Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een oranje trui... Maar die ligt nog bij m'n ex in huis
Mochten ze door een soort van wonder doorgaan dan ga ik m'n trui halenquote:
ik mn oranje string weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een Boss Orange boxer aan...wel een blauwe
Stringeling!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik mn oranje string weer![]()
goedeavond trouwens
Na de wedstrijd van ondergoed ruilen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik mn oranje string weer![]()
goedeavond trouwens
Volgens mijn vissen wordt het gelijkspelquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dieren die wedstrijden voorspellen moeten ze ook opbakken trouwens.
Ik weet de uitslag al 0-2 Dag Nederlandquote:
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!quote:
Gewoon vieze plaatjes postenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!
Lekker rustigquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, de AH XL is nog een uurtje open. Perfect moment om boodschappen te doen
Tja...!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu vraag je wel om een ban hè? Toen ik een tijdje geleden om een ban vroeg wilde je me niet helpen!
Wel flauw dat je hem niet wil helpenquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:06 schreef Daalder82 het volgende:
Toch maar met een half oog de stream van de nos aan het kijken. Die met de witte shirts moeten toch scoren hé?![]()
Ja lekkerquote:
Zeg dat nog eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:10 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Oh wow, ik zeg het en ze scoren...
Helaas .......quote:
Whiskey. Ik begin toch al strontverkouden te worden, misschien helpt het.quote:
Doe mij ook maar wat, ik word hier chagrijnig vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whiskey. Ik begin toch al strontverkouden te worden, misschien helpt het.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar wat, ik word hier chagrijnig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |