Nu wil ik helemaal!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
Hm, als je daar rust mee moet houden is Burgers Zoo niet je beste optie nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben recent bevallen van een ei op mn enkel.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben recent bevallen van een ei op mn enkel.
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar de efteling!En naar Burgers Zoo ook... Ik wil gewoon overal heen
Ik ga naar Beekse Bergen binnenkort... Ben ik al 20 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet van
Ik dacht het, jij zegt het...quote:
ik heb korting voor tweede kaartje gratis ofzo. Geldig tot 30juniquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga naar Beekse Bergen binnenkort... Ben ik al 20 jaar niet geweestFoto's maken
En daar wil je niet toevallig vanaf?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik heb korting voor tweede kaartje gratis ofzo. Geldig tot 30juni
Kan er wel weer op lopen maar nog niet te lang. Blauwe plek is bijna weg iig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, als je daar rust mee moet houden is Burgers Zoo niet je beste optie nee.
Jaja, dat wist je nog niet hequote:
Ik wil wel mee hoor. Dierentuinenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog steeds naar Burgers Zoo! Komt er maar niet van
pakken we toch een rolstoel voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kan er wel weer op lopen maar nog niet te lang. Blauwe plek is bijna weg iig.
[..]
Jaja, dat wist je nog niet he
[..]
Ik wil wel mee hoor. DierentuinenBeestjes kijken
Ja! PM je adres maarquote:
Profiteur!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee (even zien hoe lang ik dit nog kan volhouden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |