quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Duidelijkheid bereiken is belangrijk, en niet zozeer alleen in de i(c)t. Ik ga eens slapen, weltrusten iedereen!
Ik kamp nu een jaar lang met motivatie problemen. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik gewoon een aantal maanden niks deed. In die periode ben ik begonnen met posten op Fok. Ik probeer nu weer wat meer dingen te ondernemen, omdat ik mijn leven een beetje terug op de rails heb gebracht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Wat is de reden dat je er de laatste tijd niet meer aan toe bent gekomen comp_lex?
En je kunt hier je ei kwijt en krijgt hier steun zo te lezen? Dan is het maar goed dat je bent gaan posten. Schouders eronder en weer rustig aan beginnen. Zo te lezen is je vrijwilligerswerk wel een passie voor je en beleef je er veel plezier aan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kamp nu een jaar lang met motivatie problemen. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik gewoon een aantal maanden niks deed. In die periode ben ik begonnen met posten op Fok. Ik probeer nu weer wat meer dingen te ondernemen, omdat ik mijn leven een beetje terug op de rails heb gebracht.
Te kortquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:50 schreef El_Thijs het volgende:
Goeiemogguh allemaal!
Iedereen een beetje lekker kunnen slapen na gisteren?
Vanmiddag nog eentje, en volgende week drie waarvan 1 onder voorbehoud. Wordt spannend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:07 schreef NaRRaToR het volgende:
Jammer idd. Zeker gezien je huidige situatie.
Gutquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Goedemorgen, hier gaat het prima, zondag lekker juichen voor Portugal.
Ik denk dat die lui die 2 ton per week verdienen beter een schop onder hun hol kunnen krijgen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Een schop onder je hol kun je krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |