollicitatiegesprek! Ik wou dat jullie me daar doorheen konden peptalken
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Done! Thanks for the headsup!
Trouwens, ze had een aardige GPS fuckup in het begin
Zonet had je SEMTEX ook nog gehoordquote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik begon echt heel lekker, maar door die fuckup had ik spontaan geen zin meer. De rest van het rondje heb ik met een chagrijnige bakkes uitgelopen (zie smiley).
En het is trouwens ook heel benauwd na die bui van vanmorgenplakplak
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
- edit - zo, route opnieuw getekend, weg met de fuckups
Waarschijnlijk heeft Endomondo moeite met mijn naam.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar wel bedankt voor de peptalks allemaalIk heb GotC gehoord volgens mij, en nog iemand, maar die naam verstond ik niet
even terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |