Leugenaarquote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoeveel strootmannen heb je op je lip bedoelt hij
quote:
okquote:
Herpes hhv-9?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoeveel strootmannen heb je op je lip bedoelt hij
Ik wou dat ook openen, maar was bang voor een note van jou.quote:
Maar als ik het doe is het wél leuk.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou dat ook openen, maar was bang voor een note van jou.
Je voelt je stiekem wel kut.quote:
Neuh, zo zwakzinnig wil ik het topic ik niet maken. Het moet wel een beetje inhoud hebben.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, zo zwakzinnig wil ik het topic ik niet maken. Het moet wel een beetje inhoud hebben.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kroatië Spanje met 2/3 goals verslaat, ren ik door Leiden met een Duits shirt.
Serieus?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ben vrijdag naar de kapper geweest, zonde van het geld om dan me kop kaal te scheren..
Bloempot variant?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kaal niet, milimeter'en is geen ramp.
Gastquote:
Sorry.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast.. je was net zo goed bezig. Je weet toch wel wat milimeter'en, dat is dus gewoon alles kort .. 1 a 2mm 'lang'..
Ik ook. De nieuwe heeft een wat grote mond gekregen.quote:
quote:
Die andere was bevriend met iedereen. deze scheld met kankerquote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwe heeft een wat grote mond gekregen.
Ik scheld niet met kanker. Ik gebruik het werkwoord kankeren. Snap je.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die andere was bevriend met iedereen. deze scheld met kanker
Misschien heeft hij een beetje last van wedstrijdspanningquote:Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die andere was bevriend met iedereen. deze scheld met kanker
Je gebruikt hem verkeerd.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scheld niet met kanker. Ik gebruik het werkwoord kankeren. Snap je.
pas op wat je zegt want ajacied422 verkracht je zo blanke mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een beetje last van wedstrijdspanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |