je begrijpt dat dat niet echt klinkt als iets wat je als vrijwilligerswerk doet he? Waar doe je het en met welke reden? je analyseert energie maar voor een vrijwilligersorganisatie en met welk doel? kosten reduceren? efficienter energie verbuiken?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Pien en ik zitten op een lijn vanavond zo te zien alleen ben ik iets langdradiger
me neither... toegegeven dat mijn alcohol percentage hieraan kan toedragenquote:
Ik ben nuchterquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
me neither... toegegeven dat mijn alcohol percentage hieraan kan toedragen
Dan ben je niet nuchter (mits langer dan anderhalf uur geledenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nuchterHeb alleen een klein restje baileys gedronken vanavond...
Dus het ligt niet aan de alcohol, het is heel normaal dat je er niks van snapt
Nogmaals: geef eens antwoord op de vraag die gesteld wordt ipv in je hoofd een vraag bedenken en het antwoord daarop in dit topic zettenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik probeer mee te werken aan de realisatie van een groene, duurzame toekomst. Ik werk aan een "analytics" tool voor de Transition Town initiatief en Stichting Peak Oil Nederland.
Uit mijn tool komen analyses zoals deze rollen.
Mijn tool kun je hier downloaden.
Ja, mooi. Is er nog bier?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik probeer mee te werken aan de realisatie van een groene, duurzame toekomst. Ik werk aan een "analytics" tool voor de Transition Town initiatief en Stichting Peak Oil Nederland.
Gisterenmiddag dronk ik een glas melk. Ik heb ook een hoop gelezen over melk.quote:
Dus ik kan het beter vergelijken met iets van een bestuur waar je (vrijwillig) in zit. iets wat je doet naast je dagelijkse werkzaamheden... mijn definitie van vrijwilligerswerk ligt over het algemeen meer in de ontwikkelingshulp / hulp aan hulpbehoevenden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gisterenmiddag dronk ik een glas melk. Ik heb ook een hoop gelezen over melk.
[/complex antwoord]
Ik doe ook aan ontwikkelingshulp. Ik wil een groene toekomst voor iedereen ontwikkelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus ik kan het beter vergelijken met iets van een bestuur waar je (vrijwillig) in zit. iets wat je doet naast je dagelijkse werkzaamheden... mijn definitie van vrijwilligerswerk ligt over het algemeen meer in de ontwikkelingshulp / hulp aan hulpbehoevenden.
Is het nou een (onbetaalde) stage of vrijwilligers werk? Of gewoon werk? Of of of?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik doe ook aan ontwikkelingshulp. Ik wil een groene toekomst voor iedereen ontwikkelen
Het is alleen nog zeer indirect van aard, maar ik ben ook met directe zaken bezig. Ik doe momenteel onderzoeksstage bij mijn faculteit, waarbij ik iets doe met speciale verloopstekkers waarmee mensen hun energieverbruik kunnen verminderen zonder dat ze iets speciaals hoeven te doen (na de installatie van het systeem).
Misschien begrijp ik 't daarom wel nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
idd....Maar het is vast een slimme kerel zo te lezen
ja me neither....Daalder kun jij wat licht schijnen op de kwestie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik 't daarom wel niet
Mwah, daardoor ga je replies schrijven die de gemiddelde domme Nederlander niet begrijptquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
idd....Maar het is vast een slimme kerel zo te lezen
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Programma op website = vrijwilligerswerk
Verloopstekkers = onbetaald stage
Ik kom ook uit de ICT, weliswaar geen programmeur maar zeker geen leek op het gebied. maar het ging niet om de inhoud maar om de concretiseringquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:04 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Mwah, daardoor ga je replies schrijven die de gemiddelde domme Nederlander niet begrijpt.
Hij heeft een programmaatje geschreven om energiestromen te berekenen voor zijn stage vrijwilligerswerk. De broncode is beschikbaar gesteld. Bijvoorbeeld http://sokath.svn.sourcef(...)sion=566&view=markup , maar dat is niet leesbaar voor de gemiddelde leek (:P)
Of we zijn ouderwets langs elkaar aan het praten, is ook gezellig.
<-- is in het dagelijks leven een programmeur maar dan schrijf ik in talen als java en c#.
Duidelijkheid bereiken is belangrijk, en niet zozeer alleen in de i(c)t. Ik ga eens slapen, weltrusten iedereen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de ICT, weliswaar geen programmeur maar zeker geen leek op het gebied. maar het ging niet om de inhoud maar om de concretiseringdie gaf hij dus (en jij) op het laatst. nu is het duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |