SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik schrok alquote:
Haha, is goed joh.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik schrok al![]()
Je krijgt een kusje van me 30 juni he
Nu ligt het niet meer aan mij hoor!quote:
HJ wat is je leeftijd? het valt me op dat je nogal vaak nostalgische nummers postquote:
35. Qua nostalgie; vind je het gek!? Toen mochten we nog rokenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
HJ wat is je leeftijd? het valt me op dat je nogal vaak nostalgische nummers post
roken in de treincoupequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
35. Qua nostalgie; vind je het gek!? Toen mochten we nog roken
Die mis ik nog wel 's... de rokerscoupéquote:
Ik zapte daar ook net langsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef NaRRaToR het volgende:
oke....dafuq am i watching at Nederland 2
ik zapte langs op het moment dat die verstrooide dame werd verzorgd in de badkamer... mildly disturbing.quote:
Hehe. Heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zapte langs op het moment dat die verstrooide dame werd verzorgd in de badkamer... mildly disturbing.
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ER kijken op een fatsoenlijke tv
Let je daar extra op?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:31 schreef douche-eendje het volgende:
Goed het nepbloed en alle tvfouten zien
Top Gear (bij gebrek aan beter)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ER kijken op een fatsoenlijke tv
ik zie het iig al zeker nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, voor zover ik het kan zien hoor
quote:
Ik heb bijna alle dvd's in huisquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]ER
Die goede oude tijd... Ik was volgens mij pas 10 of 11 jaar toen ik voor het eerst een aflevering ervan had gezien.
Het is voor mij trouwens bedtijd, doeg!
Ik wil die grote boxquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle dvd's in huis
Ik had ooit de hele collectie op mijn hardeschijf...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle dvd's in huis
tekort aan schijfruimte ga ik de komende tijd niet meer krijgen denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ooit de hele collectie op mijn hardeschijf...
Een jaar geleden had ik een tekort aan schijfruimte, heb toen een backup op usenet geplaatst.
* sylvesterrr gaat nu écht weg!
Ik ken het. Mijn mediaplayer en ik zijn vrij close. Ik vind 'r voornamelijk inhoudelijk nogal sterk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tekort aan schijfruimte ga ik de komende tijd niet meer krijgen denk ik
ik volg je niet kerel....kun je het uitleggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ken het. Mijn mediaplayer en ik zijn vrij close. Ik vind 'r voornamelijk inhoudelijk nogal sterk.
Ik moet mijn NAS weer een keer gaan reanimeren. De SSD (met OS erop) is overleden, de overige schijven (1,5 + 2TB) kan ik nu ook niet benaderen omdat ik lvm gebruikte.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tekort aan schijfruimte ga ik de komende tijd niet meer krijgen denk ik
Die mediaplayer bevat ook nogal wat (harde) schijfruimte en hoewel ik mijn best doe om hem vol te krijgen met kwaliteitsfilms kom ik vooralsnog niet in de buurt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik volg je niet kerel....kun je het uitleggen?
Het lukte niet hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi auto, hoe komt het?
Moet ik tussen de regels doorlezen? :p if you know what i manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die mediaplayer bevat ook nogal wat (harde) schijfruimte en hoewel ik mijn best doe om hem vol te krijgen met kwaliteitsfilms kom ik vooralsnog niet in de buurt.
p0rn!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet ik tussen de regels doorlezen? :p if you know what i man
is de stagiaire weer aan het werk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Pff, wat een drukte bij ons in de showroom, hoop kinderen ook, allemaal aan het rond rennen, ben blij dat ik gelijk weer terug kon, niks voor mij zo, van die drukke kinderen op de vroege ochtend.
he jammerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gisteren was de laatste dag voor de stagiares, moet nu weer alles zelf doen
Ahh!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gisteren was de laatste dag voor de stagiares, moet nu weer alles zelf doen
Godzamme ja, die chick in de showroom was zo fucking lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
he jammerheb je ook niets meer om naar te kijken
Dat is wel vaker het probleemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godzamme ja, die chick in de showroom was zo fucking lekker, helaas ook veel te jong
Echt wel...je moeten inhouden als man is het moeilijkste wat er isquote:
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligtquote:
ik zou ervoor gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligt
Als vrouw is dat soms ook lastig!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Echt wel...je moeten inhouden als man is het moeilijkste wat er is
Je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was nog wel legaal, dat dan weer wel, en d'r pa had een eigen bedrijf, kast van een huis en een dikke Porsche voor de deur, maarja, toch maar iets zoeken wat wat meer bij mijn eigen leeftijd ligt
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
joooooooo
ooit een open air sportschool meegemaakt? Ftiness toestellen in het park. Jogging routes, maar ook een gratis sportleraar?
Hier, elke dag. En ik zit niet in een hotel! Gewoon achter huis hahah
Hebben ze ook een gratis sportlerares?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
joooooooo
ooit een open air sportschool meegemaakt? Ftiness toestellen in het park. Jogging routes, maar ook een gratis sportleraar?
Hier, elke dag. En ik zit niet in een hotel! Gewoon achter huis hahah
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hebben ze ook een gratis sportlerares?
Speel je ook een instrument?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek om bij wakker te worden!
De klootviool.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
32 en 17 ja, als ik op mijn 15e tienervader was geworden had ze mijn dochter kunnen zijn...
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De klootviool.
Behalve dat, nee. Al zou ik ooit weleens gitaar willen leren spelen.
WAT!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
gaziantep (nog steeds). Denk gwn dat per wijk verschilt hoe mensen denken en doen. Mijn familie is gwn gaargelukkig leven we in een chille wijk haha.
Heb nog staan kletsen met de sportleraar en lui die meededen. Heb lang niet zoveel lol gehad hahahahmorgen weer!
Straks ff naar de Turkse Bijenkorf.
Btw, ik leerde de leraar squat en lunches haha. Ik kocht meedoen met lesgeven volgende x
Uhuh, uhuhquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
WAT!!!een fitnessleraar die geen squats en lunges kent?
Eindelijk Freebird zelf kunnen spelen en dan sterven. Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.
www.justinguitar.com erg goede site met heldere uitleg in video's op verschillende niveau's. ik weet niet in hoeverre je autodidactisch bent maar het is een gok waard.
Pien!quote:
Ik heb op ongeveer dezelfde manier gitaar leren spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gewoon doen! ik ben in 2008 naar de lokale muziekshop gegaan en een akoestische gitaar gekocht terwijl ik niet kon spelen. Zelf een hoop geleerd via inet en daarna lessen genomen...gitaartje heb je al voor een 50-100 euro om mee te beginnen.
www.justinguitar.com erg goede site met heldere uitleg in video's op verschillende niveau's. ik weet niet in hoeverre je autodidactisch bent maar het is een gok waard.
Meest briljante PJ nummer ooitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek om bij wakker te worden!
Toegegeven dat ik met mijn elektrische en akoestische gitaar niet veel meer doe. af en toe lead guitar werk (ben niet zo goed in akkoorden) maar ben daarna verder gegaan met basgitaar. Ik zou meer moeten spelen wil ik echt goed worden maar ik vind het wel goed zo... beetje nummertjes op gehoor uitvogelen en wat spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb op ongeveer dezelfde manier gitaar leren spelenen toen mn gitaar verkocht
![]()
Hehe, die zag ik ook voorbijkomen op youtube, maar ik vond het geluid niet super. En een nummer als dit...nou, dat dient vooral uit je speakers te schallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meest briljante PJ nummer ooit
ik kijk het liefst deze versie op YT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |