paar weken terug had ik er al weer helemaal zin in. Nu vermaak ik me met het EK maar straks weer popelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef steeez het volgende:
Klopt, blijft toch wel een gemis, een speler als Ruiz.
Op naar volgend seizoen, kan gek genoeg niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
Hij werd kampioen met onsquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
Is die gekke Dwight toch nog kampioen van Nederland geworden.Of kwam hij daarna pas richting jullie?
Komt Gutierrez?quote:
Whoop whoop!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Ze zeggen het![]()
http://www.voetbalprimeur(...)ileen-gutierrez-komt
quote:Felipe Gutiérrez naar FC Twente
FC Twente en Universidad Católica hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Felipe Gutiérrez naar de Enschedese club. De 21-jarige Chileense aanvallende middenvelder tekent begin volgende week, na de medische keuring, een vijfjarig contract bij FC Twente.
Felipe Gutiérrez begon zijn voetballoopbaan in de jeugdopleiding van Everton de Viña del Mar en maakte vervolgens de overstap naar Universidad Católica. Voor deze Chileense club debuteerde hij in 2009 op het hoogste niveau. Gutiérrez speelde 87 wedstrijden voor Universidad Católica en scoorde daarin 22 keer. Hij speelde tot dusver vijf interlands voor Chili en maakte afgelopen jaar deel uit van de nationale selectie die deelnam aan de Copa America.
Eind volgende week zal Felipe Gutiérrez terugkeren naar Chili om de benodigde papieren in orde te maken. Hierna is Gutiérrez officieel speelgerechtigd voor FC Twente.
Voorzitter Joop Munsterman: ” De onderhandelingen met Universidad Católica hebben enige tijd in beslag genomen, maar verliepen altijd in een uiterst aangename sfeer. We zijn zeer verheugd dat Felipe Gutiérrez naar FC Twente komt. Felipe is een jonge talentvolle speler, die afgelopen seizoenen is uitgegroeid tot international van Chili. Bij FC Twente krijgt hij de kans zich in een Europese competitie verder te ontwikkelen.”
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De prijs is 3,5 miljoen euro en in dit bijzonder duidelijke filmpje kunnen we zien wat ons te wachten staat.
O, en die '10' uit TT, die hebben we dus binnen.![]()
Nu moet McClaren nog tegen de jongens zeggen dat Bubba ze anaal komt verwennen als ze wéér zo inspiratieloos achterin rond gaan tikken.quote:
Dat gaat wel meevallen mits bjelland gaat spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu moet McClaren nog tegen de jongens zeggen dat Bubba ze anaal komt verwennen als ze wéér zo inspiratieloos achterin rond gaan tikken.
Anders blijf je lekker negatief, nee ik hoop dat de selectie t zelfde doet dan zullen we volgend seizoen goed presteren!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef blistah het volgende:
Weinig te genieten de laatste tijd: Twente zo inspiratieloos en Oranje maakt ook niks klaar
Ik zei al dat ik vertrouwen heb in het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:44 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker negatief, nee ik hoop dat de selectie t zelfde doet dan zullen we volgend seizoen goed presteren!!
quote:'FC Twente richt zich opnieuw op linksback Wendt'
FC Twente kan na het vertrek van Bart Buysse op zoek naar een nieuwe linksback. Oscar Wendt is de belangrijkste kandidaat, weet De Telegraaf donderdag te melden.
Buysse vertrok eerder deze week naar Club Brugge, terwijl ook Dwight Tiendalli besloten heeft om uit Enschede te vertrekken. Borussia Mönchengladbach-verdediger Wendt moet het vertrek van het tweetal opvangen.
De 26-jarige Wendt was al twee keer eerder in beeld bij Twente, dat er vooralsnog echter niet in slaagde de Zweed naar Enschede te halen. Door zijn weinige minuten afgelopen seizoen zou hij nu wel openstaan voor een transfer.
Ook Robbert Schilder staat nog op het Tukkerse lijstje. De voetballer van NAC Breda wordt door Twente echter meer beschouwd als middenvelder. Bovendien zijn ook AZ en sc Heerenveen nog in de markt voor de linkspoot.
http://www.voetbalprimeur(...)w-op-linksback-wendt
Hm zeer duidelijk ja. Zo kun je zelfs van Tiendalli nog een filmpje makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De prijs is 3,5 miljoen euro en in dit bijzonder duidelijke filmpje kunnen we zien wat ons te wachten staat.
O, en die '10' uit TT, die hebben we dus binnen.![]()
quote:'AEK Athene hoopt op Kluivert als trainer'
Patrick Kluivert kan als hoofdtrainer aan de slag bij AEK Athene. De huidige oefenmeester van het beloftenelftal van FC Twente heeft inmiddels een eerste gesprek met de clubleiding van de Griekse club achter de rug, meldt het Algemeen Dagblad.
De voormalig topspits is de belangrijkste kandidaat voor de vacante trainerspositie bij AEK Athene, weet de ochtendkrant. De voormalig international sprak donderdag met de clubleiding van de Griekse club. Kluivert heeft bij FC Twente nog wel een doorlopend contract. De oefenmeester werd in zijn eerste jaar in dienst bij de Tukkers kampioen met de beloften.
Eerder toonde ook het Cypriotische AEK Larnaca interesse. Technisch directeur Kevin Hofland deed de voormalig speler van onder meer Ajax, AC Milan en FC Barcelona een aanbieding om de opvolger van Leon Vlemmings te worden.
http://www.voetbalprimeur(...)kluivert-als-trainer
dan moet je wel heeeeel veel tijd over hebben (en ER voor over hebben)quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef June. het volgende:
[..]
Hm zeer duidelijk ja. Zo kun je zelfs van Tiendalli nog een filmpje maken
De reden waarom dit filmpje in een FC Twente topic geplaatst moet worden ontgaat me even..quote:
komt ook op www.fctwente.tv te staan.. deel 1 staat er al op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:47 schreef Mdrop het volgende:
Morgen avond is trouwens weer Deel 2 van 'Sinds 1965' op TV, toevallig iemand in staat hier om dat even voor ons allen 'op te nemen'?
Die zag ik toevallig net bij de c1000 liggen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Voor Tukkers met een kegel:
http://www.fctwente.nl/bl(...)uwgom-in-de-fanshop/
Deel 2 komt NIET online helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:23 schreef Stienn het volgende:
[..]
komt ook op www.fctwente.tv te staan.. deel 1 staat er al op.
Welkom Schilder!quote:FC Twente troeft AZ en SC Heerenveen af om Schilder
17/06/2012 19:00
FC Twente heeft zich versterkt met Robbert Schilder (26) van NAC Breda. De Tukkers hebben daarmee hun gewenste aanwinst binnen, aangezien Schilder zowel als linksback als op het middenveld uit de voeten kan.
Ook AZ en SC Heerenveen hadden concrete belangstelling voor Schilder, die een clausule in zijn verbintenis bij NAC had waardoor hij voor twee miljoen kon vertrekken. Het uiteindelijke transferbedrag is iets lager uitgevallen: Twente betaalt anderhalf miljoen euro.
Schilder ondertekent een contract tot medio 2016 en zal zich al komende week aansluiten bij de selectie van FC Twente. De ploeg van Steve McClaren start maandag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Voor zijn periode bij NAC Breda speelde Schilder voor Ajax en Heracles Almelo.
Lijkt me toch wel dat hij nog wat vakantie krijgt? Of moet hij meteen aansluiten bij de training?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef d1ce het volgende:
Luuk kon net zo goed op vakantie gaan dit EK
Geen idee, vraag me dat ook af bij Rosales. Die heeft tenslotte vorige week (dacht ik) nog een wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel dat hij nog wat vakantie krijgt? Of moet hij meteen aansluiten bij de training?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef d1ce het volgende:
[..]
Geen idee, vraag me dat ook af bij Rosales. Die heeft tenslotte vorige week (dacht ik) nog een wedstrijd gespeeld.
http://www.nu.nl/sport/28(...)begonnen-twente.htmlquote:EK-deelnemers Luuk de Jong, Andreas Bjelland en Emir Bajrami sluiten later aan, net als Dusan Tadic, Roberto Rosales, Nacer Chadli en Leroy Fer. Ook zij speelden onlangs nog een wedstrijd met nationale teams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |