SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
speciaal voor automatic_ & Pien85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Spiderpig op 15-06-2012 17:12:13 ]konichiwa bitches
Ja, omdat ik die debiele OP tekst terug naar de normale versie wilde zettenquote:
Ja, vreselijk hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja al die vrouwen met hun dingetjes en regeltjes etc![]()
Door uit de hele OP er weer 1 zinnetje uit te halen zoals de vorige keer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die debiele OP tekst terug naar de normale versie wilde zetten
De bedoeling was toen al om alles eruit te halen, maar ik zat toen niet op de PC. En nu wel,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doot uit de hele OP er weer 1 zinnetje uit te halen zoals de vorige keer?
Maaaar! Maandag vrij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo ook maar eens richting huis, nog ff hier wat opruimen dan zijn we weer klaar. Morgen nog een dagje helaas, maarja.
Wilde je een lege OP dan? Geloof namelijk niet dat er inmiddels betere ideeën zijn dan wat er nu is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De bedoeling was toen al om alles eruit te halen, maar ik zat toen niet op de PC. En nu wel,
Nee, ik wilde hem hoe hij was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wilde je een lege OP dan? Geloof namelijk niet dat er inmiddels betere ideeën zijn dan wat er nu is.
Ohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee![]()
Want afgelopen maandag was compensatie voor deze zaterdag...
De OP is al veranderdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die debiele OP tekst terug naar de normale versie wilde zetten
Oooo!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut, maarja, nog 3 weekjes werken, dan vakantie.
Ik ga zo ook maar eens beginnenquote:
Gewoon een suffe, grauwe tekst dus? Een stuk beter inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde hem hoe hij was.
Dus zonder die Alzheimer onzin, poppenwagen etc.
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #23 En dan natuurlijk wel het goede linkje
Dit is volgens Google een lekker wijf:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Een foto van een lekker wijf zou ik ook wel tof vinden in de op.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.quote:
Ik kreeg de info door van automatic_ dat het hier wel fris en fruitig etc was dus bij deze...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
De grootste en liefste knuffelbeer die hier rond loopt
Geef die link nog is.. dan zal ik dat nu even doen! (zit nu achter de pc)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?
...dat andere topic... spannondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?
Dat vroeg ik gisteren ook alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zie dat bericht boven jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik gisteren ook alHeb zelfs 't topic gelinkt... Maar Spiderpig is eigenwijs
Ik heb een beetje iets tegen de term fris en fruitigquote:
Naja zacht en schoon dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje iets tegen de term fris en fruitig
Dan ben je in bad geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:34 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Stel dat je nou in bad bent gegaan?
Nog een paar minuten, nog steeds geen beeld. Love ya UPC!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef Pheno het volgende:
* Pheno staart naar een scherm van UPC dat zegt dat het over een kwartier moet werken. This is gonna be fun.
Ik denk dat 't stuk isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog een paar minuten, nog steeds geen beeld. Love ya UPC!
Het is net binnenquote:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Het andere topic.
Ik heb de wiki aangepastquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En je hebt het nu al gesloopt?quote:
Ja. Neuken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de wiki aangepast
[..]
En je hebt het nu al gesloopt?
En wat moet ik daar? Ik ben toch hier in deel #37quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Neequote:
Oh, meestal klagen vrouwen niet als ze helemaal losgetrokken wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk neuk niet met mannen die meteen alles slopen wat ze nieuw krijgen
Dit is #37 van de SC... dat is #14 van 't andere topicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat moet ik daar? Ik ben toch hier in deel #37
Ik ben andersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, meestal klagen vrouwen niet als ze helemaal losgetrokken worden
Hoi ik ben Spiderpig en sloop niet alles.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk neuk niet met mannen die meteen alles slopen wat ze nieuw krijgen
Je bent geen familie van Manbearpig dus? Half man, half bear, half pig?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:44 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hoi ik ben Spiderpig en sloop niet alles.
Klopt, ik heb geen familiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent geen familie van Manbearpig dus? Half man, half bear, half pig?
In de afgelopen twee dagen al drie burgers naar binnengewerkt, vanavond spiegeleitjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:49 schreef Spiderpig het volgende:
En ik weet wat ik ga doen!
Even richting de Burger King
Mag ik je bedanken voor het brood op mijn plank?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef Pheno het volgende:
* Pheno staart naar een scherm van UPC dat zegt dat het over een kwartier moet werken. This is gonna be fun.
*Aai over buik geeft*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl... Buikpijn
Volgens mij kan ik (echt) niet tegen paprika
Mjah, aspirientje of paracetamolletje?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef automatic_ het volgende:
Nee... Ik moet gewoon geen paprika meer eten
Yummy!quote:
Gewonequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bolognese?
Sweet Chili?
Sour Cream & Onion?
Ik ben ook nog maar een kind hèquote:
Wokkelsquote:
Oh shit, zit ik een minderjarige te versierenquote:
Dat kind gedraagt zich best volwassen hè? Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh shit, zit ik een minderjarige te versieren
Jupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dit kind heeft al zoooovaak moeten reflecteren de afgelopen 8 jaarquote:
Ze is moeilijk man je moet echt die swag tonen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uhm... hoi?quote:
Je moe tniet zoveel denken maar gewoon doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit kind heeft al zoooovaak moeten reflecteren de afgelopen 8 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |