Hun bal lek gestoken en batterijen uit de boombox gejat?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij in de buurt waren er wat kut kinderen die dat nummer serieus een keer of 10 achter elkaar afspeelde buiten
was misschien een beter idee geweest, nu zat ik mij alleen maar te irriterenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hun bal lek gestoken en batterijen uit de boombox gejat?
middagquote:
heb jij nou al eens pics van je titties gepost?quote:
Jij wil smoofie zijn moobs zien?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij nou al eens pics van je titties gepost?
Hetzelfde.quote:
Ben voor Duitsland, alleen vandaag dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je voor Duitsland bent heb je vast een goede morgen.
wat?quote:
Het is een kloon van smoofie?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
This is Steven, he is a bit slow.
Moet ik hem echt uitleggen?
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij nou al eens pics van je titties gepost?
Het is sowieso geen wijf.. ik denk van Smoofie ja, die heeft het zoooooooooooo druk met zijn studie.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een kloon van smoofie?
Heb ik dus gewoon iets gemist
Heb je nu officieel een relatie met Stylo? Anders is het wel raar dat je zijn foto in je ava hebtquote:
stylo is toch het gay lovertje van tompsv12?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je nu officieel een relatie met Stylo? Anders is het wel raar dat je zijn foto in je ava hebt![]()
Fok! liefde!
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je nu officieel een relatie met Stylo? Anders is het wel raar dat je zijn foto in je ava hebt![]()
Fok! liefde!
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fok! liefde!
quotequote:Op zondag 17 juni 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat voor FOK! psv hell zal het worden voor ons wanneer Willems de 1-0 maakt en Strootman de 2-0, ik denk dat ik dat nooit meer terug kom
quotequote:Op zondag 17 juni 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stylo is toch het gay lovertje van tompsv12?
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat voor FOK! psv hell zal het worden voor ons wanneer Willems de 1-0 maakt en Strootman de 2-0, ik denk dat ik dat nooit meer terug kom
Je quote eigen bewering.quote:
je hoeft niet op je vriendje te lijken om hem te pijpenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je quote eigen bewering.
En lees psv forum ff en dan zie je dat ik helemaal niet op hem lijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |