SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 13-06-2012 14:49:32 ]
Hier ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier is het restaurant helemaal niet versierd...
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook niet gelukkig.
Al kom ik er alleen voor een vers bakkie
Die heb je er altijd wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.De troll queen.
Toen ik in Duitsland woonde (tijdens het vorige EK) had ik een grote oranje vlag aan de gevel van m'n huis gehangenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.De troll queen.
Mijn levensverhaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft het stukje over de 83-jarige alzheimerpatiënt uit de OP gehaald?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft het stukje over de 83-jarige alzheimerpatiënt uit de OP gehaald?
Integratie mislukt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen ik in Duitsland woonde (tijdens het vorige EK) had ik een grote oranje vlag aan de gevel van m'n huis gehangenhij werd 's nachts gestolen
![]()
De OP was zo:quote:
Maar Auto heeft het er uit gehaaldquote:Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.
Geldautomaat is stout geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP was zo:
[..]
Maar Auto heeft het er uit gehaald
Tijd voor een opnamequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.... Je ondertitel klopt trouwens.
Wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was al bekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste stap naar zelfverrijking.quote:
Het voegt sowieso weinig toe aan de OPquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb dat idd gedaan, omdat ik het niet passend vond. Heb dit ook al tegen HJ gezegd.
Lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
Half 4 alweer, nog maar een half uurtje en dan naar huis!
Het zal best rustig wezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga ff zwemmenHet is volgens mij superrrrr rustig op het park!
Zwem ze alvast!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga ff zwemmenHet is volgens mij superrrrr rustig op het park!
Ga je ook om 4 uurquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik wil ook naar huis, veels te druk hier
De OP is sowieso kut, er wordt al tijden door een hoop mensen geroepen dat er iets nieuws moet komen, maar zodra er nieuwe ideeën zijn wordt het afgeschoten (door mensen die vervolgens geen idee hebben wat ze dan wél willen).quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Het voegt sowieso weinig toe aan de OP
Ik vond hem prima!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP is sowieso kut, er wordt al tijden door een hoop mensen geroepen dat er iets nieuws moet komen, maar zodra er nieuwe ideeën zijn wordt het afgeschoten (door mensen die vervolgens geen idee hebben wat ze dan wél willen).
Zoals het was was het onduidelijk welk topic het voorsteltopic was en welke de SC. De verandering die HJ heeft doorgevoerd is ehm... dubieusquote:
Beter?quote:Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's werden volgekletst was het nogal moeilijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus
Hier kunnen we gezellig kletsen over van alles
Challenge Acceptedquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, mijn gevoel voor humor zal niet die van iedereen zijn. Ik vond het wel geinig om te zien hoeveel mensen die OP klakkeloos overnamen. Ook al omdat het topic waar het uit kwam iets met trollen in de titel van doen had.
Maar voor mijn part zetten jullie songteksten van de drie J's erin. Of het Wilhelmus. De TS bepaalt.
Wel thuis!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, ik ga me naar huis verplaatsen, veel plezier voor vanavond allemaal!
Niet gaan als je met je medicatie niet (te veel) mag drinken. Mensen zijn in de kroeg geneigd meer te drinken dan wanneer ze alleen thuis zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik ben vanavond alleen op mijn kamer en heb al bier enzo ingeslagen. Oh ja, en ik wil het rustig aan doen met het bier (medicatie en bier werkt niet al te best).
Zal ik toch naar de kroeg gaan vanaaf (ik ken daar volstrekt niemand) of alleen op de kamer blijven? Geef me een reden om te gaan, of juist om op de kamer te blijven, ik twijfel
Goed argument, ik had met deze medicijnen een paar weken geleden zo'n 4 flesjes bier op en het voelde redelijk aan als 10. Toch maar verstandig doen vandaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet gaan als je met je medicatie niet (te veel) mag drinken. Mensen zijn in de kroeg geneigd meer te drinken dan wanneer ze alleen thuis zijn.
Lijkt me handigquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Goed argument, ik had met deze medicijnen een paar weken geleden zo'n 4 flesjes bier op en het voelde redelijk aan als 10. Toch maar verstandig doen vandaag.
Risperdal, zeer lichte dosis echter om mijn hoofd wat rust te geven. Volgens anderen ben ik rustiger, voel me niet zo (maar ik ben dan ook een raspessimistquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me handigWat voor medicijnen slik je als ik vragen mag?
Alleen al omdat Den het omgekeerde is van Nedquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:25 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf 0-1Ik gun het die Denen meer dan de Portugezen
Nee, ik vind Portugal gewoon stomquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:31 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Alleen al omdat Den het omgekeerde is van Ned.
Trouwens, dit wordt mijn motto: http://www.reddit.com/r/howtonotgiveafuck maar dat kost tijd. Ach ja, stapje voor stapje zullen we maar zeggen en eens goed kijken wat mij wat moet kunnen schelen. Ik wil geen aso worden.
Vloeibaar of een pil?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Risperdal, zeer lichte dosis echter om mijn hoofd wat rust te geven. Volgens anderen ben ik rustiger, voel me niet zo (maar ik ben dan ook een raspessimist).
Edit: het helpt wel iets denk ik want ik geef iets "less of a fuck".
Zet hem eens uit en weer aan?quote:
Pil, elke avond om 23:00 neem ik er eentje in. Misschien is de tekst "I used to give a fuck but now I take a pill for that" van toepassingquote:
Hehe, goede tekstquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Pil, elke avond om 23:00 neem ik er eentje in. Misschien is de tekst "I used to give a fuck but now I take a pill for that" van toepassing
Haha. Lekkere timing! Als het straks maar werkt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:47 schreef Daalder82 het volgende:
Kut, mijn kabel is ermee gekapt, ach ja, ik houd het online wel bij. Mooi rustig hier anyway.
Hij vond het niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is weer thuis.
Dat was een lange dag.
@Weissman: uw troll-alarm werkt niet meer. APK verlopen?
Lijkt me juist niet omdat je het dan nog in eigen hand hebt, die laatste wedstrijd. Vooropgesteld dat er vanavond gewonnen wordt tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is "gunstig" als Denemarken wint... Toch?
Jezus, haha. Ik bedoelde Portugalquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet omdat je het dan nog in eigen hand hebt, die laatste wedstrijd. Vooropgesteld dat er vanavond gewonnen wordt tenminste.
Vrouwen en voetbal hè...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezus, haha. Ik bedoelde Portugal
Sorry.
Ik was het anders zo met haar eens (omdat voetbal me werkelijk geen reet interesseert verderquote:
Mij normaal gesproken ook niet hoor. Dit soort toernooien hooguit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik was het anders zo met haar eens (omdat voetbal me werkelijk geen reet interesseert verder).
Lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoef van 6 juli tot 23 juli niet te werken.
* sylvesterrr gaat maar eens nadenken over een bestemming.
Was grappig, ik was er chagrijniger van dan jij zaterdagquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mij normaal gesproken ook niet hoor. Dit soort toernooien hooguit.
Oh, je bent nu in de buurt dus ik moet oppassenquote:
Ze mag toch niet meer rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, je bent nu in de buurt dus ik moet oppassen
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een oranje trui... Maar die ligt nog bij m'n ex in huis
Mochten ze door een soort van wonder doorgaan dan ga ik m'n trui halenquote:
ik mn oranje string weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een Boss Orange boxer aan...wel een blauwe
Stringeling!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik mn oranje string weer![]()
goedeavond trouwens
Na de wedstrijd van ondergoed ruilen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik mn oranje string weer![]()
goedeavond trouwens
Volgens mijn vissen wordt het gelijkspelquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dieren die wedstrijden voorspellen moeten ze ook opbakken trouwens.
Ik weet de uitslag al 0-2 Dag Nederlandquote:
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!quote:
Gewoon vieze plaatjes postenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!
Lekker rustigquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, de AH XL is nog een uurtje open. Perfect moment om boodschappen te doen
Tja...!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!
Wel flauw dat je hem niet wil helpenquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:06 schreef Daalder82 het volgende:
Toch maar met een half oog de stream van de nos aan het kijken. Die met de witte shirts moeten toch scoren hé?![]()
Ja lekkerquote:
Zeg dat nog eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:10 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Oh wow, ik zeg het en ze scoren...
Helaas .......quote:
Whiskey. Ik begin toch al strontverkouden te worden, misschien helpt het.quote:
Doe mij ook maar wat, ik word hier chagrijnig vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whiskey. Ik begin toch al strontverkouden te worden, misschien helpt het.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar wat, ik word hier chagrijnig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jaquote:
Ik wil hem ook wel hebben hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef mutsieflutsie het volgende:
zo m'n oranje string gaat ook de kliko in
Dan kan ik je dan je nek om draaienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, als je eenmaal gaat huldigen voor het behalen van de tweede plaats kan dat vast ook wel met de zestiende.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kan ik je dan je nek om draaienWie ga je daar voor meebrengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor onder mijn bavaria dressquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik flikker mijn blauwe boxer erbijquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef mutsieflutsie het volgende:
zo m'n oranje string gaat ook de kliko in
ik ook niet, gelukkig ben ik kreeftquote:
rooiequote:
Ik ook...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
2-2 had ik staan, hm. Maar ja, met mijn geluk
Zekerquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo lekker:
*verder met whiskey drinken
*muziek draaien
*hitjes pompen
*schuddebuikend lachen en wijzen naar de flatscreen
Topavond.
Dat lachen heb ik ook, maar dat is meer dequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo lekker:
*verder met whiskey drinken
*muziek draaien
*hitjes pompen
*schuddebuikend lachen en wijzen naar de flatscreen
Topavond.
Is er wel personeel of moet je zelf achter de kassa kruipen zo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier, een uitgestorven AH XL. Nog nooit zo lekker boodschappen gedaan daar
Zelfscan ftwquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is er wel personeel of moet je zelf achter de kassa kruipen zo?
Heerlijk, een keer zonder irritante mensen je boodschappen kunnen doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ga er ook een paar halenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oranje tompoucen in de aanbieding morgen!
Er hingen nu nog bordjes bij de aanbiedingen... "met deze combinatie gaan we zeker winnen". Rightquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik neem aan dat je die zaterdag in huis hebt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die gaan vanavond nog wegquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er hingen nu nog bordjes bij de aanbiedingen... "met deze combinatie gaan we zeker winnen". Right
Was er veel personeel?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze missen naast een waarschijnlijk verlies van Duitsland toch niets.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld, het waren er 5.
En ze krijgen betaaldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:12 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ze missen naast een waarschijnlijk verlies van Duitsland toch niets.
Win-win situatie dusquote:
Voor Duitslandquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:36 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Nou dan kan de stream wel uit hier
Het is 2012 en er is niet eens werkende kabel in deze pauper kamerquote:
Dan ga ik wel voor de rechtse. Jack Daniels and pizza. A winning combination.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef NaRRaToR het volgende:
kom maar hier met die fles whiskey(of alle drie ook geen probleem)
helaas staat er geen glen fiddich tussenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor de rechtse. Jack Daniels and pizza. A winning combination.
Ik ben nu een fles Johnny Walker Black Label soldaat aan het maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
helaas staat er geen glen fiddich tussenmaar Jack is prima te nassen... pizza mag je weglaten
Het is jammer dat ik niet meer mag rijden anders had ik graag meegedeeld in de vreugdequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben nu een fles Johnny Walker Black Label soldaat aan het maken.
*wake me up when this EK ends*
2-0 zondag en dan hebben we nog een kansjequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, dat was het dan, godverdomme 2 ton per week verdienen bij Inter en dan zulke corners nemen...
Wat mij betreft hoeft de wedstrijd tegen Portugal niet meer gespeeld te worden, ze verdienen het niet eens op deze manier.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
2-0 zondag en dan hebben we nog een kansjemaar dan moeten de duitsers opzettelijk verliezen van denemarken
Eigenlijk niet. Red dan weer wel... Valt het aan te raden qua buiten westen raken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niet meer mag rijden anders had ik graag meegedeeld in de vreugdemijn whiskey voorraad is helaas op. heb je al ooit eens green / blue label geproefd?
dat niet, maar als je een beetje whiskey liefhebber bent en de smaak kunt waarderen zou ik het zeker aanraden om een keer een glaasje te proberen. ik moet zelf nog een keer een blue scoren maar dat is bijna nergens te krijgen (laat staan te betalen). overigens is red label minder van kwaliteit dan blackquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Red dan weer wel... Valt het aan te raden qua buiten westen raken?
Mooi man.quote:
Kom je nu serieus alleen dit topic binnen om te melden dat je gaat slapen?quote:
Nu moet ik toevallig toch nog een rondje slijter maken ivm het commerciele feest dat vaderdag heet...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat niet, maar als je een beetje whiskey liefhebber bent en de smaak kunt waarderen zou ik het zeker aanraden om een keer een glaasje te proberen. ik moet zelf nog een keer een blue scoren maar dat is bijna nergens te krijgen (laat staan te betalen)
ik denk niet dat je blue aantreft bij de gemiddelde slijter green misschien welquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik toevallig toch nog een rondje slijter maken ivm het commerciele feest dat vaderdag heet...
*makes mental note*
Vaderdag is voor jou een reden om te gaan drinken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik toevallig toch nog een rondje slijter maken ivm het commerciele feest dat vaderdag heet...
*makes mental note*
Ja, goed van mij hè?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je nu serieus alleen dit topic binnen om te melden dat je gaat slapen?
mee eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft de wedstrijd tegen Portugal niet meer gespeeld te worden, ze verdienen het niet eens op deze manier.
Zal eens rondvragen en eens wat proberenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk niet dat je blue aantreft bij de gemiddelde slijter green misschien welmaar als ik je dan toch wat mag aanraden zou ik een single malt van glen fiddich aanraden
Ja. Net als mijn vader voor mij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vaderdag is voor jou een reden om te gaan drinken?
wat doe je voor vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik wilde wat zeggen want anders had helemaal niets bijzonders gezegd tegen iemand. Niet dat het bijzonder is wat ik zei, maar anders had ik helemaal niets gezegd in mijn vrije tijd op mijn kamertje.
Ik ga morgen proberen om mijn vrijwilligerswerk weer op te pakken.
Was de mini meet nog leuk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik wilde wat zeggen want anders had helemaal niets bijzonders gezegd tegen iemand. Niet dat het bijzonder is wat ik zei, maar anders had ik helemaal niets gezegd in mijn vrije tijd op mijn kamertje.
Ik ga morgen proberen om mijn vrijwilligerswerk weer op te pakken.
Ik ben geïnteresseerd in energie. Ik ben een energie data analist. Voor mijn studie heb ik wel eens een zonne-energie centrale ontworpen en ik heb ook iets gedaan met electrische bussen.quote:
Same. Wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft de wedstrijd tegen Portugal niet meer gespeeld te worden, ze verdienen het niet eens op deze manier.
Ja, de mini-meet was wel leukquote:
En nu een antwoord op de vraag die wél gesteld werd...?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in energie. Ik ben een energie data analist. Voor mijn studie heb ik wel eens een zonne-energie centrale ontworpen en ik heb ook iets gedaan met electrische bussen.
Wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik niet lekker in de groep lig. Ik moet samenwerken met jongens, die niet van mijn studie. Die jongens kennen elkaar wel heel erg goed en nou hang ik er een beetje bij. Ik probeer wel goed mee te komen daar niet van, maar het is lastig.
Maar wat doe je nu als vrijwilligerswerk? je uit nu alleen je interesses en achtergrondquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in energie. Ik ben een energie data analist. Voor mijn studie heb ik wel eens een zonne-energie centrale ontworpen en ik heb ook iets gedaan met electrische bussen.
Wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik niet lekker in de groep lig. Ik moet samenwerken met jongens, die niet van mijn studie. Die jongens kennen elkaar wel heel erg goed en nou hang ik er een beetje bij. Ik probeer wel goed mee te komen daar niet van, maar het is lastig.
GMTAquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nu een antwoord op de vraag die wél gesteld werd...?
je begrijpt dat dat niet echt klinkt als iets wat je als vrijwilligerswerk doet he? Waar doe je het en met welke reden? je analyseert energie maar voor een vrijwilligersorganisatie en met welk doel? kosten reduceren? efficienter energie verbuiken?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Pien en ik zitten op een lijn vanavond zo te zien alleen ben ik iets langdradiger
me neither... toegegeven dat mijn alcohol percentage hieraan kan toedragenquote:
Ik ben nuchterquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
me neither... toegegeven dat mijn alcohol percentage hieraan kan toedragen
Dan ben je niet nuchter (mits langer dan anderhalf uur geledenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nuchterHeb alleen een klein restje baileys gedronken vanavond...
Dus het ligt niet aan de alcohol, het is heel normaal dat je er niks van snapt
Nogmaals: geef eens antwoord op de vraag die gesteld wordt ipv in je hoofd een vraag bedenken en het antwoord daarop in dit topic zettenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik probeer mee te werken aan de realisatie van een groene, duurzame toekomst. Ik werk aan een "analytics" tool voor de Transition Town initiatief en Stichting Peak Oil Nederland.
Uit mijn tool komen analyses zoals deze rollen.
Mijn tool kun je hier downloaden.
Ja, mooi. Is er nog bier?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik probeer mee te werken aan de realisatie van een groene, duurzame toekomst. Ik werk aan een "analytics" tool voor de Transition Town initiatief en Stichting Peak Oil Nederland.
Gisterenmiddag dronk ik een glas melk. Ik heb ook een hoop gelezen over melk.quote:
Dus ik kan het beter vergelijken met iets van een bestuur waar je (vrijwillig) in zit. iets wat je doet naast je dagelijkse werkzaamheden... mijn definitie van vrijwilligerswerk ligt over het algemeen meer in de ontwikkelingshulp / hulp aan hulpbehoevenden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gisterenmiddag dronk ik een glas melk. Ik heb ook een hoop gelezen over melk.
[/complex antwoord]
Ik doe ook aan ontwikkelingshulp. Ik wil een groene toekomst voor iedereen ontwikkelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus ik kan het beter vergelijken met iets van een bestuur waar je (vrijwillig) in zit. iets wat je doet naast je dagelijkse werkzaamheden... mijn definitie van vrijwilligerswerk ligt over het algemeen meer in de ontwikkelingshulp / hulp aan hulpbehoevenden.
Is het nou een (onbetaalde) stage of vrijwilligers werk? Of gewoon werk? Of of of?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik doe ook aan ontwikkelingshulp. Ik wil een groene toekomst voor iedereen ontwikkelen
Het is alleen nog zeer indirect van aard, maar ik ben ook met directe zaken bezig. Ik doe momenteel onderzoeksstage bij mijn faculteit, waarbij ik iets doe met speciale verloopstekkers waarmee mensen hun energieverbruik kunnen verminderen zonder dat ze iets speciaals hoeven te doen (na de installatie van het systeem).
Misschien begrijp ik 't daarom wel nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
idd....Maar het is vast een slimme kerel zo te lezen
ja me neither....Daalder kun jij wat licht schijnen op de kwestie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik 't daarom wel niet
Mwah, daardoor ga je replies schrijven die de gemiddelde domme Nederlander niet begrijptquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
idd....Maar het is vast een slimme kerel zo te lezen
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Programma op website = vrijwilligerswerk
Verloopstekkers = onbetaald stage
Ik kom ook uit de ICT, weliswaar geen programmeur maar zeker geen leek op het gebied. maar het ging niet om de inhoud maar om de concretiseringquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Mwah, daardoor ga je replies schrijven die de gemiddelde domme Nederlander niet begrijpt.
Hij heeft een programmaatje geschreven om energiestromen te berekenen voor zijn stage vrijwilligerswerk. De broncode is beschikbaar gesteld. Bijvoorbeeld http://sokath.svn.sourcef(...)sion=566&view=markup , maar dat is niet leesbaar voor de gemiddelde leek (:P)
Of we zijn ouderwets langs elkaar aan het praten, is ook gezellig.
<-- is in het dagelijks leven een programmeur maar dan schrijf ik in talen als java en c#.
Duidelijkheid bereiken is belangrijk, en niet zozeer alleen in de i(c)t. Ik ga eens slapen, weltrusten iedereen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de ICT, weliswaar geen programmeur maar zeker geen leek op het gebied. maar het ging niet om de inhoud maar om de concretiseringdie gaf hij dus (en jij) op het laatst. nu is het duidelijk.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Duidelijkheid bereiken is belangrijk, en niet zozeer alleen in de i(c)t. Ik ga eens slapen, weltrusten iedereen!
Ik kamp nu een jaar lang met motivatie problemen. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik gewoon een aantal maanden niks deed. In die periode ben ik begonnen met posten op Fok. Ik probeer nu weer wat meer dingen te ondernemen, omdat ik mijn leven een beetje terug op de rails heb gebracht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Wat is de reden dat je er de laatste tijd niet meer aan toe bent gekomen comp_lex?
En je kunt hier je ei kwijt en krijgt hier steun zo te lezen? Dan is het maar goed dat je bent gaan posten. Schouders eronder en weer rustig aan beginnen. Zo te lezen is je vrijwilligerswerk wel een passie voor je en beleef je er veel plezier aan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kamp nu een jaar lang met motivatie problemen. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik gewoon een aantal maanden niks deed. In die periode ben ik begonnen met posten op Fok. Ik probeer nu weer wat meer dingen te ondernemen, omdat ik mijn leven een beetje terug op de rails heb gebracht.
Te kortquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:50 schreef El_Thijs het volgende:
Goeiemogguh allemaal!
Iedereen een beetje lekker kunnen slapen na gisteren?
Vanmiddag nog eentje, en volgende week drie waarvan 1 onder voorbehoud. Wordt spannend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:07 schreef NaRRaToR het volgende:
Jammer idd. Zeker gezien je huidige situatie.
Gutquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Goedemorgen, hier gaat het prima, zondag lekker juichen voor Portugal.
Ik denk dat die lui die 2 ton per week verdienen beter een schop onder hun hol kunnen krijgen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Een schop onder je hol kun je krijgen..
Da's ook wel weer zo..quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat die lui die 2 ton per week verdienen beter een schop onder hun hol kunnen krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |