quote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pas op wat je zegt want ajacied422 verkracht je zo blanke mietje
Die gozer heeft zo veel meegemaakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"You can't last 2 minutes in my world"
Daarom quote ik het ook, heb laatst die docu ook gekekenquote:Op zondag 17 juni 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die gozer heeft zo veel meegemaakt.
Documentaire over hem gezien en hij heeft wel gelijk.
Als je docu hebt gezien, dan snap je ook wel waarom hij raar is.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom quote ik het ook, heb laatst die docu ook gekeken![]()
Al vind ik het maar een rare kerel.
In z'n goed tijd had hij wel een ongelofelijke KO, wedstrijden duurden toen bij hem vaak maar 1 rondequote:Op zondag 17 juni 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom quote ik het ook, heb laatst die docu ook gekeken![]()
Al vind ik het maar een rare kerel.
Wereld van de duivenmelker, daar komt niemand ongeschonden uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je docu hebt gezien, dan snap je ook wel waarom hij raar is.
Dat begrijp ik, ik zeg alleen dat ik hem raar vind.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je docu hebt gezien, dan snap je ook wel waarom hij raar is.
Die heb ik ook gezien op Discovery.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wereld van de duivenmelker, daar komt niemand ongeschonden ui.
Maar als je goed gekeken hebt dan snap je ook wel waarom dat zo is.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik zeg alleen dat ik hem raar vind.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als je goed gekeken hebt dan snap je ook wel waarom dat zo is.
Moest echt lachen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als je goed gekeken hebt dan snap je ook wel waarom dat zo is.
Uur voor wedstrijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer is die kut opstelling bekend? Dan gooi ik misschien nog 50euro op Portugal.
Wat lul jij nouquote:Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk eten zij allemaal shoarma en weet ik het en ik zit aan de pastawhyyyyyyyyy ik wil ook.
Ik uit mijn frustratie dat ik geen shoarma/kebab mag en de mensen om mij heen dat dadelijk eten en ik dan als een afkickende fastfood junk daar zit te crave'n.quote:
Aan het lijnen?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik uit mijn frustratie dat ik geen shoarma/kebab mag en de mensen om mij heen dat dadelijk eten en ik dan als een afkickende fastfood junk daar zit te crave'n.
Nee erge vorm van PDSquote:
Kebabquote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik uit mijn frustratie dat ik geen shoarma/kebab mag en de mensen om mij heen dat dadelijk eten en ik dan als een afkickende fastfood junk daar zit te crave'n.
Mooi kut man... Nou ja, eens kijken of ik het trollen al verleerd ben in het EK forum. Doe ik niet genoeg eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee erge vorm van PDS![]()
Als ik dat zou doen dan denk ik dat ik weinig van Nederland ga zien.. tenzij ik met de laptop op de wastrommel zou streamen
Serieus?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee erge vorm van PDS![]()
Als ik dat zou doen dan denk ik dat ik weinig van Nederland ga zien.. tenzij ik met de laptop op de wastrommel zou streamen
Ja, serieus, laat mij naar de griek gaan en ik wil een kogel door me kop jagenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Toen het goed weer was in Nederland, BBQde jij bijna elke dag.
Goed dat je geen Koerd ben dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, serieus, laat mij naar de griek gaan en ik wil een kogel door me kop jagen![]()
Echt niet grappig, maar BBQ kan wel als ik het gewoon bij rundvlees HB's houdt en kipfilet.
Geen gekruide zooi, knoflook,satesaus etc.
Inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed dat je geen Koerd ben dan.
Kruiden op alles.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Mark van Bommel volgt Tong op FOK!.
Bert van Marwijk : 'VOL OP DE AANVAL'
Waarom mogen dit soort topics open blijven.
Echt selectieve mods.
ek is best om te huilen jaquote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Saind het volgende:
Wat een kut subtopic is dat eigenlijk zeg, had er tot nu toe niet echt gekeken,omg
Succes en veel plezier vanavond.quote:
Dat is toch altijd zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe dichter we bij de wedstrijd komen, hoe meer mensen daar denken dat Nederland eigenlijk nog wel een flinke kans heeft om door te gaan
Om vervolgens een keiharde realitycheck te krijgen als Ronaldo die bal achter Stekelenburg rostquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe dichter we bij de wedstrijd komen, hoe meer mensen daar denken dat Nederland eigenlijk nog wel een flinke kans heeft om door te gaan
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, ik spreek jullie vanavond weer, als we door zijn![]()
Veel plezier.
Doe je wel je wortelpak aan, ik heb een voorgevoel dat dat net het beetje geluk brengt wat we nog nodig hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, ik spreek jullie vanavond weer, als we door zijn![]()
Veel plezier.
doe de groeten aan tompsv12 en davyquote:Op zondag 17 juni 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga ook ff douchen en dan naar vrienden om de wedstrijd te bekijken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe de groeten aan tompsv12 en davy
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe de groeten aan tompsv12 en davy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |