quote:Op maandag 18 juni 2012 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook onweer
maar dat mag vanmiddag wel over zijn, want dan komt de olympische vlam hier door de stad
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon momenteel slechts 100km bij hen vandaan en zie hen nog wel regelmatig. Zo nu en dan een uitje vinden ze wel leuk. Ben van plan om in de herfstvakantie met m'n oudste nichtjes (14 & 15) naar Londen te gaan.
quote:
quote:Oorzaak
Rond Utrecht Centraal rijden minder treinen door blikseminslag.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
je bent al klaar voor het WK over 2 jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef SunTzu het volgende:
Zo maar eens een stukje rennen.
wtf hoe ben ik nu weer een Oranjefan geworden.
Blij dat ik in Utrecht woon.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fuck
Ik moet om half 1 beginnen in Zoetermeer...
en plezier is waar het om gaat, afstand komt vanzelfquote:Op maandag 18 juni 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Mijn weektotaal was nog geen 3,5kmen dat in twee keer.
Maar goed, we hebben er wel plezier in
Ik zat net te denken.. m'n 10,8 km is vrij weinig in vergelijking met de rest hier, maar aan de andere kant: het is toch maar weer 10,8 km die ik anders niet zou (hard)lopen in een weekquote:Op maandag 18 juni 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Mijn weektotaal was nog geen 3,5kmen dat in twee keer.
Maar goed, we hebben er wel plezier in
Bij de locatiequote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Rammelaartje het volgende:
Hier thuis gebleven met buikklachten blegh. Vrijdag ervoor naar de huisarts. Nu maar internet afspeuren naar van alles voor mijn bruiloftWat een CRISIS haha, weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Die zit ik nu inderdaad te bekijken! Trouwringen zijn gewoon geen prijzen van te vinden op internet, maakt me zooooo chagrijnig!quote:
Preciesquote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken.. m'n 10,8 km is vrij weinig in vergelijking met de rest hier, maar aan de andere kant: het is toch maar weer 10,8 km die ik anders niet zou (hard)lopen in een weekEn inderdaad: zolang je er maar plezier in hebt
Misschien even vragen bij de trainer?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Lekker rustig hier, zo kan ik nog eens doorwerken![]()
.
Zit te twijfelen wat ik vanavond zal doen bij KT. Heb namelijk spierpijn in m'n benen en denk dat het dan niet slim is om leg press e.d. te doen? Of kan dat geen kwaad? Anders doe ik alleen de oefeningen voor m'n bovenlijf. Maar als ik spierpijn blijf houden na het hardlopen, komt er van KT niet veel terecht op deze manier. Dan kan ik niet kt'en na het hardlopen en (nog erger) niet hardlopen na het kt'en
.
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef YUR het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 24 uur van dit topic voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |