What voor appje?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoek op dan! Want dan kan je wel appje downloaden
Whatsapp, Draw Something,. WordFeud, Buienalarm, NOS Teletekst, Facebookquote:
spelen mensen dat nog ....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whatsapp, Draw Something,. WordFeud, Buienalarm, NOS Teletekst, Facebook
Het is nu geheel in het Nederlands, dus ik ga / wil een nieuwe poging wagenquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar wachtwoord ligt. Ik heb het vast ergens opgeschrevenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoek op dan! Want dan kan je wel appje downloaden
Je maakt een grapje...?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar wachtwoord ligt. Ik heb het vast ergens opgeschreven
Ik heb m'n lolbroek niet aan vandaag.. Maar wacht, ff wat proberen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je maakt een grapje...?
Anders inloggen op je router en het wachtwoord veranderen
Moet je het alleen overal opnieuw instellen, maar je hebt het dan wel
Nieuwe verslaving?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is nu geheel in het Nederlands, dus ik ga / wil een nieuwe poging wagen
Jeeej!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef JK1982 het volgende:
Wauw!
Ik heb gewoon ww bij de eigenschappen voor mijn verbinding op de laptop vandaan gehaald, hahaha! Dus ww ingevoerd in telefoon en voila! Wifi doet het..
Dat laatste idd. En wat doe jij nog onlinequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:46 schreef Pien85 het volgende:
Iedereen is voetbal aan het kijken of wild aan het bier denk ik
Bulmers???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ieh doe niet zo eng.
Hmmm er lag nog bulmers koud in de koelkast
Ik ga NCIS kijkenquote:
Veel plezier morgen!quote:
Komt goed, wordt een leuke rit!quote:
Zegt jilz je wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bulmers???
Ik heb zin in paprika met fiësta dipsaus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |