quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
Jij moet niet zoveel zeuren, want dat werkt averechtsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Je moe tniet zoveel denken maar gewoon doen!
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel zeuren, want dat werkt averechts
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel onlinequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef Pien85 het volgende:
Iemand Weissman nog gezien de laatste tijd?
Ik ben nog net zo eigenwijs al toenquote:
Oh shit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr neemt contact op met de zedenpolitie.
Er is te veel slowchat, vind je het gek?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel online
Ik kom je halen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog net zo eigenwijs al toen
Maak d'r nou niet bangquote:
Saaiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel eventjes gesproken, maar hij is / was niet meer zoveel online
Misschien is hij gewoon druk?quote:
Dadelijk echt de politie maar eens bellen, wordt hier een ontvoering geplandquote:
Ik schreeuw wel teeeeeeeeeeeeeeeeeetuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk echt de politie maar eens bellen, wordt hier een ontvoering gepland
Maar die komen niet, want ze hebben geen tijd...
Gevolgd door een geweerschot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik schreeuw wel teeeeeeeeeeeeeeeeeetuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
hihi ik zei tet
Misschien zit ze op de wcquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja uhh je had last van je buik etc? :p
Ja, dan hoef ik niet op bed te liggen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja uhh je had last van je buik etc? :p
Damn, so closequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |