wie zegt dat hun het zo bedoelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
Hier stonden ze wel! Maar niet voor erotische doeleinden haha
Wat voor gedachtes heeft autootje dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier zie je auto.... jij bent de enige met die gedachtes
hoe was de rit? goed weer gehad?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:13 schreef JK1982 het volgende:
Geen aardbeien, geen slagroom, geen seks..
Oh ja, hallo allemaal
Mwah, allebei gezondquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
alleen aarbeien en sex dus... rare combi
Heer-lijk! Ok, het was geen zonovergoten dag, maar het was droog, niet koud en het was een leuk gezelschapquote:
Heeeey! Hoe is het daar?quote:
offline... wat is dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een mens kan soms toch wel eens offline zijn
ik moet ook eens een setje cams aanschaffenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heer-lijk! Ok, het was geen zonovergoten dag, maar het was droog, niet koud en het was een leuk gezelschap
Paar fotootjes staan hier: [aanmelden!] Motorrijders new- & oldbierit! 16-06-2012 #4
[..]
Heeeey! Hoe is het daar?
Mijn geld is op voorlopigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moet ook eens een setje cams aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.perenijsjes eten![]()
Heb je je telefoon???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn geld is op voorlopig![]()
Net ook de nieuwe telefoon binnen, dus voorlopig geen gekke dingen meer voor mij. Nu eerst de Corsa verkopen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
* JK1982 in de auto stapt op weg naar douche-eendje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.perenijsjes etenJa!quote:
Alleen abo gaat idd pas op 13 juli in. Dus ik kan er nog niks mee eigenlijk
Ja, pielen.. Maar dan moet ik even wifi-wachtwoord opzoeken..
Zoek op dan! Want dan kan je wel appje downloadenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef JK1982 het volgende:
Ja!
Alleen abo gaat idd pas op 13 juli in. Dus ik kan er nog niks mee eigenlijk
Ja, pielen.. Maar dan moet ik even wifi-wachtwoord opzoeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |