Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Want...?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ,ik ben blij als het weer maandag is
Nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?
arbeitquote:
Dan verveel ik mequote:
Ik weet alleen dat we gingen rijden eerlijk gezegd. Of ik moet iets gemist hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?
Op mijn werk kom ik tenminste onder de mensenquote:
Een leven, geen zombie.quote:
Nooit gespeeldquote:
Welkom terug!quote:
quote:
wie vraagt zich dat af en waarom?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom terug!
Men vraagt zich af waarom wij zondag gaan rijden
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch juist níet de 30ste omdat de groep dan uit elkaar zou vallen?
Inmiddels weer onder de levenden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
M'n broertje deed dat spel ook altijd.. Hoewel, m'n broertje.. Die jongen die ooit m'n broertje was..
En, hoe staat het met de vakantiekriebels?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Vakantie inkopen doen, morgenavond komen vrienden langs en denk zondag nog even een klein loopje doen. En jij?
Ik heb er erg zin in, er even helemaal uit, de natuur in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En, hoe staat het met de vakantiekriebels?
klopt. we gaan toch ook niet de 30ste rijden? maar thijs en ik gaan zondag de rit even voorrijden wss. er is nog geen datum definitief geprikt voor de motormeet. ik ben er overigens de 30ste ook niet bij, dus als jullie dan willen gaan rijden is dat ook prima hoor maar ik dacht dat we hadden afgesproken om dat niet meer te doen.quote:
Kunnen ze nu samen spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij bijtijds aan de vrouw gekomen
Helder, dan is dat duidelijk. Spreken we nog een tijd af? Ik kan in principe de hele dag, vaderdag is een weekje opgeschovenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt. we gaan toch ook niet de 30ste rijden? maar thijs en ik gaan zondag de rit even voorrijden wss. er is nog geen datum definitief geprikt voor de motormeet. ik ben er overigens de 30ste ook niet bij, dus als jullie dan willen gaan rijden is dat ook prima hoor maar ik dacht dat we hadden afgesproken om dat niet meer te doen.
Tijs zei namelijk:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt. we gaan toch ook niet de 30ste rijden? maar thijs en ik gaan zondag de rit even voorrijden wss. er is nog geen datum definitief geprikt voor de motormeet. ik ben er overigens de 30ste ook niet bij, dus als jullie dan willen gaan rijden is dat ook prima hoor maar ik dacht dat we hadden afgesproken om dat niet meer te doen.
Vandaar de verwarringquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen naar een vriend van me en 's avonds weg, en zondag de route voor de 30e voorrijden
Fijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er erg zin in, er even helemaal uit, de natuur in.
Kon al merken dat ik het lekker vond dat ik gisteren en eergisteren al even helemaal ergens anders was. Maar ben gelukkig nog niet aan het aftellen, daar is het nog iets te vroeg voor
aaaaah duidelijk. maare nee er is nog geen datum. ik wil volgende week even een poll neerzetten in het andere topic waar mensen op kunnen reageren als ze mee willen rijden. ik neem aan dat de voorkeur is op een za/zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tijs zei namelijk:
[..]
Vandaar de verwarring
Wat voor feestje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
En ik kom de 30e dus echtechtecht niet. Uitgenodigd voor een leuk feestje
Klopt, mijn excuses.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tijs zei namelijk:
[..]
Vandaar de verwarring
Welke ga je nu boeken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
FijnJe kunt nu lekker alle spulletjes in huis halen die mee moeten, wat contact alvast leggen met de groep etc. Ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden.
En als het goed is kan ik volgende week ook boeken, zin in
ssshht niet aan iedereen vertellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
En ik kom de 30e dus echtechtecht niet. Uitgenodigd voor een leuk feestje
Morgen ofzo. Efteling hahaquote:
Inderdaad, lijkt me het makkelijkste. Dan kunnen de meesten volgens mij wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aaaaah duidelijk. maare nee er is nog geen datum. ik wil volgende week even een poll neerzetten in het andere topic waar mensen op kunnen reageren als ze mee willen rijden. ik neem aan dat de voorkeur is op een za/zo?
Ah jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet-FOKgerelateerd iig.
[..]
Zuid-Marokko 2 weken.
Hebben jullie een onvervalste fokdate?quote:
En dat zeg je nu?! Kan ik die kortingskaartjes uit de vuilbak vissen.quote:
Dat lijkt me wel inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
aaaaah duidelijk. maare nee er is nog geen datum. ik wil volgende week even een poll neerzetten in het andere topic waar mensen op kunnen reageren als ze mee willen rijden. ik neem aan dat de voorkeur is op een za/zo?
Is het wel erg rustigquote:
Zo, over kort dag gesprokenquote:
Waarom niet gaan???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, over kort dag gesproken
Ik heb voor volgende week een uitnodiging gehad voor de efteling, maar ik weet nog niet of ik ga..
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie een onvervalste fokdate?
Ja dus.quote:
Beetje. Is allang geleden dat ik geweest ben.quote:
ja same.... die hebben toch zo'n heel tropisch gedeelte overdekt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje. Is allang geleden dat ik geweest ben.
Ja toen had je ook woestijn en junglequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja same.... die hebben toch zo'n heel tropisch gedeelte overdekt?
Ook van Fok?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klein groepje, en de meeste lui die gaan lijken me niet echt interessant
Dus ik ga nog maar even nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
is goed voor de spierontwikkeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
Want je bent zwanger?quote:
Nu wil ik helemaal!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hm, als je daar rust mee moet houden is Burgers Zoo niet je beste optie nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben recent bevallen van een ei op mn enkel.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben recent bevallen van een ei op mn enkel.
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar de efteling!En naar Burgers Zoo ook... Ik wil gewoon overal heen
Ik ga naar Beekse Bergen binnenkort... Ben ik al 20 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet van
Ik dacht het, jij zegt het...quote:
ik heb korting voor tweede kaartje gratis ofzo. Geldig tot 30juniquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga naar Beekse Bergen binnenkort... Ben ik al 20 jaar niet geweestFoto's maken
En daar wil je niet toevallig vanaf?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik heb korting voor tweede kaartje gratis ofzo. Geldig tot 30juni
Kan er wel weer op lopen maar nog niet te lang. Blauwe plek is bijna weg iig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, als je daar rust mee moet houden is Burgers Zoo niet je beste optie nee.
Jaja, dat wist je nog niet hequote:
Ik wil wel mee hoor. Dierentuinenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet van
pakken we toch een rolstoel voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kan er wel weer op lopen maar nog niet te lang. Blauwe plek is bijna weg iig.
[..]
Jaja, dat wist je nog niet he
[..]
Ik wil wel mee hoor. DierentuinenBeestjes kijken
Ja! PM je adres maarquote:
Profiteur!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee (even zien hoe lang ik dit nog kan volhouden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |