Daar weet jij alles van.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hoeft niet op je vriendje te lijken om hem te pijpen
Ik heb alles over jou en tompsv12 gehoord jaquote:
LEAVE STYLO ALONE, hij gaat vooruit! Positive reinforcement jonge, niet afkatten!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb alles over jou en tompsv12 gehoord ja
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef Happel het volgende:
Nederland gaat winnen, ja. Maar Duitsland zal niet winnen van Denemarken. Dat wordt gewoon een 2-2.
En dan zie je Hummels weer zo van het veld lopen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Aad de Mos er ook een hoop PSV fans bijgekregen heeft de laatste dagenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat voor FOK! psv hell zal het worden voor ons wanneer Willems de 1-0 maakt en Strootman de 2-0, ik denk dat ik dat nooit meer terug kom
oh okquote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LEAVE STYLO ALONE, hij gaat vooruit! Positive reinforcement jonge, niet afkatten!
Ronalstinho heeft ook al wat limonade teveel op denk ikquote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
4-6 winst. Duitsland wint met 3-1.
Om 22:38 na 6 min blessuretijd gaat VI Oranje los. Speelt Danny Vera zijn bazenintro.
Bedankt.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LEAVE STYLO ALONE, hij gaat vooruit! Positive reinforcement jonge, niet afkatten!
Gomez first to score + 2-0 Germanyquote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Duitsland wint van Denemarken, Gomez gaat scoren
Haha dat is oude shit welquote:
gaat*quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt, mensen die denken dat Nederland gaan verliezen
Je kan toch zien wat een geoliede machine dat is, die teamspirit, totaal geen interne strijd en een vaste opstelling.
Raar dat dat mensen volledig ontgaat idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt, mensen die denken dat Nederland gaan verliezen
Je kan toch zien wat een geoliede machine dat is, die teamspirit, totaal geen interne strijd en een vaste opstelling.
GGMMquote:Op zondag 17 juni 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat dat mensen volledig ontgaat idd.
Een paar. Vraag maar aan geo4kant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |