SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
speciaal voor automatic_ & Pien85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Spiderpig op 15-06-2012 17:12:13 ]konichiwa bitches
Ja, omdat ik die debiele OP tekst terug naar de normale versie wilde zettenquote:
Ja, vreselijk hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja al die vrouwen met hun dingetjes en regeltjes etc![]()
Door uit de hele OP er weer 1 zinnetje uit te halen zoals de vorige keer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die debiele OP tekst terug naar de normale versie wilde zetten
De bedoeling was toen al om alles eruit te halen, maar ik zat toen niet op de PC. En nu wel,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doot uit de hele OP er weer 1 zinnetje uit te halen zoals de vorige keer?
Maaaar! Maandag vrij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo ook maar eens richting huis, nog ff hier wat opruimen dan zijn we weer klaar. Morgen nog een dagje helaas, maarja.
Wilde je een lege OP dan? Geloof namelijk niet dat er inmiddels betere ideeën zijn dan wat er nu is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De bedoeling was toen al om alles eruit te halen, maar ik zat toen niet op de PC. En nu wel,
Nee, ik wilde hem hoe hij was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wilde je een lege OP dan? Geloof namelijk niet dat er inmiddels betere ideeën zijn dan wat er nu is.
Ohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee![]()
Want afgelopen maandag was compensatie voor deze zaterdag...
De OP is al veranderdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die debiele OP tekst terug naar de normale versie wilde zetten
Oooo!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut, maarja, nog 3 weekjes werken, dan vakantie.
Ik ga zo ook maar eens beginnenquote:
Gewoon een suffe, grauwe tekst dus? Een stuk beter inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde hem hoe hij was.
Dus zonder die Alzheimer onzin, poppenwagen etc.
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #23 En dan natuurlijk wel het goede linkje
Dit is volgens Google een lekker wijf:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Een foto van een lekker wijf zou ik ook wel tof vinden in de op.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.quote:
Ik kreeg de info door van automatic_ dat het hier wel fris en fruitig etc was dus bij deze...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
De grootste en liefste knuffelbeer die hier rond loopt
Geef die link nog is.. dan zal ik dat nu even doen! (zit nu achter de pc)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?
...dat andere topic... spannondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?
Dat vroeg ik gisteren ook alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zie dat bericht boven jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik gisteren ook alHeb zelfs 't topic gelinkt... Maar Spiderpig is eigenwijs
Ik heb een beetje iets tegen de term fris en fruitigquote:
Naja zacht en schoon dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje iets tegen de term fris en fruitig
Dan ben je in bad geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:34 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Stel dat je nou in bad bent gegaan?
Nog een paar minuten, nog steeds geen beeld. Love ya UPC!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef Pheno het volgende:
* Pheno staart naar een scherm van UPC dat zegt dat het over een kwartier moet werken. This is gonna be fun.
Ik denk dat 't stuk isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog een paar minuten, nog steeds geen beeld. Love ya UPC!
Het is net binnenquote:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Het andere topic.
Ik heb de wiki aangepastquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En je hebt het nu al gesloopt?quote:
Ja. Neuken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de wiki aangepast
[..]
En je hebt het nu al gesloopt?
En wat moet ik daar? Ik ben toch hier in deel #37quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Neequote:
Oh, meestal klagen vrouwen niet als ze helemaal losgetrokken wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk neuk niet met mannen die meteen alles slopen wat ze nieuw krijgen
Dit is #37 van de SC... dat is #14 van 't andere topicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat moet ik daar? Ik ben toch hier in deel #37
Ik ben andersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, meestal klagen vrouwen niet als ze helemaal losgetrokken worden
Hoi ik ben Spiderpig en sloop niet alles.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk neuk niet met mannen die meteen alles slopen wat ze nieuw krijgen
Je bent geen familie van Manbearpig dus? Half man, half bear, half pig?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:44 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hoi ik ben Spiderpig en sloop niet alles.
Klopt, ik heb geen familiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent geen familie van Manbearpig dus? Half man, half bear, half pig?
In de afgelopen twee dagen al drie burgers naar binnengewerkt, vanavond spiegeleitjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:49 schreef Spiderpig het volgende:
En ik weet wat ik ga doen!
Even richting de Burger King
Mag ik je bedanken voor het brood op mijn plank?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef Pheno het volgende:
* Pheno staart naar een scherm van UPC dat zegt dat het over een kwartier moet werken. This is gonna be fun.
*Aai over buik geeft*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl... Buikpijn
Volgens mij kan ik (echt) niet tegen paprika
Mjah, aspirientje of paracetamolletje?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef automatic_ het volgende:
Nee... Ik moet gewoon geen paprika meer eten
Yummy!quote:
Gewonequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bolognese?
Sweet Chili?
Sour Cream & Onion?
Ik ben ook nog maar een kind hèquote:
Wokkelsquote:
Oh shit, zit ik een minderjarige te versierenquote:
Dat kind gedraagt zich best volwassen hè? Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh shit, zit ik een minderjarige te versieren
Jupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dit kind heeft al zoooovaak moeten reflecteren de afgelopen 8 jaarquote:
Ze is moeilijk man je moet echt die swag tonen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uhm... hoi?quote:
Je moe tniet zoveel denken maar gewoon doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit kind heeft al zoooovaak moeten reflecteren de afgelopen 8 jaar
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
Jij moet niet zoveel zeuren, want dat werkt averechtsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Je moe tniet zoveel denken maar gewoon doen!
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel zeuren, want dat werkt averechts
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel onlinequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef Pien85 het volgende:
Iemand Weissman nog gezien de laatste tijd?
Ik ben nog net zo eigenwijs al toenquote:
Oh shit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr neemt contact op met de zedenpolitie.
Er is te veel slowchat, vind je het gek?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel online
Ik kom je halen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog net zo eigenwijs al toen
Maak d'r nou niet bangquote:
Saaiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel online
Misschien is hij gewoon druk?quote:
Dadelijk echt de politie maar eens bellen, wordt hier een ontvoering geplandquote:
Ik schreeuw wel teeeeeeeeeeeeeeeeeetuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk echt de politie maar eens bellen, wordt hier een ontvoering gepland
Maar die komen niet, want ze hebben geen tijd...
Gevolgd door een geweerschot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik schreeuw wel teeeeeeeeeeeeeeeeeetuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
hihi ik zei tet
Misschien zit ze op de wcquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja uhh je had last van je buik etc? :p
Ja, dan hoef ik niet op bed te liggen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja uhh je had last van je buik etc? :p
Damn, so closequote:
Nee, was dat maar waar in sommige gevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Je kunt het niet altijd goed hebben he
Moet je even sylvesterrrr aan zijn jasje trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Pheno het volgende:
He, het werkt, niet binnen het kwartier,, maar goed, het signaal komt nu door. Alleen geen HDzenders opeens
Of een UPC-gast op zijn bek timmerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je even sylvesterrrr aan zijn jasje trekken
In de ballen trappen, dat is pas laag.quote:
Slapen? Nu???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de ballen trappen, dat is pas laag.
Maar goed, ik ga eens eten. EN slapen
En wie zal dat dan wel niet zijn?quote:
Waarschijnlijk ik niet. Gezien het feit dat ik niet voor UPC werk.quote:
Heb jij even geluk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ik niet. Gezien het feit dat ik niet voor UPC werk.
Dat ik geen klappen krijg? Mwah...quote:
Het is je niet gegund dit EK he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klote-fransozen...
Ik had Oekraine op 1-0 staan...
Ik stond derde vanmorgen. Dus hoop maandag eigenlijk eerste te staan, vandaar. En soms moet je gokken.quote:
Wat dan?quote:
De meet opleuken door een UPC-er af te ranselen gok ik.quote:
Oh, er is een meetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De meet opleuken door een UPC-er af te ranselen gok ik.
No shit Sherlock.quote:
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Overigens Ph... meets hier gaan niet zoals KSCmeets.
Hoe moet ik dat wetenquote:
Nouja, tot een jaar of wat geleden waren KSCmeets niets meer dan een plan... Wat er ook gepland werd, het ging niet doorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.
Dat scheelt al achttien uur vliegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Overigens Ph... meets hier gaan niet zoals KSCmeets.
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.
Na al die jaren ben ik OP-moequote:
Ik ga meestal in een hoekje priemgetallen opschrijvenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.
Oh nee, dat was met shiz, meet in Tokio, hoe baasquote:
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?
gatverdamme Joe...gatverdammequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?
Ja ho, IK kom daar nooit. Of ben ik al guilty by association?quote:
Ik kom daar nooit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja ho, IK kom daar nooit. Of ben ik al guilty by association?
jij komt niet...maar je hebt wel hongerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit...
*peinst op zin*
Eh, zo bedoel ik het dus niet. Meer in de zin dat ik nooit naar KSC-meets ga.
Het is dat ik weet dat je geen tijd hebt... Anders had ik je gevraagd of je volgende week met me mee wilquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit...
*peinst op zin*
Die zijn voor mij 2+uur rijden, dus nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar kom jij vandaan dan Ph?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn voor mij 2+uur rijden, dus nee, ik ook niet
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij komt niet...maar je hebt wel honger
haal verdomme die MI uit mijn hoofd
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je geen tijd hebt... Anders had ik je gevraagd of je volgende week met me mee wil
KSC meetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.
[..]
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?
Dat zijn van die meets die toch niet doorgaan? Die?quote:
Neeheequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn van die meets die toch niet doorgaan? Die?
In dat geval ga ik mee.
Wat? Wat zei je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeheeDat was tot een aantal jaar geleden zo, le-zen
Veel meetsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.
[..]
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?
Baarmoederquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in GC, daar zit dat KSC toch? En met niet komen, lieve mensen, bedoel ik in deze dus dat ik dat nooit aanklik.
Dus niet dat ik het wél lees en dan faal over mijn scherm heen te ejaculeren. Dat staat zo raar.
KSC zit in GCquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in GC, daar zit dat KSC toch? En met niet komen, lieve mensen, bedoel ik in deze dus dat ik dat nooit aanklik.
Dus niet dat ik het wél lees en dan faal over mijn scherm heen te ejaculeren. Dat staat zo raar.
Zou goed kunnen. Solique post daar toch ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KSC zit in GC![]()
Je hebt er wel ooit een keer gepost
Kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Solique post daar toch ook?
Dat was in KPD. Omdat ik zo gigantisch geschapen ben natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Je hebt er een tijdje terug gepost op mijn verzoek
je stond met een honkbalknuppel achter hem?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Je hebt er een tijdje terug gepost op mijn verzoek
Onder dwangquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stond met een honkbalknuppel achter hem?
Nee, dat had ik eerder al gedaan... Je moet wat om ze een beetje af te richten hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stond met een honkbalknuppel achter hem?
Die post heb ik dan even gemist denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was in KPD. Omdat ik zo gigantisch geschapen ben natuurlijk.
Dat gaat morgen achter de auto aanrennen worden, Pien...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik eerder al gedaan... Je moet wat om ze een beetje af te richten he
Je balzak over het grindpad slepen lijkt me nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was in KPD. Omdat ik zo gigantisch geschapen ben natuurlijk.
Nimwegequote:
En wat dacht je van even pissen? Dat je je broek openknoopt en 'ie gelijk op de bodem van de pot plonst?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je balzak over het grindpad slepen lijkt me niets
Ik denk dat ik morgen tóch die honkbalknuppel maar weer meeneem... Je had me gesmeekt het niet te doen, maar dit soort posts kan niet zomaar naast me neer leggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat gaat morgen achter de auto aanrennen worden, Pien...
Is het een gesigneerde van Babe Ruth? Wat fijn dat ik die krijg. Wat zou zoiets doen op Ebay?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen tóch die honkbalknuppel maar weer meeneem... Je had me gesmeekt het niet te doen, maar dit soort posts kan niet zomaar naast me neer leggen.
* Pien85 zweepjes ook maar inpaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het een gesigneerde van Babe Ruth? Wat fijn dat ik die krijg. Wat zou zoiets doen op Ebay?
Daar ben ik 11 juliquote:
* Pheno pakt telefoon pas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens rondje lopen in Nijmegen, even de buurt onveilig maken.
Net weer terug, viel aardig tegen: http://www.endomondo.com/workouts/jwG875eCZFQquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens rondje lopen in Nijmegen, even de buurt onveilig maken.
Ja hoor. Morgen naar een vriend van me en 's avonds weg, en zondag de route voor de 30e voorrijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
''Oh, the usual. I bowl. Drive around. The occasional acid flashback.''quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen naar een vriend van me en 's avonds weg, en zondag de route voor de 30e voorrijden
Nee, ,ik ben blij als het weer maandag isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Want...?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ,ik ben blij als het weer maandag is
Nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?
arbeitquote:
Dan verveel ik mequote:
Ik weet alleen dat we gingen rijden eerlijk gezegd. Of ik moet iets gemist hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?
Op mijn werk kom ik tenminste onder de mensenquote:
Een leven, geen zombie.quote:
Nooit gespeeldquote:
Welkom terug!quote:
quote:
wie vraagt zich dat af en waarom?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom terug!
Men vraagt zich af waarom wij zondag gaan rijden
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?
Inmiddels weer onder de levenden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
M'n broertje deed dat spel ook altijd.. Hoewel, m'n broertje.. Die jongen die ooit m'n broertje was..
En, hoe staat het met de vakantiekriebels?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?
Ik heb er erg zin in, er even helemaal uit, de natuur in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En, hoe staat het met de vakantiekriebels?
klopt. we gaan toch ook niet de 30ste rijden? maar thijs en ik gaan zondag de rit even voorrijden wss. er is nog geen datum definitief geprikt voor de motormeet. ik ben er overigens de 30ste ook niet bij, dus als jullie dan willen gaan rijden is dat ook prima hoor maar ik dacht dat we hadden afgesproken om dat niet meer te doen.quote:
Kunnen ze nu samen spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij bijtijds aan de vrouw gekomen
Helder, dan is dat duidelijk. Spreken we nog een tijd af? Ik kan in principe de hele dag, vaderdag is een weekje opgeschovenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt. we gaan toch ook niet de 30ste rijden? maar thijs en ik gaan zondag de rit even voorrijden wss. er is nog geen datum definitief geprikt voor de motormeet. ik ben er overigens de 30ste ook niet bij, dus als jullie dan willen gaan rijden is dat ook prima hoor maar ik dacht dat we hadden afgesproken om dat niet meer te doen.
Tijs zei namelijk:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt. we gaan toch ook niet de 30ste rijden? maar thijs en ik gaan zondag de rit even voorrijden wss. er is nog geen datum definitief geprikt voor de motormeet. ik ben er overigens de 30ste ook niet bij, dus als jullie dan willen gaan rijden is dat ook prima hoor maar ik dacht dat we hadden afgesproken om dat niet meer te doen.
Vandaar de verwarringquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen naar een vriend van me en 's avonds weg, en zondag de route voor de 30e voorrijden
Fijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er erg zin in, er even helemaal uit, de natuur in.
Kon al merken dat ik het lekker vond dat ik gisteren en eergisteren al even helemaal ergens anders was. Maar ben gelukkig nog niet aan het aftellen, daar is het nog iets te vroeg voor
aaaaah duidelijk. maare nee er is nog geen datum. ik wil volgende week even een poll neerzetten in het andere topic waar mensen op kunnen reageren als ze mee willen rijden. ik neem aan dat de voorkeur is op een za/zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tijs zei namelijk:
[..]
Vandaar de verwarring
Wat voor feestje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
En ik kom de 30e dus echtechtecht niet. Uitgenodigd voor een leuk feestje
Klopt, mijn excuses.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tijs zei namelijk:
[..]
Vandaar de verwarring
Welke ga je nu boeken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
FijnJe kunt nu lekker alle spulletjes in huis halen die mee moeten, wat contact alvast leggen met de groep etc. Ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden.
En als het goed is kan ik volgende week ook boeken, zin in
ssshht niet aan iedereen vertellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
En ik kom de 30e dus echtechtecht niet. Uitgenodigd voor een leuk feestje
Morgen ofzo. Efteling hahaquote:
Inderdaad, lijkt me het makkelijkste. Dan kunnen de meesten volgens mij wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aaaaah duidelijk. maare nee er is nog geen datum. ik wil volgende week even een poll neerzetten in het andere topic waar mensen op kunnen reageren als ze mee willen rijden. ik neem aan dat de voorkeur is op een za/zo?
Ah jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet-FOKgerelateerd iig.
[..]
Zuid-Marokko 2 weken.
Hebben jullie een onvervalste fokdate?quote:
En dat zeg je nu?! Kan ik die kortingskaartjes uit de vuilbak vissen.quote:
Dat lijkt me wel inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aaaaah duidelijk. maare nee er is nog geen datum. ik wil volgende week even een poll neerzetten in het andere topic waar mensen op kunnen reageren als ze mee willen rijden. ik neem aan dat de voorkeur is op een za/zo?
Is het wel erg rustigquote:
Zo, over kort dag gesprokenquote:
Waarom niet gaan???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, over kort dag gesproken
Ik heb voor volgende week een uitnodiging gehad voor de efteling, maar ik weet nog niet of ik ga..
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie een onvervalste fokdate?
Ja dus.quote:
Beetje. Is allang geleden dat ik geweest ben.quote:
ja same.... die hebben toch zo'n heel tropisch gedeelte overdekt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje. Is allang geleden dat ik geweest ben.
Ja toen had je ook woestijn en junglequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja same.... die hebben toch zo'n heel tropisch gedeelte overdekt?
Ook van Fok?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klein groepje, en de meeste lui die gaan lijken me niet echt interessant
Dus ik ga nog maar even nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
is goed voor de spierontwikkeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
Want je bent zwanger?quote:
Nu wil ik helemaal!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hm, als je daar rust mee moet houden is Burgers Zoo niet je beste optie nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben recent bevallen van een ei op mn enkel.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben recent bevallen van een ei op mn enkel.
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar de efteling!En naar Burgers Zoo ook... Ik wil gewoon overal heen
Ik ga naar Beekse Bergen binnenkort... Ben ik al 20 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet van
Ik dacht het, jij zegt het...quote:
ik heb korting voor tweede kaartje gratis ofzo. Geldig tot 30juniquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga naar Beekse Bergen binnenkort... Ben ik al 20 jaar niet geweestFoto's maken
En daar wil je niet toevallig vanaf?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik heb korting voor tweede kaartje gratis ofzo. Geldig tot 30juni
Kan er wel weer op lopen maar nog niet te lang. Blauwe plek is bijna weg iig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, als je daar rust mee moet houden is Burgers Zoo niet je beste optie nee.
Jaja, dat wist je nog niet hequote:
Ik wil wel mee hoor. Dierentuinenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet van
pakken we toch een rolstoel voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kan er wel weer op lopen maar nog niet te lang. Blauwe plek is bijna weg iig.
[..]
Jaja, dat wist je nog niet he
[..]
Ik wil wel mee hoor. DierentuinenBeestjes kijken
Ja! PM je adres maarquote:
Profiteur!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee (even zien hoe lang ik dit nog kan volhouden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |