SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 13-06-2012 14:49:32 ]
Hier ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier is het restaurant helemaal niet versierd...
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook niet gelukkig.
Al kom ik er alleen voor een vers bakkie
Die heb je er altijd wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.De troll queen.
Toen ik in Duitsland woonde (tijdens het vorige EK) had ik een grote oranje vlag aan de gevel van m'n huis gehangenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.De troll queen.
Mijn levensverhaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft het stukje over de 83-jarige alzheimerpatiënt uit de OP gehaald?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft het stukje over de 83-jarige alzheimerpatiënt uit de OP gehaald?
Integratie mislukt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen ik in Duitsland woonde (tijdens het vorige EK) had ik een grote oranje vlag aan de gevel van m'n huis gehangenhij werd 's nachts gestolen
![]()
De OP was zo:quote:
Maar Auto heeft het er uit gehaaldquote:Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.
Geldautomaat is stout geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP was zo:
[..]
Maar Auto heeft het er uit gehaald
Tijd voor een opnamequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.... Je ondertitel klopt trouwens.
Wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was al bekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste stap naar zelfverrijking.quote:
Het voegt sowieso weinig toe aan de OPquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb dat idd gedaan, omdat ik het niet passend vond. Heb dit ook al tegen HJ gezegd.
Lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
Half 4 alweer, nog maar een half uurtje en dan naar huis!
Het zal best rustig wezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga ff zwemmenHet is volgens mij superrrrr rustig op het park!
Zwem ze alvast!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga ff zwemmenHet is volgens mij superrrrr rustig op het park!
Ga je ook om 4 uurquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik wil ook naar huis, veels te druk hier
De OP is sowieso kut, er wordt al tijden door een hoop mensen geroepen dat er iets nieuws moet komen, maar zodra er nieuwe ideeën zijn wordt het afgeschoten (door mensen die vervolgens geen idee hebben wat ze dan wél willen).quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Het voegt sowieso weinig toe aan de OP
Ik vond hem prima!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP is sowieso kut, er wordt al tijden door een hoop mensen geroepen dat er iets nieuws moet komen, maar zodra er nieuwe ideeën zijn wordt het afgeschoten (door mensen die vervolgens geen idee hebben wat ze dan wél willen).
Zoals het was was het onduidelijk welk topic het voorsteltopic was en welke de SC. De verandering die HJ heeft doorgevoerd is ehm... dubieusquote:
Beter?quote:Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's werden volgekletst was het nogal moeilijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus
Hier kunnen we gezellig kletsen over van alles
Challenge Acceptedquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, mijn gevoel voor humor zal niet die van iedereen zijn. Ik vond het wel geinig om te zien hoeveel mensen die OP klakkeloos overnamen. Ook al omdat het topic waar het uit kwam iets met trollen in de titel van doen had.
Maar voor mijn part zetten jullie songteksten van de drie J's erin. Of het Wilhelmus. De TS bepaalt.
Wel thuis!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, ik ga me naar huis verplaatsen, veel plezier voor vanavond allemaal!
Niet gaan als je met je medicatie niet (te veel) mag drinken. Mensen zijn in de kroeg geneigd meer te drinken dan wanneer ze alleen thuis zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik ben vanavond alleen op mijn kamer en heb al bier enzo ingeslagen. Oh ja, en ik wil het rustig aan doen met het bier (medicatie en bier werkt niet al te best).
Zal ik toch naar de kroeg gaan vanaaf (ik ken daar volstrekt niemand) of alleen op de kamer blijven? Geef me een reden om te gaan, of juist om op de kamer te blijven, ik twijfel
Goed argument, ik had met deze medicijnen een paar weken geleden zo'n 4 flesjes bier op en het voelde redelijk aan als 10. Toch maar verstandig doen vandaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet gaan als je met je medicatie niet (te veel) mag drinken. Mensen zijn in de kroeg geneigd meer te drinken dan wanneer ze alleen thuis zijn.
Lijkt me handigquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Goed argument, ik had met deze medicijnen een paar weken geleden zo'n 4 flesjes bier op en het voelde redelijk aan als 10. Toch maar verstandig doen vandaag.
Risperdal, zeer lichte dosis echter om mijn hoofd wat rust te geven. Volgens anderen ben ik rustiger, voel me niet zo (maar ik ben dan ook een raspessimistquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me handigWat voor medicijnen slik je als ik vragen mag?
Alleen al omdat Den het omgekeerde is van Nedquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:25 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf 0-1Ik gun het die Denen meer dan de Portugezen
Nee, ik vind Portugal gewoon stomquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:31 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Alleen al omdat Den het omgekeerde is van Ned.
Trouwens, dit wordt mijn motto: http://www.reddit.com/r/howtonotgiveafuck maar dat kost tijd. Ach ja, stapje voor stapje zullen we maar zeggen en eens goed kijken wat mij wat moet kunnen schelen. Ik wil geen aso worden.
Vloeibaar of een pil?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Risperdal, zeer lichte dosis echter om mijn hoofd wat rust te geven. Volgens anderen ben ik rustiger, voel me niet zo (maar ik ben dan ook een raspessimist).
Edit: het helpt wel iets denk ik want ik geef iets "less of a fuck".
Zet hem eens uit en weer aan?quote:
Pil, elke avond om 23:00 neem ik er eentje in. Misschien is de tekst "I used to give a fuck but now I take a pill for that" van toepassingquote:
Hehe, goede tekstquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Pil, elke avond om 23:00 neem ik er eentje in. Misschien is de tekst "I used to give a fuck but now I take a pill for that" van toepassing
Haha. Lekkere timing! Als het straks maar werkt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:47 schreef Daalder82 het volgende:
Kut, mijn kabel is ermee gekapt, ach ja, ik houd het online wel bij. Mooi rustig hier anyway.
Hij vond het niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is weer thuis.
Dat was een lange dag.
@Weissman: uw troll-alarm werkt niet meer. APK verlopen?
Lijkt me juist niet omdat je het dan nog in eigen hand hebt, die laatste wedstrijd. Vooropgesteld dat er vanavond gewonnen wordt tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is "gunstig" als Denemarken wint... Toch?
Jezus, haha. Ik bedoelde Portugalquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet omdat je het dan nog in eigen hand hebt, die laatste wedstrijd. Vooropgesteld dat er vanavond gewonnen wordt tenminste.
Vrouwen en voetbal hè...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezus, haha. Ik bedoelde Portugal
Sorry.
Ik was het anders zo met haar eens (omdat voetbal me werkelijk geen reet interesseert verderquote:
Mij normaal gesproken ook niet hoor. Dit soort toernooien hooguit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik was het anders zo met haar eens (omdat voetbal me werkelijk geen reet interesseert verder).
Lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoef van 6 juli tot 23 juli niet te werken.
* sylvesterrr gaat maar eens nadenken over een bestemming.
Was grappig, ik was er chagrijniger van dan jij zaterdagquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mij normaal gesproken ook niet hoor. Dit soort toernooien hooguit.
Oh, je bent nu in de buurt dus ik moet oppassenquote:
Ze mag toch niet meer rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, je bent nu in de buurt dus ik moet oppassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |