Risperdal, zeer lichte dosis echter om mijn hoofd wat rust te geven. Volgens anderen ben ik rustiger, voel me niet zo (maar ik ben dan ook een raspessimistquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me handigWat voor medicijnen slik je als ik vragen mag?
Alleen al omdat Den het omgekeerde is van Nedquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:25 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf 0-1Ik gun het die Denen meer dan de Portugezen
Nee, ik vind Portugal gewoon stomquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:31 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Alleen al omdat Den het omgekeerde is van Ned.
Trouwens, dit wordt mijn motto: http://www.reddit.com/r/howtonotgiveafuck maar dat kost tijd. Ach ja, stapje voor stapje zullen we maar zeggen en eens goed kijken wat mij wat moet kunnen schelen. Ik wil geen aso worden.
Vloeibaar of een pil?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Risperdal, zeer lichte dosis echter om mijn hoofd wat rust te geven. Volgens anderen ben ik rustiger, voel me niet zo (maar ik ben dan ook een raspessimist).
Edit: het helpt wel iets denk ik want ik geef iets "less of a fuck".
Zet hem eens uit en weer aan?quote:
Pil, elke avond om 23:00 neem ik er eentje in. Misschien is de tekst "I used to give a fuck but now I take a pill for that" van toepassingquote:
Hehe, goede tekstquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Pil, elke avond om 23:00 neem ik er eentje in. Misschien is de tekst "I used to give a fuck but now I take a pill for that" van toepassing
Haha. Lekkere timing! Als het straks maar werkt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:47 schreef Daalder82 het volgende:
Kut, mijn kabel is ermee gekapt, ach ja, ik houd het online wel bij. Mooi rustig hier anyway.
Hij vond het niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is weer thuis.
Dat was een lange dag.
@Weissman: uw troll-alarm werkt niet meer. APK verlopen?
Lijkt me juist niet omdat je het dan nog in eigen hand hebt, die laatste wedstrijd. Vooropgesteld dat er vanavond gewonnen wordt tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is "gunstig" als Denemarken wint... Toch?
Jezus, haha. Ik bedoelde Portugalquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet omdat je het dan nog in eigen hand hebt, die laatste wedstrijd. Vooropgesteld dat er vanavond gewonnen wordt tenminste.
Vrouwen en voetbal hè...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezus, haha. Ik bedoelde Portugal
Sorry.
Ik was het anders zo met haar eens (omdat voetbal me werkelijk geen reet interesseert verderquote:
Mij normaal gesproken ook niet hoor. Dit soort toernooien hooguit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik was het anders zo met haar eens (omdat voetbal me werkelijk geen reet interesseert verder).
Lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoef van 6 juli tot 23 juli niet te werken.
* sylvesterrr gaat maar eens nadenken over een bestemming.
Was grappig, ik was er chagrijniger van dan jij zaterdagquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mij normaal gesproken ook niet hoor. Dit soort toernooien hooguit.
Oh, je bent nu in de buurt dus ik moet oppassenquote:
Ze mag toch niet meer rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, je bent nu in de buurt dus ik moet oppassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |