Nouja, tot een jaar of wat geleden waren KSCmeets niets meer dan een plan... Wat er ook gepland werd, het ging niet doorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.
Dat scheelt al achttien uur vliegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Overigens Ph... meets hier gaan niet zoals KSCmeets.
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe gaan die dan? Nu ben ik benieuwd.
Na al die jaren ben ik OP-moequote:
Ik ga meestal in een hoekje priemgetallen opschrijvenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.
Oh nee, dat was met shiz, meet in Tokio, hoe baasquote:
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk als een grote kliek een kringetje maken en vooral niet tegen vreemden praten...tenzij het vrouwen zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?
gatverdamme Joe...gatverdammequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt daar ook een witte boterham voor in die kring, tijdens zo'n meet?
Ja ho, IK kom daar nooit. Of ben ik al guilty by association?quote:
Ik kom daar nooit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja ho, IK kom daar nooit. Of ben ik al guilty by association?
jij komt niet...maar je hebt wel hongerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit...
*peinst op zin*
Eh, zo bedoel ik het dus niet. Meer in de zin dat ik nooit naar KSC-meets ga.
Het is dat ik weet dat je geen tijd hebt... Anders had ik je gevraagd of je volgende week met me mee wilquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit...
*peinst op zin*
Die zijn voor mij 2+uur rijden, dus nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar kom jij vandaan dan Ph?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn voor mij 2+uur rijden, dus nee, ik ook niet
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij komt niet...maar je hebt wel honger
haal verdomme die MI uit mijn hoofd
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je geen tijd hebt... Anders had ik je gevraagd of je volgende week met me mee wil
KSC meetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.
[..]
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?
Dat zijn van die meets die toch niet doorgaan? Die?quote:
Neeheequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn van die meets die toch niet doorgaan? Die?
In dat geval ga ik mee.
Wat? Wat zei je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeheeDat was tot een aantal jaar geleden zo, le-zen
Veel meetsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga ik zo wat aan doen voor je. Eerst hier nog even wat afmaken.
[..]
Ik zal wel seniel aan het worden zijn, maar wat is er volgende week ook alweer?
Baarmoederquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in GC, daar zit dat KSC toch? En met niet komen, lieve mensen, bedoel ik in deze dus dat ik dat nooit aanklik.
Dus niet dat ik het wél lees en dan faal over mijn scherm heen te ejaculeren. Dat staat zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |