Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een oranje trui... Maar die ligt nog bij m'n ex in huis
Mochten ze door een soort van wonder doorgaan dan ga ik m'n trui halenquote:
ik mn oranje string weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een Boss Orange boxer aan...wel een blauwe
Stringeling!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik mn oranje string weer![]()
goedeavond trouwens
Na de wedstrijd van ondergoed ruilen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik mn oranje string weer![]()
goedeavond trouwens
Volgens mijn vissen wordt het gelijkspelquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dieren die wedstrijden voorspellen moeten ze ook opbakken trouwens.
Ik weet de uitslag al 0-2 Dag Nederlandquote:
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!quote:
Gewoon vieze plaatjes postenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!
Lekker rustigquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, de AH XL is nog een uurtje open. Perfect moment om boodschappen te doen
Tja...!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!
Wel flauw dat je hem niet wil helpenquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:06 schreef Daalder82 het volgende:
Toch maar met een half oog de stream van de nos aan het kijken. Die met de witte shirts moeten toch scoren hé?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |