Is het wel erg rustigquote:
Zo, over kort dag gesprokenquote:
Waarom niet gaan???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, over kort dag gesproken
Ik heb voor volgende week een uitnodiging gehad voor de efteling, maar ik weet nog niet of ik ga..
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie een onvervalste fokdate?
Ja dus.quote:
Beetje. Is allang geleden dat ik geweest ben.quote:
ja same.... die hebben toch zo'n heel tropisch gedeelte overdekt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje. Is allang geleden dat ik geweest ben.
Ja toen had je ook woestijn en junglequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja same.... die hebben toch zo'n heel tropisch gedeelte overdekt?
Ook van Fok?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klein groepje, en de meeste lui die gaan lijken me niet echt interessant
Dus ik ga nog maar even nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
is goed voor de spierontwikkeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
Want je bent zwanger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |