Ruim op tijd, voetbal begint pas over 2 uurquote:
wie is datquote:
Doe weg joh.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
Cristiano Ronaldo is ook een lekker vent wijf
haha homoquote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
Cristiano Ronaldo is ook een lekker vent wijf
Net op Ned1 athletiek blondje. Saaie sport dat trouwens.quote:
fixedquote:
Crackory pakt hem wel, in topvorm is hij. 3 sterren op zijn borst alles.quote:
Omdat Nederland.quote:
Al zowat 1,5 week geen druppel alcohol gehadquote:
Nee, je hebt jezelf vergiftigd waardoor je een infectie kreeg. Kon je gewoon aan de drugs/medicijnen zonder excuus.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al zowat 1,5 week geen druppel alcohol gehad
Daar zit wat in, zo meteen maar wat oranje's aantrekken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crackory pakt hem wel, in topvorm is hij. 3 sterren op zijn borst alles.
[..]
Omdat Nederland.
Ik vrijdag nog, en door de barman gehosseld.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al zowat 1,5 week geen druppel alcohol gehad
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net op Ned1 athletiek blondje. Saaie sport dat trouwens.
haha heb je sex gehad ja?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in, zo meteen maar wat oranje's aantrekken.
[..]
Ik vrijdag nog, en door de barman gehosseld.
jeetje hilarisch, deze is nog niet voorbij gekomen hoor whaha xd xdquote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, je hebt jezelf vergiftigd waardoor je een infectie kreeg. Kon je gewoon aan de drugs/medicijnen zonder excuus.
Junky
Ik ben ook wel grappig soms. Maar serieus, gaat het wel de goede kant op?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jeetje hilarisch, deze is nog niet voorbij gekomen hoor whaha xd xd
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in, zo meteen maar wat oranje's aantrekken.
[..]
Ik vrijdag nog, en door de barman gehosseld.
Nee hij was nog aan het werk en ik was met een vriendin en die wilde naar huis. Dus helaas.quote:
Mweh, steven weet wel dat het bij mij altijd misgaat. Dus trots voel ik mij niet.quote:
1 of andere infectiequote:Op zondag 17 juni 2012 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij was nog aan het werk en ik was met een vriendin en die wilde naar huis. Dus helaas.
Wat heb je dan Steven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |