quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
Jij moet niet zoveel zeuren, want dat werkt averechtsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Je moe tniet zoveel denken maar gewoon doen!
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel zeuren, want dat werkt averechts
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel onlinequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef Pien85 het volgende:
Iemand Weissman nog gezien de laatste tijd?
Ik ben nog net zo eigenwijs al toenquote:
Oh shit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr neemt contact op met de zedenpolitie.
Er is te veel slowchat, vind je het gek?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel online
Ik kom je halen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog net zo eigenwijs al toen
Maak d'r nou niet bangquote:
Saaiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel online
Misschien is hij gewoon druk?quote:
Dadelijk echt de politie maar eens bellen, wordt hier een ontvoering geplandquote:
Ik schreeuw wel teeeeeeeeeeeeeeeeeetuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk echt de politie maar eens bellen, wordt hier een ontvoering gepland
Maar die komen niet, want ze hebben geen tijd...
Gevolgd door een geweerschot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik schreeuw wel teeeeeeeeeeeeeeeeeetuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
hihi ik zei tet
Misschien zit ze op de wcquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja uhh je had last van je buik etc? :p
Ja, dan hoef ik niet op bed te liggen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja uhh je had last van je buik etc? :p
Damn, so closequote:
Nee, was dat maar waar in sommige gevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Je kunt het niet altijd goed hebben he
Moet je even sylvesterrrr aan zijn jasje trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Pheno het volgende:
He, het werkt, niet binnen het kwartier,, maar goed, het signaal komt nu door. Alleen geen HDzenders opeens
Of een UPC-gast op zijn bek timmerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je even sylvesterrrr aan zijn jasje trekken
In de ballen trappen, dat is pas laag.quote:
Slapen? Nu???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de ballen trappen, dat is pas laag.
Maar goed, ik ga eens eten. EN slapen
En wie zal dat dan wel niet zijn?quote:
Waarschijnlijk ik niet. Gezien het feit dat ik niet voor UPC werk.quote:
Heb jij even geluk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ik niet. Gezien het feit dat ik niet voor UPC werk.
Dat ik geen klappen krijg? Mwah...quote:
Het is je niet gegund dit EK he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klote-fransozen...
Ik had Oekraine op 1-0 staan...
Ik stond derde vanmorgen. Dus hoop maandag eigenlijk eerste te staan, vandaar. En soms moet je gokken.quote:
Wat dan?quote:
De meet opleuken door een UPC-er af te ranselen gok ik.quote:
Oh, er is een meetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De meet opleuken door een UPC-er af te ranselen gok ik.
No shit Sherlock.quote:
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Overigens Ph... meets hier gaan niet zoals KSCmeets.
Hoe moet ik dat wetenquote:
Nouja, tot een jaar of wat geleden waren KSCmeets niets meer dan een plan... Wat er ook gepland werd, het ging niet doorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.
Dat scheelt al achttien uur vliegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Overigens Ph... meets hier gaan niet zoals KSCmeets.
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.
Na al die jaren ben ik OP-moequote:
Ik ga meestal in een hoekje priemgetallen opschrijvenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.
Oh nee, dat was met shiz, meet in Tokio, hoe baasquote:
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?
gatverdamme Joe...gatverdammequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?
Ja ho, IK kom daar nooit. Of ben ik al guilty by association?quote:
Ik kom daar nooit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja ho, IK kom daar nooit. Of ben ik al guilty by association?
jij komt niet...maar je hebt wel hongerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit...
*peinst op zin*
Eh, zo bedoel ik het dus niet. Meer in de zin dat ik nooit naar KSC-meets ga.
Het is dat ik weet dat je geen tijd hebt... Anders had ik je gevraagd of je volgende week met me mee wilquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit...
*peinst op zin*
Die zijn voor mij 2+uur rijden, dus nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar kom jij vandaan dan Ph?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn voor mij 2+uur rijden, dus nee, ik ook niet
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij komt niet...maar je hebt wel honger
haal verdomme die MI uit mijn hoofd
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je geen tijd hebt... Anders had ik je gevraagd of je volgende week met me mee wil
KSC meetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.
[..]
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?
Dat zijn van die meets die toch niet doorgaan? Die?quote:
Neeheequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn van die meets die toch niet doorgaan? Die?
In dat geval ga ik mee.
Wat? Wat zei je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeheeDat was tot een aantal jaar geleden zo, le-zen
Veel meetsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.
[..]
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?
Baarmoederquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in GC, daar zit dat KSC toch? En met niet komen, lieve mensen, bedoel ik in deze dus dat ik dat nooit aanklik.
Dus niet dat ik het wél lees en dan faal over mijn scherm heen te ejaculeren. Dat staat zo raar.
KSC zit in GCquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in GC, daar zit dat KSC toch? En met niet komen, lieve mensen, bedoel ik in deze dus dat ik dat nooit aanklik.
Dus niet dat ik het wél lees en dan faal over mijn scherm heen te ejaculeren. Dat staat zo raar.
Zou goed kunnen. Solique post daar toch ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KSC zit in GC![]()
Je hebt er wel ooit een keer gepost
Kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Solique post daar toch ook?
Dat was in KPD. Omdat ik zo gigantisch geschapen ben natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Je hebt er een tijdje terug gepost op mijn verzoek
je stond met een honkbalknuppel achter hem?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Je hebt er een tijdje terug gepost op mijn verzoek
Onder dwangquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stond met een honkbalknuppel achter hem?
Nee, dat had ik eerder al gedaan... Je moet wat om ze een beetje af te richten hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stond met een honkbalknuppel achter hem?
Die post heb ik dan even gemist denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was in KPD. Omdat ik zo gigantisch geschapen ben natuurlijk.
Dat gaat morgen achter de auto aanrennen worden, Pien...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik eerder al gedaan... Je moet wat om ze een beetje af te richten he
Je balzak over het grindpad slepen lijkt me nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was in KPD. Omdat ik zo gigantisch geschapen ben natuurlijk.
Nimwegequote:
En wat dacht je van even pissen? Dat je je broek openknoopt en 'ie gelijk op de bodem van de pot plonst?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je balzak over het grindpad slepen lijkt me niets
Ik denk dat ik morgen tóch die honkbalknuppel maar weer meeneem... Je had me gesmeekt het niet te doen, maar dit soort posts kan niet zomaar naast me neer leggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat gaat morgen achter de auto aanrennen worden, Pien...
Is het een gesigneerde van Babe Ruth? Wat fijn dat ik die krijg. Wat zou zoiets doen op Ebay?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen tóch die honkbalknuppel maar weer meeneem... Je had me gesmeekt het niet te doen, maar dit soort posts kan niet zomaar naast me neer leggen.
* Pien85 zweepjes ook maar inpaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het een gesigneerde van Babe Ruth? Wat fijn dat ik die krijg. Wat zou zoiets doen op Ebay?
Daar ben ik 11 juliquote:
* Pheno pakt telefoon pas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens rondje lopen in Nijmegen, even de buurt onveilig maken.
Net weer terug, viel aardig tegen: http://www.endomondo.com/workouts/jwG875eCZFQquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens rondje lopen in Nijmegen, even de buurt onveilig maken.
Ja hoor. Morgen naar een vriend van me en 's avonds weg, en zondag de route voor de 30e voorrijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
''Oh, the usual. I bowl. Drive around. The occasional acid flashback.''quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |