SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 13-06-2012 14:49:32 ]
Hier ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier is het restaurant helemaal niet versierd...
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook niet gelukkig.
Al kom ik er alleen voor een vers bakkie
Die heb je er altijd wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.De troll queen.
Toen ik in Duitsland woonde (tijdens het vorige EK) had ik een grote oranje vlag aan de gevel van m'n huis gehangenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een Duitse collega loopt wel rond met het shirt van Duitsland. Twee jaar geleden had ze een vlag opgehangen.De troll queen.
Mijn levensverhaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft het stukje over de 83-jarige alzheimerpatiënt uit de OP gehaald?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft het stukje over de 83-jarige alzheimerpatiënt uit de OP gehaald?
Integratie mislukt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen ik in Duitsland woonde (tijdens het vorige EK) had ik een grote oranje vlag aan de gevel van m'n huis gehangenhij werd 's nachts gestolen
![]()
De OP was zo:quote:
Maar Auto heeft het er uit gehaaldquote:Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.
Geldautomaat is stout geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP was zo:
[..]
Maar Auto heeft het er uit gehaald
Tijd voor een opnamequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.... Je ondertitel klopt trouwens.
Wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was al bekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste stap naar zelfverrijking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |