je had dus wel moeten drinkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:21 schreef Pien85 het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn... Ik heb niet eens gedronken gisteren
Blijkbaarquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarGa ik dan vanavond wel inhalen
lekker!quote:
Ik heb het ontdekt bij klanten. Zo was er vorig jaar een klant die een complete pc aan onderdelen had besteld, maar na verzending meldde dat de videokaart niet aangekomen was... Nou vond ik het al vreemd dat ie indertijd akkoord was gegaan met het voorstel om voor de helft van de prijs een nieuwe videokaart op te sturen (als je het echt niet ontvangen hebt ga je daar natuurlijk niet voor bijbetalen), maar toen ie zijn videokaart opstuurde i.v.m. een defect bleek het dus aan de hand van het serienummer dat het de videokaart was die we als eerste hadden opgestuurd, waarvan hij dus zei dat hij die niet ontvangen had...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik begin ernstig het gevoel te krijgen dat een van de leveranciers van de winkel waar ik werk probeert ons op te lichten
Nouja, ik ben op zoek naar een nieuwe fototas... beetje rondgekeken, tas gevonden die ik wil hebben... Bij andere fotozaken is de verkoopprijs ergens tussen de 65 en 100 euro... wij kunnen 'm inkopen voor 102 (incl btw) het kan nóóit kloppen dat de inkoopprijs hoger ligt dan de verkoopprijsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb het ontdekt bij klanten. Zo was er vorig jaar een klant die een complete pc aan onderdelen had besteld, maar na verzending meldde dat de videokaart niet aangekomen was... Nou vond ik het al vreemd dat ie indertijd akkoord was gegaan met het voorstel om voor de helft van de prijs een nieuwe videokaart op te sturen (als je het echt niet ontvangen hebt ga je daar natuurlijk niet voor bijbetalen), maar toen ie zijn videokaart opstuurde i.v.m. een defect bleek het dus aan de hand van het serienummer dat het de videokaart was die we als eerste hadden opgestuurd, waarvan hij dus zei dat hij die niet ontvangen had...
Wat zoek je precies?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:11 schreef STING het volgende:
Toevallig, ben nu aan het kijken voor foto spullen, the complete works
Een high-end compact camera voor o.a. op vakantie.quote:
15 dagen Zweden-Noorwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Waar ga je nu heen op vakantie Sting?
Ja, heb er erg zin in.quote:
Lijkt mij ook erg mooi daar :quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, heb er erg zin in.
Ben er ook wel flink aan toe, drukke/zware tijden en laatste vakantie was alweer najaar 2010.
Heldinquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg mooi daar :
Pien85? Post zit in de brievenbus!
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo de deur maar 's uit... HJ vervelen
Ahhh! En nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Dankzij een foto op Facebook heb ik nu zin in taco's
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stond
met Taco's bedoel je zeker niet het voedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede marketing
na na na na na na na Badjasman!
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga morgen enorme spierpijn hebben....
Ook altijd leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oud klasgenootjes opzoeken op Facebook en dan kijken wat er van terecht gekomen is
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oud klasgenootjes opzoeken op Facebook en dan kijken wat er van terecht gekomen is
Ik geniet altijd van jouw positieve instelling!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)
Daar doe ik maar niet aan mee, want ik was vroeger toch de sukkel van de school.
Ik heb van de basisschool ook niemand op facebook. Middelbare school wel. Maar ik heb wel een paar keer een vriendenuitnodiging van een klasgenoot afgewezen omdat ik dat vroeger een grote eikel vond en er nooit mee omging, ik vroeg me sowieso al af waarom hij mij een uitnodiging stuurde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)
Daar doe ik maar niet aan mee, want ik was vroeger toch de sukkel van de school.
Moet je tot 17.00?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Pfff, de middag begint nu wel lang te duren...
Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
tijd voor red bullquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
Dat kan, maar wij werken hiet met thin clients, zonder geluid en met schokkerig beeld. Dus... Ach ik hou het nog wel ff vol hoor, zodadelijk maar ff rondje lopen, ff buurten met wat mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?
njah je blijft er wel wakker van (een tijdje)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet, vind het niet zo heel lekker.
Ja, dat wel, maar ik hou niet zo van oprispend maagzuur, dat krijg ik er altijd van.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah je blijft er wel wakker van (een tijdje)dus het is wel een oplossing...
Oo okequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan, maar wij werken hiet met thin clients, zonder geluid en met schokkerig beeld. Dus... Ach ik hou het nog wel ff vol hoor, zodadelijk maar ff rondje lopen, ff buurten met wat mensen.
Het netwerk eerst ook niet, maar tegenwoordig gelukkig wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo okeDat schiet dan ook niet op
Haha. Ach... Dan ga je zo maar bij andere mensen kletsen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het netwerk eerst ook niet, maar tegenwoordig gelukkig wel.
Geen idee, hier?quote:
nee ik ben terug van boodschappen doen (en iets ophalen van marktplaats)quote:
Gezelligquote:
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
Wat voor een concert?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toe
Dat is de verrassing voor straksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:17 schreef Pien85 het volgende:
OhAardbeien met slagroom
HJ, waarom heb jij geen aardbeien met slagroom?
Biohazard oldschool hardcore, metal en rap in de baroegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat voor een concert?
ik heb meerdere opties
+1quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
aparte combinatie. is dat een soort van jeugdsoos ofzo met meerdere zalen met verschillende muziekstijlen ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biohazard oldschool hardcore, metal en rap in de baroeg
Nee een zaaltje. Poppodium. Hardcore (punk) en niet de dance versie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aparte combinatie. is dat een soort van jeugdsoos ofzo met meerdere zalen met verschillende muziekstijlen ofzo?
Ren ff naar de supermarkt!quote:
ik had de goede band hoor. toch niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een zaaltje. Poppodium. Hardcore (punk) en niet de dance versie.
Hey! Hoe is het??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
Hier is het vandaag ook lasagne(nog een kwartier en dan kan ik eten
) Maag doet mopperen
hier wordt het of pasta of wraps met kip. wss de pasta dan kan ik die invriezen en morgen de kip makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
) Maag doet mopperen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
) Maag doet mopperen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lasagne in de oven, dinner in fifteen minutes!
Whut wat?quote:
dus toch aardbeien met slagroomquote:
Geen aardbeien en geen slagroomquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus toch aardbeien met slagroom![]()
(en doe me even een kotszakje voor die zoete zin die typte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |