Ik ga zo ook maar eens beginnenquote:
Gewoon een suffe, grauwe tekst dus? Een stuk beter inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde hem hoe hij was.
Dus zonder die Alzheimer onzin, poppenwagen etc.
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #23 En dan natuurlijk wel het goede linkje
Dit is volgens Google een lekker wijf:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Een foto van een lekker wijf zou ik ook wel tof vinden in de op.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.quote:
Ik kreeg de info door van automatic_ dat het hier wel fris en fruitig etc was dus bij deze...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
De grootste en liefste knuffelbeer die hier rond loopt
Geef die link nog is.. dan zal ik dat nu even doen! (zit nu achter de pc)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?
...dat andere topic... spannondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag met die snoepvoorliefde van je, maar sta je ergens in dat andere topic?
Dat vroeg ik gisteren ook alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zie dat bericht boven jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik gisteren ook alHeb zelfs 't topic gelinkt... Maar Spiderpig is eigenwijs
Ik heb een beetje iets tegen de term fris en fruitigquote:
Naja zacht en schoon dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje iets tegen de term fris en fruitig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |