SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik schrok alquote:
Haha, is goed joh.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik schrok al![]()
Je krijgt een kusje van me 30 juni he
Nu ligt het niet meer aan mij hoor!quote:
HJ wat is je leeftijd? het valt me op dat je nogal vaak nostalgische nummers postquote:
35. Qua nostalgie; vind je het gek!? Toen mochten we nog rokenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
HJ wat is je leeftijd? het valt me op dat je nogal vaak nostalgische nummers post
roken in de treincoupequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
35. Qua nostalgie; vind je het gek!? Toen mochten we nog roken
Die mis ik nog wel 's... de rokerscoupéquote:
Ik zapte daar ook net langsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef NaRRaToR het volgende:
oke....dafuq am i watching at Nederland 2
ik zapte langs op het moment dat die verstrooide dame werd verzorgd in de badkamer... mildly disturbing.quote:
Hehe. Heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zapte langs op het moment dat die verstrooide dame werd verzorgd in de badkamer... mildly disturbing.
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ER kijken op een fatsoenlijke tv
Let je daar extra op?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:31 schreef douche-eendje het volgende:
Goed het nepbloed en alle tvfouten zien
Top Gear (bij gebrek aan beter)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ER kijken op een fatsoenlijke tv
ik zie het iig al zeker nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, voor zover ik het kan zien hoor
quote:
Ik heb bijna alle dvd's in huisquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]ER
Die goede oude tijd... Ik was volgens mij pas 10 of 11 jaar toen ik voor het eerst een aflevering ervan had gezien.
Het is voor mij trouwens bedtijd, doeg!
Ik wil die grote boxquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle dvd's in huis
Ik had ooit de hele collectie op mijn hardeschijf...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle dvd's in huis
tekort aan schijfruimte ga ik de komende tijd niet meer krijgen denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ooit de hele collectie op mijn hardeschijf...
Een jaar geleden had ik een tekort aan schijfruimte, heb toen een backup op usenet geplaatst.
* sylvesterrr gaat nu écht weg!
Ik ken het. Mijn mediaplayer en ik zijn vrij close. Ik vind 'r voornamelijk inhoudelijk nogal sterk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tekort aan schijfruimte ga ik de komende tijd niet meer krijgen denk ik
ik volg je niet kerel....kun je het uitleggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ken het. Mijn mediaplayer en ik zijn vrij close. Ik vind 'r voornamelijk inhoudelijk nogal sterk.
Ik moet mijn NAS weer een keer gaan reanimeren. De SSD (met OS erop) is overleden, de overige schijven (1,5 + 2TB) kan ik nu ook niet benaderen omdat ik lvm gebruikte.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tekort aan schijfruimte ga ik de komende tijd niet meer krijgen denk ik
Die mediaplayer bevat ook nogal wat (harde) schijfruimte en hoewel ik mijn best doe om hem vol te krijgen met kwaliteitsfilms kom ik vooralsnog niet in de buurt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik volg je niet kerel....kun je het uitleggen?
Het lukte niet hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi auto, hoe komt het?
Moet ik tussen de regels doorlezen? :p if you know what i manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die mediaplayer bevat ook nogal wat (harde) schijfruimte en hoewel ik mijn best doe om hem vol te krijgen met kwaliteitsfilms kom ik vooralsnog niet in de buurt.
p0rn!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet ik tussen de regels doorlezen? :p if you know what i man
is de stagiaire weer aan het werk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Pff, wat een drukte bij ons in de showroom, hoop kinderen ook, allemaal aan het rond rennen, ben blij dat ik gelijk weer terug kon, niks voor mij zo, van die drukke kinderen op de vroege ochtend.
he jammerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gisteren was de laatste dag voor de stagiares, moet nu weer alles zelf doen
Ahh!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gisteren was de laatste dag voor de stagiares, moet nu weer alles zelf doen
Godzamme ja, die chick in de showroom was zo fucking lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
he jammerheb je ook niets meer om naar te kijken
Dat is wel vaker het probleemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godzamme ja, die chick in de showroom was zo fucking lekker, helaas ook veel te jong
Echt wel...je moeten inhouden als man is het moeilijkste wat er isquote:
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligtquote:
ik zou ervoor gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligt
Als vrouw is dat soms ook lastig!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Echt wel...je moeten inhouden als man is het moeilijkste wat er is
Je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligt
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
joooooooo
ooit een open air sportschool meegemaakt? Ftiness toestellen in het park. Jogging routes, maar ook een gratis sportleraar?
Hier, elke dag. En ik zit niet in een hotel! Gewoon achter huis hahah
Hebben ze ook een gratis sportlerares?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
joooooooo
ooit een open air sportschool meegemaakt? Ftiness toestellen in het park. Jogging routes, maar ook een gratis sportleraar?
Hier, elke dag. En ik zit niet in een hotel! Gewoon achter huis hahah
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hebben ze ook een gratis sportlerares?
Speel je ook een instrument?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek om bij wakker te worden!
De klootviool.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
32 en 17 ja, als ik op mijn 15e tienervader was geworden had ze mijn dochter kunnen zijn...
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De klootviool.
Behalve dat, nee. Al zou ik ooit weleens gitaar willen leren spelen.
WAT!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
gaziantep (nog steeds). Denk gwn dat per wijk verschilt hoe mensen denken en doen. Mijn familie is gwn gaargelukkig leven we in een chille wijk haha.
Heb nog staan kletsen met de sportleraar en lui die meededen. Heb lang niet zoveel lol gehad hahahahmorgen weer!
Straks ff naar de Turkse Bijenkorf.
Btw, ik leerde de leraar squat en lunches haha. Ik kocht meedoen met lesgeven volgende x
Uhuh, uhuhquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
WAT!!!een fitnessleraar die geen squats en lunges kent?
Eindelijk Freebird zelf kunnen spelen en dan sterven. Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.
www.justinguitar.com erg goede site met heldere uitleg in video's op verschillende niveau's. ik weet niet in hoeverre je autodidactisch bent maar het is een gok waard.
Pien!quote:
Ik heb op ongeveer dezelfde manier gitaar leren spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.
www.justinguitar.com erg goede site met heldere uitleg in video's op verschillende niveau's. ik weet niet in hoeverre je autodidactisch bent maar het is een gok waard.
Meest briljante PJ nummer ooitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek om bij wakker te worden!
Toegegeven dat ik met mijn elektrische en akoestische gitaar niet veel meer doe. af en toe lead guitar werk (ben niet zo goed in akkoorden) maar ben daarna verder gegaan met basgitaar. Ik zou meer moeten spelen wil ik echt goed worden maar ik vind het wel goed zo... beetje nummertjes op gehoor uitvogelen en wat spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb op ongeveer dezelfde manier gitaar leren spelenen toen mn gitaar verkocht
![]()
Hehe, die zag ik ook voorbijkomen op youtube, maar ik vond het geluid niet super. En een nummer als dit...nou, dat dient vooral uit je speakers te schallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meest briljante PJ nummer ooit
ik kijk het liefst deze versie op YT
boeit mij niet, uit mijn pc speakers komt sowieso geen fatsoenlijk geluidquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hehe, die zag ik ook voorbijkomen op youtube, maar ik vond het geluid niet super. En een nummer als dit...nou, dat dient vooral uit je speakers te schallen.
je had dus wel moeten drinkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:21 schreef Pien85 het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn... Ik heb niet eens gedronken gisteren
Blijkbaarquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarGa ik dan vanavond wel inhalen
lekker!quote:
Ik heb het ontdekt bij klanten. Zo was er vorig jaar een klant die een complete pc aan onderdelen had besteld, maar na verzending meldde dat de videokaart niet aangekomen was... Nou vond ik het al vreemd dat ie indertijd akkoord was gegaan met het voorstel om voor de helft van de prijs een nieuwe videokaart op te sturen (als je het echt niet ontvangen hebt ga je daar natuurlijk niet voor bijbetalen), maar toen ie zijn videokaart opstuurde i.v.m. een defect bleek het dus aan de hand van het serienummer dat het de videokaart was die we als eerste hadden opgestuurd, waarvan hij dus zei dat hij die niet ontvangen had...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik begin ernstig het gevoel te krijgen dat een van de leveranciers van de winkel waar ik werk probeert ons op te lichten
Nouja, ik ben op zoek naar een nieuwe fototas... beetje rondgekeken, tas gevonden die ik wil hebben... Bij andere fotozaken is de verkoopprijs ergens tussen de 65 en 100 euro... wij kunnen 'm inkopen voor 102 (incl btw) het kan nóóit kloppen dat de inkoopprijs hoger ligt dan de verkoopprijsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb het ontdekt bij klanten. Zo was er vorig jaar een klant die een complete pc aan onderdelen had besteld, maar na verzending meldde dat de videokaart niet aangekomen was... Nou vond ik het al vreemd dat ie indertijd akkoord was gegaan met het voorstel om voor de helft van de prijs een nieuwe videokaart op te sturen (als je het echt niet ontvangen hebt ga je daar natuurlijk niet voor bijbetalen), maar toen ie zijn videokaart opstuurde i.v.m. een defect bleek het dus aan de hand van het serienummer dat het de videokaart was die we als eerste hadden opgestuurd, waarvan hij dus zei dat hij die niet ontvangen had...
Wat zoek je precies?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:11 schreef STING het volgende:
Toevallig, ben nu aan het kijken voor foto spullen, the complete works
Een high-end compact camera voor o.a. op vakantie.quote:
15 dagen Zweden-Noorwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Waar ga je nu heen op vakantie Sting?
Ja, heb er erg zin in.quote:
Lijkt mij ook erg mooi daar :quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, heb er erg zin in.
Ben er ook wel flink aan toe, drukke/zware tijden en laatste vakantie was alweer najaar 2010.
Heldinquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg mooi daar :
Pien85? Post zit in de brievenbus!
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo de deur maar 's uit... HJ vervelen
Ahhh! En nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Dankzij een foto op Facebook heb ik nu zin in taco's
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stond
met Taco's bedoel je zeker niet het voedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede marketing
na na na na na na na Badjasman!
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga morgen enorme spierpijn hebben....
Ook altijd leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oud klasgenootjes opzoeken op Facebook en dan kijken wat er van terecht gekomen is
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oud klasgenootjes opzoeken op Facebook en dan kijken wat er van terecht gekomen is
Ik geniet altijd van jouw positieve instelling!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)
Daar doe ik maar niet aan mee, want ik was vroeger toch de sukkel van de school.
Ik heb van de basisschool ook niemand op facebook. Middelbare school wel. Maar ik heb wel een paar keer een vriendenuitnodiging van een klasgenoot afgewezen omdat ik dat vroeger een grote eikel vond en er nooit mee omging, ik vroeg me sowieso al af waarom hij mij een uitnodiging stuurde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)
Daar doe ik maar niet aan mee, want ik was vroeger toch de sukkel van de school.
Moet je tot 17.00?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Pfff, de middag begint nu wel lang te duren...
Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
tijd voor red bullquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
Dat kan, maar wij werken hiet met thin clients, zonder geluid en met schokkerig beeld. Dus... Ach ik hou het nog wel ff vol hoor, zodadelijk maar ff rondje lopen, ff buurten met wat mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?
njah je blijft er wel wakker van (een tijdje)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet, vind het niet zo heel lekker.
Ja, dat wel, maar ik hou niet zo van oprispend maagzuur, dat krijg ik er altijd van.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah je blijft er wel wakker van (een tijdje)dus het is wel een oplossing...
Oo okequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan, maar wij werken hiet met thin clients, zonder geluid en met schokkerig beeld. Dus... Ach ik hou het nog wel ff vol hoor, zodadelijk maar ff rondje lopen, ff buurten met wat mensen.
Het netwerk eerst ook niet, maar tegenwoordig gelukkig wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo okeDat schiet dan ook niet op
Haha. Ach... Dan ga je zo maar bij andere mensen kletsen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het netwerk eerst ook niet, maar tegenwoordig gelukkig wel.
Geen idee, hier?quote:
nee ik ben terug van boodschappen doen (en iets ophalen van marktplaats)quote:
Gezelligquote:
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
Wat voor een concert?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toe
Dat is de verrassing voor straksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:17 schreef Pien85 het volgende:
OhAardbeien met slagroom
HJ, waarom heb jij geen aardbeien met slagroom?
Biohazard oldschool hardcore, metal en rap in de baroegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat voor een concert?
ik heb meerdere opties
+1quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
aparte combinatie. is dat een soort van jeugdsoos ofzo met meerdere zalen met verschillende muziekstijlen ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biohazard oldschool hardcore, metal en rap in de baroeg
Nee een zaaltje. Poppodium. Hardcore (punk) en niet de dance versie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aparte combinatie. is dat een soort van jeugdsoos ofzo met meerdere zalen met verschillende muziekstijlen ofzo?
Ren ff naar de supermarkt!quote:
ik had de goede band hoor. toch niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een zaaltje. Poppodium. Hardcore (punk) en niet de dance versie.
Hey! Hoe is het??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
Hier is het vandaag ook lasagne(nog een kwartier en dan kan ik eten
) Maag doet mopperen
hier wordt het of pasta of wraps met kip. wss de pasta dan kan ik die invriezen en morgen de kip makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
) Maag doet mopperen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
) Maag doet mopperen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lasagne in de oven, dinner in fifteen minutes!
Whut wat?quote:
dus toch aardbeien met slagroomquote:
Geen aardbeien en geen slagroomquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus toch aardbeien met slagroom![]()
(en doe me even een kotszakje voor die zoete zin die typte)
wie zegt dat hun het zo bedoelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
Hier stonden ze wel! Maar niet voor erotische doeleinden haha
Wat voor gedachtes heeft autootje dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier zie je auto.... jij bent de enige met die gedachtes
hoe was de rit? goed weer gehad?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:13 schreef JK1982 het volgende:
Geen aardbeien, geen slagroom, geen seks..
Oh ja, hallo allemaal
Mwah, allebei gezondquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
alleen aarbeien en sex dus... rare combi
Heer-lijk! Ok, het was geen zonovergoten dag, maar het was droog, niet koud en het was een leuk gezelschapquote:
Heeeey! Hoe is het daar?quote:
offline... wat is dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een mens kan soms toch wel eens offline zijn
ik moet ook eens een setje cams aanschaffenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heer-lijk! Ok, het was geen zonovergoten dag, maar het was droog, niet koud en het was een leuk gezelschap
Paar fotootjes staan hier: [aanmelden!] Motorrijders new- & oldbierit! 16-06-2012 #4
[..]
Heeeey! Hoe is het daar?
Mijn geld is op voorlopigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moet ook eens een setje cams aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.perenijsjes eten![]()
Heb je je telefoon???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn geld is op voorlopig![]()
Net ook de nieuwe telefoon binnen, dus voorlopig geen gekke dingen meer voor mij. Nu eerst de Corsa verkopen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
* JK1982 in de auto stapt op weg naar douche-eendje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.perenijsjes etenJa!quote:
Alleen abo gaat idd pas op 13 juli in. Dus ik kan er nog niks mee eigenlijk
Ja, pielen.. Maar dan moet ik even wifi-wachtwoord opzoeken..
Zoek op dan! Want dan kan je wel appje downloadenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef JK1982 het volgende:
Ja!
Alleen abo gaat idd pas op 13 juli in. Dus ik kan er nog niks mee eigenlijk
Ja, pielen.. Maar dan moet ik even wifi-wachtwoord opzoeken..
What voor appje?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoek op dan! Want dan kan je wel appje downloaden
Whatsapp, Draw Something,. WordFeud, Buienalarm, NOS Teletekst, Facebookquote:
spelen mensen dat nog ....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whatsapp, Draw Something,. WordFeud, Buienalarm, NOS Teletekst, Facebook
Het is nu geheel in het Nederlands, dus ik ga / wil een nieuwe poging wagenquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar wachtwoord ligt. Ik heb het vast ergens opgeschrevenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoek op dan! Want dan kan je wel appje downloaden
Je maakt een grapje...?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar wachtwoord ligt. Ik heb het vast ergens opgeschreven
Ik heb m'n lolbroek niet aan vandaag.. Maar wacht, ff wat proberen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je maakt een grapje...?
Anders inloggen op je router en het wachtwoord veranderen
Moet je het alleen overal opnieuw instellen, maar je hebt het dan wel
Nieuwe verslaving?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is nu geheel in het Nederlands, dus ik ga / wil een nieuwe poging wagen
Jeeej!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef JK1982 het volgende:
Wauw!
Ik heb gewoon ww bij de eigenschappen voor mijn verbinding op de laptop vandaan gehaald, hahaha! Dus ww ingevoerd in telefoon en voila! Wifi doet het..
Dat laatste idd. En wat doe jij nog onlinequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:46 schreef Pien85 het volgende:
Iedereen is voetbal aan het kijken of wild aan het bier denk ik
Bulmers???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ieh doe niet zo eng.
Hmmm er lag nog bulmers koud in de koelkast
Ik ga NCIS kijkenquote:
Veel plezier morgen!quote:
Komt goed, wordt een leuke rit!quote:
Zegt jilz je wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bulmers???
Ik heb zin in paprika met fiësta dipsaus!
't Was rustquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat laatste idd. En wat doe jij nog online
Kip siam ala LaPeach met wokgroenten en taugee met salade erbijquote:
Nou ja, in die lijn is Jilzquote:
Taugequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kip siam ala LaPeach met wokgroenten en taugee met salade erbij
Dat zijn veel appels dan hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, in die lijn is Jilz![]()
![]()
en Bulmers
Bulmers is echte Ierse cider gemaakt van 43 verschillende "soorten" appels
Ja goed, lekker gereden vandaag en nu thuis.. ik heb zin in wat lekkersquote:
Niet eens lasagne?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kip siam ala LaPeach met wokgroenten en taugee met salade erbij
Nee ik dacht ik doe eens wat andersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja goed, lekker gereden vandaag en nu thuis.. ik heb zin in wat lekkers
[..]
Niet eens lasagne?
Het smaakt iig een stuk beter. In ierland heb je het ook nog in een peer, rode vruchten en perenversie. Heerlijk! Krijg je bij de gewone een pint, fijn met wat ijsklontjes.quote:
Jaja, heerlijk tochquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
Ben ik nou gewoon alleen met allemaal meisjes?
Definieer 'meisje'quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
Ben ik nou gewoon alleen met allemaal meisjes?
Wat heb ik gemist in de afgelopen 20 topics?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Zal helaas wel van korte duur zijn..
Ga maar teruglezen, ksst!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist in de afgelopen 20 topics?
Geniet ervan nu het kan!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Zal helaas wel van korte duur zijn..
Ik heb ze voor je in mn vriezer hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't is al te laat, zie boven..
En die perenijsjes zijn er ook niet van gekomen vanavond
Ik mis Lillyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Voor zover ik de topics heb kunnen volgens heeft ze nog maar een paar posts geplaatst na de meet in Amsterdam. Ik heb haar daarna niet meer langs zien komen.
Lilly was op de meet in Amsterdam, Lilly is schattigquote:
Ooo vandaar!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lilly was op de meet in Amsterdam, Lilly is schattig
You name a time and a place!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ze voor je in mn vriezer hoor.
Ik ook niet, ik was er niet bij..quote:
Ik ook niet.quote:
Nu, Alkmaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You name a time and a place!
[..]
Ik ook niet, ik was er niet bij..
Ik heb een logeerluchtbed. En een grote bank.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, da's te laat. Moet ook weer terug
Tempting.. hmmz..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een logeerluchtbed. En een grote bank.
Volgende week liggen ze er vast ook wel maar ben ik er niet. En idd, ik rook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting.. hmmz..
Heb je ze volgend weekend niet nog liggen?
Je rookt toch niet hè?
Hè jammer..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende week liggen ze er vast ook wel maar ben ik er niet. En idd, ik rook niet
Neehee! Niet datte..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet rook? Jammer voor je!
Je moet ook niet alles af willen kluiven, blijft er niks over.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neehee! Niet datte..
't valt niet mee zeg, met alleen maar meisjes..
Heb d'r een zware kluif aan, hahaha!
* JK1982 houdt niet eens van kluiven..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles af willen kluiven, blijft er niks over.
Waar hou je dan wel van?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 houdt niet eens van kluiven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |