Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
tijd voor red bullquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
Dat kan, maar wij werken hiet met thin clients, zonder geluid en met schokkerig beeld. Dus... Ach ik hou het nog wel ff vol hoor, zodadelijk maar ff rondje lopen, ff buurten met wat mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?
njah je blijft er wel wakker van (een tijdje)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet, vind het niet zo heel lekker.
Ja, dat wel, maar ik hou niet zo van oprispend maagzuur, dat krijg ik er altijd van.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah je blijft er wel wakker van (een tijdje)dus het is wel een oplossing...
Oo okequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan, maar wij werken hiet met thin clients, zonder geluid en met schokkerig beeld. Dus... Ach ik hou het nog wel ff vol hoor, zodadelijk maar ff rondje lopen, ff buurten met wat mensen.
Het netwerk eerst ook niet, maar tegenwoordig gelukkig wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo okeDat schiet dan ook niet op
Haha. Ach... Dan ga je zo maar bij andere mensen kletsen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het netwerk eerst ook niet, maar tegenwoordig gelukkig wel.
Geen idee, hier?quote:
nee ik ben terug van boodschappen doen (en iets ophalen van marktplaats)quote:
Gezelligquote:
Ik zit nu aan het toetje. Aardbeien en slagroom. Straks naar een concert toequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat voedsel maken en bedenken wat ik vanavond ga doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |