Wel bij een huisarts langs geweest o.i.d.?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 of andere infectie
Van de week leek ik op een aids patient met griep hoe ik erbij liep
Donderdagnacht nog net niet richting ziekenhuis, gaat nu wel de betere kant op gelukkig
Op tv zag het er beter uit.quote:
Huisarts is bij mij geweest omdat ik niet echt uit bed kon komenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel bij een huisarts langs geweest o.i.d.?
wat heb jij?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op tv zag het er beter uit.
Ik kan morgen ook naar de dokter btw.
En wie zijn kloon ben jij?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel bij een huisarts langs geweest o.i.d.?
Denken dat flippiee een kloon isquote:
En had hij nog medicijnen of iets gegeven?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huisarts is bij mij geweest omdat ik niet echt uit bed kon komen
Ik twijfel nog tussen Penisbaard en Doutzen Kroes.quote:
Gister een bal tegen me rug tijdens potje voetbal. Eerste paar uur niets van gemerkt nu kan ik amper staan.quote:
flippiee is 1 van de echte echte dames, ook leuk om voetbal mee te gaan kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken heul da mens ni ik zit ook maar wat te zeveren.
Ziek zijn is inderdaad echt voor losers.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En had hij nog medicijnen of iets gegeven?
Ben ik nu trouwens je stoere mannenimago in een vbl topic aan het omlaag halen? Want dan vraag ik niet meer verder hoor.
Oh skonquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee is 1 van de echte echte dames, ook leuk om voetbal mee te gaan kijken
Ja heb medicijnen enzo gekregenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En had hij nog medicijnen of iets gegeven?
Ben ik nu trouwens je stoere mannenimago in een vbl topic aan het omlaag halen? Want dan vraag ik niet meer verder hoor.
[..]
Ik twijfel nog tussen Penisbaard en Doutzen Kroes.
Geen strandbal toch hequote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister een bal tegen me rug tijdens potje voetbal. Eerste paar uur niets van gemerkt nu kan ik amper staan.
En jij kan dat weten.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee is 1 van de echte echte dames, ook leuk om voetbal mee te gaan kijken
Klopt, zowel de halve finale als de finale van de cl met je gekekenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij kan dat weten.
Maar goed blijkbaar is een dame beetje gek in een VBL topic, dus ik ben er van tussen. Houdoe en fijne avond/
Houdoe hequote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jij kan dat weten.
Maar goed blijkbaar is een dame beetje gek in een VBL topic, dus ik ben er van tussen. Houdoe en fijne avond/
Was het maar een Strandbal dan had ik nu geen last.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb medicijnen enzo gekregen
En hoezo dat
Kan er toch niks aan doen dat ik er echt slecht aan toe was
[..]
Geen strandbal toch he
aye aye kapiteit igloquote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Niet zo huilen allemaal. Je moet maar eens mee uit varen gaan; krentenbaard, puswonden en scheurbuik. Het komt allemaal voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |