Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen naar een vriend van me en 's avonds weg, en zondag de route voor de 30e voorrijden
Nee, ,ik ben blij als het weer maandag isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Want...?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ,ik ben blij als het weer maandag is
Nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?
arbeitquote:
Dan verveel ik mequote:
Ik weet alleen dat we gingen rijden eerlijk gezegd. Of ik moet iets gemist hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?
Op mijn werk kom ik tenminste onder de mensenquote:
Een leven, geen zombie.quote:
Nooit gespeeldquote:
Welkom terug!quote:
quote:
wie vraagt zich dat af en waarom?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom terug!
Men vraagt zich af waarom wij zondag gaan rijden
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?
Inmiddels weer onder de levenden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
M'n broertje deed dat spel ook altijd.. Hoewel, m'n broertje.. Die jongen die ooit m'n broertje was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |