Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik geen taco's tot mijn beschikking, en ook niet hetgeen er op de foto stond
met Taco's bedoel je zeker niet het voedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede marketing
na na na na na na na Badjasman!
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga morgen enorme spierpijn hebben....
Ook altijd leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oud klasgenootjes opzoeken op Facebook en dan kijken wat er van terecht gekomen is
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oud klasgenootjes opzoeken op Facebook en dan kijken wat er van terecht gekomen is
Ik geniet altijd van jouw positieve instelling!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)
Daar doe ik maar niet aan mee, want ik was vroeger toch de sukkel van de school.
Ik heb van de basisschool ook niemand op facebook. Middelbare school wel. Maar ik heb wel een paar keer een vriendenuitnodiging van een klasgenoot afgewezen omdat ik dat vroeger een grote eikel vond en er nooit mee omging, ik vroeg me sowieso al af waarom hij mij een uitnodiging stuurde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap ook gedaan en nu blijkt opeens dat er een heel netwerk is tussen mijn oude klasgenoten van de basisschool en de middelbare school. (Ze zijn allemaal vrienden van elkaar)
Daar doe ik maar niet aan mee, want ik was vroeger toch de sukkel van de school.
Moet je tot 17.00?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Pfff, de middag begint nu wel lang te duren...
Kan je niet uitzendinggemist bekijken ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
tijd voor red bullquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen wordt de tijd tussen 2 geeuwen steeds korter, dus ik vrees over een half uur of continu met mijn mond open te zitten, of in coma te geraken![]()
Zo lui nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |