Daar weet jij alles van.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hoeft niet op je vriendje te lijken om hem te pijpen
Ik heb alles over jou en tompsv12 gehoord jaquote:
LEAVE STYLO ALONE, hij gaat vooruit! Positive reinforcement jonge, niet afkatten!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb alles over jou en tompsv12 gehoord ja
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef Happel het volgende:
Nederland gaat winnen, ja. Maar Duitsland zal niet winnen van Denemarken. Dat wordt gewoon een 2-2.
En dan zie je Hummels weer zo van het veld lopen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Aad de Mos er ook een hoop PSV fans bijgekregen heeft de laatste dagenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat voor FOK! psv hell zal het worden voor ons wanneer Willems de 1-0 maakt en Strootman de 2-0, ik denk dat ik dat nooit meer terug kom
oh okquote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LEAVE STYLO ALONE, hij gaat vooruit! Positive reinforcement jonge, niet afkatten!
Ronalstinho heeft ook al wat limonade teveel op denk ikquote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
4-6 winst. Duitsland wint met 3-1.
Om 22:38 na 6 min blessuretijd gaat VI Oranje los. Speelt Danny Vera zijn bazenintro.
Bedankt.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LEAVE STYLO ALONE, hij gaat vooruit! Positive reinforcement jonge, niet afkatten!
Gomez first to score + 2-0 Germanyquote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Duitsland wint van Denemarken, Gomez gaat scoren
Haha dat is oude shit welquote:
gaat*quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt, mensen die denken dat Nederland gaan verliezen
Je kan toch zien wat een geoliede machine dat is, die teamspirit, totaal geen interne strijd en een vaste opstelling.
Raar dat dat mensen volledig ontgaat idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt, mensen die denken dat Nederland gaan verliezen
Je kan toch zien wat een geoliede machine dat is, die teamspirit, totaal geen interne strijd en een vaste opstelling.
GGMMquote:Op zondag 17 juni 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat dat mensen volledig ontgaat idd.
Een paar. Vraag maar aan geo4kant.quote:
Mijne ookquote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef mrstylo het volgende:
Mijn topic is gesloten.
Het was kwalitatief gewoon goed.
Ik heb een fuurwerkje afgesteekt OOOOEHHHHHHHHH -momentje?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb een tong80-topic geopend in EK
Een zebra zou nog beter spelen dan Huntelaar
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een fuurwerkje afgesteekt OOOOEHHHHHHHHH -momentje?
Wetenschappelijk gezien wel erg interessant om te zien hoe een mens vanaf zijn 6e tot 26e niet groeit.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De NOS heeft niks om uit te zenden ofzo, hele middag al herhalingen.![]()
De Sneijder-tapes nu voor degene die het gemist hebben en nog willen zien.
NL: FUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef Happel het volgende:
Nederland gaat winnen, ja. Maar Duitsland zal niet winnen van Denemarken. Dat wordt gewoon een 2-2.
En dan zie je Hummels weer zo van het veld lopen.
[ afbeelding ]
quote:
GEO ben jij Lebron James?quote:
whatever dudequote:
Op het internet is hij een vrouw, in het dagelijks leven een puber met een aandachtsprobleem.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Triesto.. die gast weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit man, schei uit joh.
OMG OMGquote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Triesto.. die gast weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit man, schei uit joh.
Was een grap om zo die vraag naar Anonymousz als een kut vraag te bestempelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. nigga please, dan zou ik toch wel van Blackies houden?
Jouw zebra-grap daarentegen was werkelijk hilarisch.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
OMG OMG![]()
![]()
JE COMBINEERDE TRIEST EN TIESTO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEZUS, DIE GRAP HEB IK NOG NOOOOOOOIT GEHOORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA ECHT STUK HIER, KAN JE ME REPAREREN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga lekker op je strepen staanquote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ff kloon check bij Anonymousz.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw zebra-grap daarentegen was werkelijk hilarisch.
gadverquote:
mooie zebraquote:
Mensen zeggen ooit dat ik rare gedachte kronkels heb .....quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grap om zo die vraag naar Anonymousz als een kut vraag te bestempelen.
Ritalin, heard of it?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De normale/gemiddelde/sporende mens.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ja. Nu gaat er wel een bel rinkelen. Ofzo.
Oh zo. Maat van mij heeft ADD, nam wel eens een strip mee voor mij naar feestjes.quote:
Daarom.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste 10 wedstrijden 1 gewonnen..
Jij geeft op 1 op 8? Why?
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zo. Maat van mij heeft ADD, nam wel eens een strip mee voor mij naar feestjes.
Damn, door dat spul ben je niet te stoppen op een gegeven moment.
Ik denk het niet, vorige keer hadden ze ook al vertraging na de wedstrijd. Is toch wel funest als je je aansluitingsvlucht naar Schiphol moet halen.quote:
Open daar een ek topic voor. Ze geven wel goede antwoorden daar.quote:
Jouw mattie te niet NT'er wordt er wss rustig van in zijn bolletje, jij nietquote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zo. Maat van mij heeft ADD, nam wel eens een strip mee voor mij naar feestjes.
Damn, door dat spul ben je niet te stoppen op een gegeven moment.
ik vraag het liever hierzoquote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Open daar een ek topic voor. Ze geven wel goede antwoorden daar.
Portugal 3 - 1 Nederland.quote:
Heb je het druk ja?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:20 schreef GGMM het volgende:
Al die zenuwachtige mensen die dit moeten uiten in kuttopics. Hopelijk is het snel kwart voor 9.
Is jouw mening.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:20 schreef GGMM het volgende:
Al die zenuwachtige mensen die dit moeten uiten in kuttopics. Hopelijk is het snel kwart voor 9.
okquote:Op zondag 17 juni 2012 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Fuck it, als NL verliest neem ik 2 weken een Ajax UI
Nooooo...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Begin er maar vast mee dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
die staatquote:Op zondag 17 juni 2012 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Neuh, ik maak me nooit druk.quote:
Klopt, daarom zitten we op een forum. Om meningen te geven en hier vervolgens over te discussiëren.quote:
Easy bet.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:22 schreef mrstylo het volgende:
Als Nederland door gaat naar volgende ronde, dan neem ik 2 weken een Ajax en/of Feyenoord UI.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daarom zitten we op een forum. Om meningen te geven en hier vervolgens over te discussiëren.
Bereid..quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Nederland door gaat dan ben ik bereid om een Psv shirt met Willems achterop te kopen
doe maar strootmanquote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Nederland door gaat dan ben ik bereid om een Psv shirt met Willems achterop te kopen
En ook foto dat je het aan hebt of stuur naar mij op.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Die kan nog wel eens heeeel belangrijk worden, aldus Aad300 L)quote:
sowiesoquote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kan nog wel eens heeeel belangrijk worden, aldus Aad300 L)
Joh die post ik wel hier dan hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En ook foto dat je het aan hebt of stuur naar mij op.
Easy betquote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Als Nederland vanavond geen goals tegenkrijgt neem ik die droeftoeter Ronaldo als UI.
Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven is geen domme jongen, hij pakt dan wel iemand met talent.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Baas.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast hij heeft echt wel talent. Alleen hij is nu niet niet zo goed, als wat veel PSV'ers(en soms ik ook) beweren.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook niet idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hij is niet nu niet zo goed, als wat veel PSV'ers(en soms ik ook) beweren.
Hij heeft talent ja, maar lang niet zoveel talent als Clasie of Anita.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast hij heeft echt wel talent. Alleen hij is nu niet niet zo goed, als wat veel PSV'ers(en soms ik ook) beweren.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast hij heeft echt wel talent. Alleen hij is nu niet niet zo goed, als wat veel PSV'ers(en soms ik ook) beweren.
Dat vind ik niet, maar hier kan je ook niet veel argumenten voor hebben om een echte discussie te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft talent ja, maar lang niet zoveel talent als Clasie of Anita.
hoeveel strootmannen heb je op je lip bedoelt hijquote:
Leugenaarquote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoeveel strootmannen heb je op je lip bedoelt hij
quote:
okquote:
Herpes hhv-9?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoeveel strootmannen heb je op je lip bedoelt hij
Ik wou dat ook openen, maar was bang voor een note van jou.quote:
Maar als ik het doe is het wél leuk.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou dat ook openen, maar was bang voor een note van jou.
Je voelt je stiekem wel kut.quote:
Neuh, zo zwakzinnig wil ik het topic ik niet maken. Het moet wel een beetje inhoud hebben.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, zo zwakzinnig wil ik het topic ik niet maken. Het moet wel een beetje inhoud hebben.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kroatië Spanje met 2/3 goals verslaat, ren ik door Leiden met een Duits shirt.
Serieus?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ben vrijdag naar de kapper geweest, zonde van het geld om dan me kop kaal te scheren..
Bloempot variant?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kaal niet, milimeter'en is geen ramp.
Gastquote:
Sorry.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast.. je was net zo goed bezig. Je weet toch wel wat milimeter'en, dat is dus gewoon alles kort .. 1 a 2mm 'lang'..
Ik ook. De nieuwe heeft een wat grote mond gekregen.quote:
quote:
Die andere was bevriend met iedereen. deze scheld met kankerquote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwe heeft een wat grote mond gekregen.
Ik scheld niet met kanker. Ik gebruik het werkwoord kankeren. Snap je.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die andere was bevriend met iedereen. deze scheld met kanker
Misschien heeft hij een beetje last van wedstrijdspanningquote:Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die andere was bevriend met iedereen. deze scheld met kanker
Je gebruikt hem verkeerd.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scheld niet met kanker. Ik gebruik het werkwoord kankeren. Snap je.
pas op wat je zegt want ajacied422 verkracht je zo blanke mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een beetje last van wedstrijdspanning
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pas op wat je zegt want ajacied422 verkracht je zo blanke mietje
Die gozer heeft zo veel meegemaakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"You can't last 2 minutes in my world"
Daarom quote ik het ook, heb laatst die docu ook gekekenquote:Op zondag 17 juni 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die gozer heeft zo veel meegemaakt.
Documentaire over hem gezien en hij heeft wel gelijk.
Als je docu hebt gezien, dan snap je ook wel waarom hij raar is.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom quote ik het ook, heb laatst die docu ook gekeken![]()
Al vind ik het maar een rare kerel.
In z'n goed tijd had hij wel een ongelofelijke KO, wedstrijden duurden toen bij hem vaak maar 1 rondequote:Op zondag 17 juni 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom quote ik het ook, heb laatst die docu ook gekeken![]()
Al vind ik het maar een rare kerel.
Wereld van de duivenmelker, daar komt niemand ongeschonden uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je docu hebt gezien, dan snap je ook wel waarom hij raar is.
Dat begrijp ik, ik zeg alleen dat ik hem raar vind.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je docu hebt gezien, dan snap je ook wel waarom hij raar is.
Die heb ik ook gezien op Discovery.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wereld van de duivenmelker, daar komt niemand ongeschonden ui.
Maar als je goed gekeken hebt dan snap je ook wel waarom dat zo is.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik zeg alleen dat ik hem raar vind.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als je goed gekeken hebt dan snap je ook wel waarom dat zo is.
Moest echt lachen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als je goed gekeken hebt dan snap je ook wel waarom dat zo is.
Uur voor wedstrijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer is die kut opstelling bekend? Dan gooi ik misschien nog 50euro op Portugal.
Wat lul jij nouquote:Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk eten zij allemaal shoarma en weet ik het en ik zit aan de pastawhyyyyyyyyy ik wil ook.
Ik uit mijn frustratie dat ik geen shoarma/kebab mag en de mensen om mij heen dat dadelijk eten en ik dan als een afkickende fastfood junk daar zit te crave'n.quote:
Aan het lijnen?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik uit mijn frustratie dat ik geen shoarma/kebab mag en de mensen om mij heen dat dadelijk eten en ik dan als een afkickende fastfood junk daar zit te crave'n.
Nee erge vorm van PDSquote:
Kebabquote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik uit mijn frustratie dat ik geen shoarma/kebab mag en de mensen om mij heen dat dadelijk eten en ik dan als een afkickende fastfood junk daar zit te crave'n.
Mooi kut man... Nou ja, eens kijken of ik het trollen al verleerd ben in het EK forum. Doe ik niet genoeg eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee erge vorm van PDS![]()
Als ik dat zou doen dan denk ik dat ik weinig van Nederland ga zien.. tenzij ik met de laptop op de wastrommel zou streamen
Serieus?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee erge vorm van PDS![]()
Als ik dat zou doen dan denk ik dat ik weinig van Nederland ga zien.. tenzij ik met de laptop op de wastrommel zou streamen
Ja, serieus, laat mij naar de griek gaan en ik wil een kogel door me kop jagenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Toen het goed weer was in Nederland, BBQde jij bijna elke dag.
Goed dat je geen Koerd ben dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, serieus, laat mij naar de griek gaan en ik wil een kogel door me kop jagen![]()
Echt niet grappig, maar BBQ kan wel als ik het gewoon bij rundvlees HB's houdt en kipfilet.
Geen gekruide zooi, knoflook,satesaus etc.
Inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed dat je geen Koerd ben dan.
Kruiden op alles.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Mark van Bommel volgt Tong op FOK!.
Bert van Marwijk : 'VOL OP DE AANVAL'
Waarom mogen dit soort topics open blijven.
Echt selectieve mods.
ek is best om te huilen jaquote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Saind het volgende:
Wat een kut subtopic is dat eigenlijk zeg, had er tot nu toe niet echt gekeken,omg
Succes en veel plezier vanavond.quote:
Dat is toch altijd zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe dichter we bij de wedstrijd komen, hoe meer mensen daar denken dat Nederland eigenlijk nog wel een flinke kans heeft om door te gaan
Om vervolgens een keiharde realitycheck te krijgen als Ronaldo die bal achter Stekelenburg rostquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe dichter we bij de wedstrijd komen, hoe meer mensen daar denken dat Nederland eigenlijk nog wel een flinke kans heeft om door te gaan
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, ik spreek jullie vanavond weer, als we door zijn![]()
Veel plezier.
Doe je wel je wortelpak aan, ik heb een voorgevoel dat dat net het beetje geluk brengt wat we nog nodig hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, ik spreek jullie vanavond weer, als we door zijn![]()
Veel plezier.
doe de groeten aan tompsv12 en davyquote:Op zondag 17 juni 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga ook ff douchen en dan naar vrienden om de wedstrijd te bekijken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe de groeten aan tompsv12 en davy
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe de groeten aan tompsv12 en davy
jersey shorequote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef mrstylo het volgende:
Hij dat sport dieet.
Wij wilt Jersey Shore na doen.
quote:Cristiano Ronaldo gaat zondagavond in het laatste EK-groepsduel van Portugal met Oranje de sterren van de hemel spelen. Althans, dat stelt oud-international Paulo Futre.
De 27-jarige superster speelt tot nog toe een ongelukkig EK, maar daar komt volgens Futre tegen Oranje verandering in. "Ik heb ontzettend veel vertrouwen in Ronaldo, hij gaat zijn zwakke wedstrijden tegen Duitsland en Denemarken wegpoetsen tegen Nederland", aldus de 46-jarige Portugees tegen Record.
"Ronaldo weet dondersgoed dat hij op een EK speelt, dit is het podium waarop hij zich wil tonen. Hij is zich ook bewust van het feit dat de kritiek op zijn optredens groeit, naarmate goals langer uitblijven. Maar tegen Oranje gaat hij de critici keihard de mond snoeren”, besluit Futre.
Mocht Duitsland van Denemarken winnen, dan heeft Portugal tegen Oranje voldoende aan een gelijkspel voor plaatsing voor de kwartfinales van het EK. Het Nederlands elftal moet de Portugezen met minimaal twee doelpunten verschil verslaan.
gaat niks worden zonder haar oimoquote:
oh yeah wake up yeahquote:
kan tochquote:Op zondag 17 juni 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Allemaal mensen op facebook die er nog serieus vertrouwen in hebben
cab is here!!!!!!!!!!!!!!!quote:
oh yeahquote:
Hier een euro voor een vaasje, 1.50 voor een flesje.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja hier in de kroeg ook gratis bier bij een doelpunt van NL, dat wordt zuipen!
1.25 voor fles hertogquote:Op zondag 17 juni 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier een euro voor een vaasje, 1.50 voor een flesje.
quote:RT als je dit het raarste moment op het EK tot nu toe vind, raarder dan het verlies van Nederland tegen Denemarken!!
* plaatje *
te serieus onderwerp voor in de vbl sc manquote:Op zondag 17 juni 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Rodney King is doodwedje leggen voor eerste complottheorie?
Ruim op tijd, voetbal begint pas over 2 uurquote:
wie is datquote:
Doe weg joh.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
Cristiano Ronaldo is ook een lekker vent wijf
haha homoquote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
Cristiano Ronaldo is ook een lekker vent wijf
Net op Ned1 athletiek blondje. Saaie sport dat trouwens.quote:
fixedquote:
Crackory pakt hem wel, in topvorm is hij. 3 sterren op zijn borst alles.quote:
Omdat Nederland.quote:
Al zowat 1,5 week geen druppel alcohol gehadquote:
Nee, je hebt jezelf vergiftigd waardoor je een infectie kreeg. Kon je gewoon aan de drugs/medicijnen zonder excuus.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al zowat 1,5 week geen druppel alcohol gehad
Daar zit wat in, zo meteen maar wat oranje's aantrekken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crackory pakt hem wel, in topvorm is hij. 3 sterren op zijn borst alles.
[..]
Omdat Nederland.
Ik vrijdag nog, en door de barman gehosseld.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al zowat 1,5 week geen druppel alcohol gehad
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net op Ned1 athletiek blondje. Saaie sport dat trouwens.
haha heb je sex gehad ja?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in, zo meteen maar wat oranje's aantrekken.
[..]
Ik vrijdag nog, en door de barman gehosseld.
jeetje hilarisch, deze is nog niet voorbij gekomen hoor whaha xd xdquote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, je hebt jezelf vergiftigd waardoor je een infectie kreeg. Kon je gewoon aan de drugs/medicijnen zonder excuus.
Junky
Ik ben ook wel grappig soms. Maar serieus, gaat het wel de goede kant op?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jeetje hilarisch, deze is nog niet voorbij gekomen hoor whaha xd xd
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in, zo meteen maar wat oranje's aantrekken.
[..]
Ik vrijdag nog, en door de barman gehosseld.
Nee hij was nog aan het werk en ik was met een vriendin en die wilde naar huis. Dus helaas.quote:
Mweh, steven weet wel dat het bij mij altijd misgaat. Dus trots voel ik mij niet.quote:
1 of andere infectiequote:Op zondag 17 juni 2012 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij was nog aan het werk en ik was met een vriendin en die wilde naar huis. Dus helaas.
Wat heb je dan Steven?
Wel bij een huisarts langs geweest o.i.d.?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 of andere infectie
Van de week leek ik op een aids patient met griep hoe ik erbij liep
Donderdagnacht nog net niet richting ziekenhuis, gaat nu wel de betere kant op gelukkig
Op tv zag het er beter uit.quote:
Huisarts is bij mij geweest omdat ik niet echt uit bed kon komenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel bij een huisarts langs geweest o.i.d.?
wat heb jij?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op tv zag het er beter uit.
Ik kan morgen ook naar de dokter btw.
En wie zijn kloon ben jij?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel bij een huisarts langs geweest o.i.d.?
Denken dat flippiee een kloon isquote:
En had hij nog medicijnen of iets gegeven?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huisarts is bij mij geweest omdat ik niet echt uit bed kon komen
Ik twijfel nog tussen Penisbaard en Doutzen Kroes.quote:
Gister een bal tegen me rug tijdens potje voetbal. Eerste paar uur niets van gemerkt nu kan ik amper staan.quote:
flippiee is 1 van de echte echte dames, ook leuk om voetbal mee te gaan kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken heul da mens ni ik zit ook maar wat te zeveren.
Ziek zijn is inderdaad echt voor losers.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En had hij nog medicijnen of iets gegeven?
Ben ik nu trouwens je stoere mannenimago in een vbl topic aan het omlaag halen? Want dan vraag ik niet meer verder hoor.
Oh skonquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee is 1 van de echte echte dames, ook leuk om voetbal mee te gaan kijken
Ja heb medicijnen enzo gekregenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En had hij nog medicijnen of iets gegeven?
Ben ik nu trouwens je stoere mannenimago in een vbl topic aan het omlaag halen? Want dan vraag ik niet meer verder hoor.
[..]
Ik twijfel nog tussen Penisbaard en Doutzen Kroes.
Geen strandbal toch hequote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister een bal tegen me rug tijdens potje voetbal. Eerste paar uur niets van gemerkt nu kan ik amper staan.
En jij kan dat weten.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee is 1 van de echte echte dames, ook leuk om voetbal mee te gaan kijken
Klopt, zowel de halve finale als de finale van de cl met je gekekenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij kan dat weten.
Maar goed blijkbaar is een dame beetje gek in een VBL topic, dus ik ben er van tussen. Houdoe en fijne avond/
Houdoe hequote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij kan dat weten.
Maar goed blijkbaar is een dame beetje gek in een VBL topic, dus ik ben er van tussen. Houdoe en fijne avond/
Was het maar een Strandbal dan had ik nu geen last.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb medicijnen enzo gekregen
En hoezo dat
Kan er toch niks aan doen dat ik er echt slecht aan toe was
[..]
Geen strandbal toch he
aye aye kapiteit igloquote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Niet zo huilen allemaal. Je moet maar eens mee uit varen gaan; krentenbaard, puswonden en scheurbuik. Het komt allemaal voorbij.
Steven...is Flippie neukbaar? Niet in de zin van of het fysiek mogelijk is, maar meer de mentale kant van 't verhaal?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, zowel de halve finale als de finale van de cl met je gekeken
Mily die pijpt tijdens voetbal ik ben voor.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbal en Mily Cirus gaat dat met elkaar samen?![]()
Geen persoonlijke foto.
En is ze lekker?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven...is Flippie neukbaar? Niet in de zin van of het fysiek mogelijk is, maar meer de mentale kant van 't verhaal?
Que? Ik zit niet zo in de showbizz wereld als jij, enlighten me..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mily die pijpt tijdens voetbal ik ben voor.
Flippiee is zeerzeker geefbaar jaquote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven...is Flippie neukbaar? Niet in de zin van of het fysiek mogelijk is, maar meer de mentale kant van 't verhaal?
Is ze actief tijdens de sex ?quote:
Ik zou haar wel doen jaquote:
Jij was toch diegene die elk wijf met een hartslag zou geven? .. Ook dikke fatso's? Doe dan maar foto's .. wie weet met wat voor lillik wijf wij nu te maken hebben, het is en blijft fok! dus..quote:
Madame Paon.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die elk wijf met een hartslag zou geven? .. Ook dikke fatso's? Doe dan maar foto's .. wie weet met wat voor lillik wijf wij nu te maken hebben, het is en blijft fok! dus..
Jij neukt met davy dus wat lul jequote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die elk wijf met een hartslag zou geven? .. Ook dikke fatso's? Doe dan maar foto's .. wie weet met wat voor lillik wijf wij nu te maken hebben, het is en blijft fok! dus..
ja maar wie zou haar nou niet doen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |