Ja, serieus, laat mij naar de griek gaan en ik wil een kogel door me kop jagenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Toen het goed weer was in Nederland, BBQde jij bijna elke dag.
Goed dat je geen Koerd ben dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, serieus, laat mij naar de griek gaan en ik wil een kogel door me kop jagen![]()
Echt niet grappig, maar BBQ kan wel als ik het gewoon bij rundvlees HB's houdt en kipfilet.
Geen gekruide zooi, knoflook,satesaus etc.
Inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed dat je geen Koerd ben dan.
Kruiden op alles.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Mark van Bommel volgt Tong op FOK!.
Bert van Marwijk : 'VOL OP DE AANVAL'
Waarom mogen dit soort topics open blijven.
Echt selectieve mods.
ek is best om te huilen jaquote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Saind het volgende:
Wat een kut subtopic is dat eigenlijk zeg, had er tot nu toe niet echt gekeken,omg
Succes en veel plezier vanavond.quote:
Dat is toch altijd zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe dichter we bij de wedstrijd komen, hoe meer mensen daar denken dat Nederland eigenlijk nog wel een flinke kans heeft om door te gaan
Om vervolgens een keiharde realitycheck te krijgen als Ronaldo die bal achter Stekelenburg rostquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe dichter we bij de wedstrijd komen, hoe meer mensen daar denken dat Nederland eigenlijk nog wel een flinke kans heeft om door te gaan
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, ik spreek jullie vanavond weer, als we door zijn![]()
Veel plezier.
Doe je wel je wortelpak aan, ik heb een voorgevoel dat dat net het beetje geluk brengt wat we nog nodig hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, ik spreek jullie vanavond weer, als we door zijn![]()
Veel plezier.
doe de groeten aan tompsv12 en davyquote:Op zondag 17 juni 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga ook ff douchen en dan naar vrienden om de wedstrijd te bekijken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe de groeten aan tompsv12 en davy
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe de groeten aan tompsv12 en davy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |