Geen zorgen, als de bliksem niet inslaat dan weten ze wel wat anders te vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef VKV het volgende:
Blij dat ik niet via Utrecht hoef! Nu hopen dat er geen bliksem inslaat op de route Den Haag-Venlo
Mijn schoenen zijn ook gewone Perry Nikes à ¤ 79,95. Wel met een verstevigde zool aan de binnenkant, maar ik wist dat ik dat nodig had. Run2Day heeft ze voor me nagemeten en het kan.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Hieruit begrijp ik dat ze het beste gewoon "redelijke" schoenen kunnen aanschaffen om eens kennis te maken met lopen. Dat is in ieder geval beter dan sneakers inderdaad. Als ze het echt leuk vinden, dan kunnen ze wel wat beters kopen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
afgelopen week 42 km hardgelopen.. Mijn persoonlijjk record!
Goed bezigquote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
nog 195 meter te gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
42,32 ;-)quote:
Oepsquote:Op maandag 18 juni 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt.. Hij mocht daar dus niet parkeren
hahaha, 125 meter uitlopen dusquote:
Als ik ooit een marathon loop hoop ik hem toch sneller te lopen dan een weekquote:Op maandag 18 juni 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hahaha, 125 meter uitlopen dus
sat 89%?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Re het volgende:
4x (2 min hl/1 min w) HR 185 Sat 89% daar wordt je wel moe van
dat is ook de bedoeling.... maar hij zit weer in de tas!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Re het volgende:
4x (2 min hl/1 min w) HR 185 Sat 89% daar wordt je wel moe van
holy moly.... dat is behoorlijk hoorquote:
De lieve oom zijn is leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad..wat jij hier voorstel is een redelijk compremis
[..]
Het zou wel een beetje sneu zijn als ze een blessure oplopen door verkeerde schoenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook gewone Perry Nikes à ¤ 79,95. Wel met een verstevigde zool aan de binnenkant, maar ik wist dat ik dat nodig had. Run2Day heeft ze voor me nagemeten en het kan.
Maar ik vind het zo leuk dat ik m'n volgende zeker wel ga laten aanmeten.
Je moet toch ergens beginnenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als ik ooit een marathon loop hoop ik hem toch sneller te lopen dan een week
Is ook. Maar een stevige sportschoen zou toch afdoende moeten zijn voor de eerste Evy lessen. Ze gaan natuurlijk niet meteen 10km lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Het zou wel een beetje sneu zijn als ze een blessure oplopen door verkeerde schoenen.
ja maar dat is normaal na operatie en met medicatie die ik heb... voor dat alles begon zat ik op 70-80 in rust... ook niet echt woohoo maar toch.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
holy moly.... dat is behoorlijk hoor
tell me about it... elke keer als ik terug ga naar NL stopt Mrs.RD mijn hele koffer vol met goodies voor alle neefjes en nichtjes.... maar ja, een mooie zelfgemaakte tekening verzacht de financiele pijn weerquote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De lieve oom zijn is leuk.En duur.
![]()
De omgekeerde wereldquote:Op maandag 18 juni 2012 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tell me about it... elke keer als ik terug ga naar NL stopt Mrs.RD mijn hele koffer vol met goodies voor alle neefjes en nichtjes.... maar ja, een mooie zelfgemaakte tekening verzacht de financiele pijn weer
Ik woon momenteel slechts 100km bij hen vandaan en zie hen nog wel regelmatig. Zo nu en dan een uitje vinden ze wel leuk. Ben van plan om in de herfstvakantie met m'n oudste nichtjes (14 & 15) naar Londen te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tell me about it... elke keer als ik terug ga naar NL stopt Mrs.RD mijn hele koffer vol met goodies voor alle neefjes en nichtjes.... maar ja, een mooie zelfgemaakte tekening verzacht de financiele pijn weer
Oeh, dat komt me zo bekend voor. Alle kinderen (<7 jaar) beginnen te huilen zodra ik een cadeau aan het jarige kind geef.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De omgekeerde wereldIk moet FF juist terugfluiten af en toe
Als er eentje jarig is wil ie steeds ook broer/zus een cadeau geven, maar ze moeten maar leren dat een verjaardag voor één iemand is. Andere keren gaat ie z'n gang maar
Dit is alles voor vandaag. Geef het een uurtje.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ohja ik zit nu in de bus naar school. Zelfs in Groningen flitst et als een gekHopen dat het wat opklaart vanmiddag.
In Assen nu bezig.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ohja ik zit nu in de bus naar school. Zelfs in Groningen flitst et als een gekHopen dat het wat opklaart vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |