Die mediaplayer bevat ook nogal wat (harde) schijfruimte en hoewel ik mijn best doe om hem vol te krijgen met kwaliteitsfilms kom ik vooralsnog niet in de buurt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik volg je niet kerel....kun je het uitleggen?
Het lukte niet hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi auto, hoe komt het?
Moet ik tussen de regels doorlezen? :p if you know what i manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die mediaplayer bevat ook nogal wat (harde) schijfruimte en hoewel ik mijn best doe om hem vol te krijgen met kwaliteitsfilms kom ik vooralsnog niet in de buurt.
p0rn!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet ik tussen de regels doorlezen? :p if you know what i man
is de stagiaire weer aan het werk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Pff, wat een drukte bij ons in de showroom, hoop kinderen ook, allemaal aan het rond rennen, ben blij dat ik gelijk weer terug kon, niks voor mij zo, van die drukke kinderen op de vroege ochtend.
he jammerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gisteren was de laatste dag voor de stagiares, moet nu weer alles zelf doen
Ahh!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gisteren was de laatste dag voor de stagiares, moet nu weer alles zelf doen
Godzamme ja, die chick in de showroom was zo fucking lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
he jammerheb je ook niets meer om naar te kijken
Dat is wel vaker het probleemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godzamme ja, die chick in de showroom was zo fucking lekker, helaas ook veel te jong
Echt wel...je moeten inhouden als man is het moeilijkste wat er isquote:
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligtquote:
ik zou ervoor gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligt
Als vrouw is dat soms ook lastig!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Echt wel...je moeten inhouden als man is het moeilijkste wat er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |