Je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligt
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
joooooooo
ooit een open air sportschool meegemaakt? Ftiness toestellen in het park. Jogging routes, maar ook een gratis sportleraar?
Hier, elke dag. En ik zit niet in een hotel! Gewoon achter huis hahah
Hebben ze ook een gratis sportlerares?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
joooooooo
ooit een open air sportschool meegemaakt? Ftiness toestellen in het park. Jogging routes, maar ook een gratis sportleraar?
Hier, elke dag. En ik zit niet in een hotel! Gewoon achter huis hahah
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hebben ze ook een gratis sportlerares?
Speel je ook een instrument?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek om bij wakker te worden!
De klootviool.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
32 en 17 ja, als ik op mijn 15e tienervader was geworden had ze mijn dochter kunnen zijn...
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De klootviool.
Behalve dat, nee. Al zou ik ooit weleens gitaar willen leren spelen.
WAT!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
gaziantep (nog steeds). Denk gwn dat per wijk verschilt hoe mensen denken en doen. Mijn familie is gwn gaargelukkig leven we in een chille wijk haha.
Heb nog staan kletsen met de sportleraar en lui die meededen. Heb lang niet zoveel lol gehad hahahahmorgen weer!
Straks ff naar de Turkse Bijenkorf.
Btw, ik leerde de leraar squat en lunches haha. Ik kocht meedoen met lesgeven volgende x
Uhuh, uhuhquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
WAT!!!een fitnessleraar die geen squats en lunges kent?
Eindelijk Freebird zelf kunnen spelen en dan sterven. Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.
www.justinguitar.com erg goede site met heldere uitleg in video's op verschillende niveau's. ik weet niet in hoeverre je autodidactisch bent maar het is een gok waard.
Pien!quote:
Ik heb op ongeveer dezelfde manier gitaar leren spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.
www.justinguitar.com erg goede site met heldere uitleg in video's op verschillende niveau's. ik weet niet in hoeverre je autodidactisch bent maar het is een gok waard.
Meest briljante PJ nummer ooitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek om bij wakker te worden!
Toegegeven dat ik met mijn elektrische en akoestische gitaar niet veel meer doe. af en toe lead guitar werk (ben niet zo goed in akkoorden) maar ben daarna verder gegaan met basgitaar. Ik zou meer moeten spelen wil ik echt goed worden maar ik vind het wel goed zo... beetje nummertjes op gehoor uitvogelen en wat spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb op ongeveer dezelfde manier gitaar leren spelenen toen mn gitaar verkocht
![]()
Hehe, die zag ik ook voorbijkomen op youtube, maar ik vond het geluid niet super. En een nummer als dit...nou, dat dient vooral uit je speakers te schallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meest briljante PJ nummer ooit
ik kijk het liefst deze versie op YT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |