boeit mij niet, uit mijn pc speakers komt sowieso geen fatsoenlijk geluidquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hehe, die zag ik ook voorbijkomen op youtube, maar ik vond het geluid niet super. En een nummer als dit...nou, dat dient vooral uit je speakers te schallen.
je had dus wel moeten drinkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:21 schreef Pien85 het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn... Ik heb niet eens gedronken gisteren
Blijkbaarquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarGa ik dan vanavond wel inhalen
lekker!quote:
Ik heb het ontdekt bij klanten. Zo was er vorig jaar een klant die een complete pc aan onderdelen had besteld, maar na verzending meldde dat de videokaart niet aangekomen was... Nou vond ik het al vreemd dat ie indertijd akkoord was gegaan met het voorstel om voor de helft van de prijs een nieuwe videokaart op te sturen (als je het echt niet ontvangen hebt ga je daar natuurlijk niet voor bijbetalen), maar toen ie zijn videokaart opstuurde i.v.m. een defect bleek het dus aan de hand van het serienummer dat het de videokaart was die we als eerste hadden opgestuurd, waarvan hij dus zei dat hij die niet ontvangen had...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik begin ernstig het gevoel te krijgen dat een van de leveranciers van de winkel waar ik werk probeert ons op te lichten
Nouja, ik ben op zoek naar een nieuwe fototas... beetje rondgekeken, tas gevonden die ik wil hebben... Bij andere fotozaken is de verkoopprijs ergens tussen de 65 en 100 euro... wij kunnen 'm inkopen voor 102 (incl btw) het kan nóóit kloppen dat de inkoopprijs hoger ligt dan de verkoopprijsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb het ontdekt bij klanten. Zo was er vorig jaar een klant die een complete pc aan onderdelen had besteld, maar na verzending meldde dat de videokaart niet aangekomen was... Nou vond ik het al vreemd dat ie indertijd akkoord was gegaan met het voorstel om voor de helft van de prijs een nieuwe videokaart op te sturen (als je het echt niet ontvangen hebt ga je daar natuurlijk niet voor bijbetalen), maar toen ie zijn videokaart opstuurde i.v.m. een defect bleek het dus aan de hand van het serienummer dat het de videokaart was die we als eerste hadden opgestuurd, waarvan hij dus zei dat hij die niet ontvangen had...
Wat zoek je precies?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:11 schreef STING het volgende:
Toevallig, ben nu aan het kijken voor foto spullen, the complete works
Een high-end compact camera voor o.a. op vakantie.quote:
15 dagen Zweden-Noorwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Waar ga je nu heen op vakantie Sting?
Ja, heb er erg zin in.quote:
Lijkt mij ook erg mooi daar :quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, heb er erg zin in.
Ben er ook wel flink aan toe, drukke/zware tijden en laatste vakantie was alweer najaar 2010.
Heldinquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg mooi daar :
Pien85? Post zit in de brievenbus!
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo de deur maar 's uit... HJ vervelen
Ahhh! En nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Dankzij een foto op Facebook heb ik nu zin in taco's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |