Gezelligquote:
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
Wat voor een concert?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toe
Dat is de verrassing voor straksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:17 schreef Pien85 het volgende:
OhAardbeien met slagroom
HJ, waarom heb jij geen aardbeien met slagroom?
Biohazard oldschool hardcore, metal en rap in de baroegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat voor een concert?
ik heb meerdere opties
+1quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
aparte combinatie. is dat een soort van jeugdsoos ofzo met meerdere zalen met verschillende muziekstijlen ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biohazard oldschool hardcore, metal en rap in de baroeg
Nee een zaaltje. Poppodium. Hardcore (punk) en niet de dance versie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aparte combinatie. is dat een soort van jeugdsoos ofzo met meerdere zalen met verschillende muziekstijlen ofzo?
Ren ff naar de supermarkt!quote:
ik had de goede band hoor. toch niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een zaaltje. Poppodium. Hardcore (punk) en niet de dance versie.
Hey! Hoe is het??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
Hier is het vandaag ook lasagne(nog een kwartier en dan kan ik eten
) Maag doet mopperen
hier wordt het of pasta of wraps met kip. wss de pasta dan kan ik die invriezen en morgen de kip makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
) Maag doet mopperen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
) Maag doet mopperen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lasagne in de oven, dinner in fifteen minutes!
Whut wat?quote:
dus toch aardbeien met slagroomquote:
Geen aardbeien en geen slagroomquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus toch aardbeien met slagroom![]()
(en doe me even een kotszakje voor die zoete zin die typte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |