2-0 zondag en dan hebben we nog een kansjequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, dat was het dan, godverdomme 2 ton per week verdienen bij Inter en dan zulke corners nemen...
Wat mij betreft hoeft de wedstrijd tegen Portugal niet meer gespeeld te worden, ze verdienen het niet eens op deze manier.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
2-0 zondag en dan hebben we nog een kansjemaar dan moeten de duitsers opzettelijk verliezen van denemarken
Eigenlijk niet. Red dan weer wel... Valt het aan te raden qua buiten westen raken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niet meer mag rijden anders had ik graag meegedeeld in de vreugdemijn whiskey voorraad is helaas op. heb je al ooit eens green / blue label geproefd?
dat niet, maar als je een beetje whiskey liefhebber bent en de smaak kunt waarderen zou ik het zeker aanraden om een keer een glaasje te proberen. ik moet zelf nog een keer een blue scoren maar dat is bijna nergens te krijgen (laat staan te betalen). overigens is red label minder van kwaliteit dan blackquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Red dan weer wel... Valt het aan te raden qua buiten westen raken?
Mooi man.quote:
Kom je nu serieus alleen dit topic binnen om te melden dat je gaat slapen?quote:
Nu moet ik toevallig toch nog een rondje slijter maken ivm het commerciele feest dat vaderdag heet...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat niet, maar als je een beetje whiskey liefhebber bent en de smaak kunt waarderen zou ik het zeker aanraden om een keer een glaasje te proberen. ik moet zelf nog een keer een blue scoren maar dat is bijna nergens te krijgen (laat staan te betalen)
ik denk niet dat je blue aantreft bij de gemiddelde slijter green misschien welquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik toevallig toch nog een rondje slijter maken ivm het commerciele feest dat vaderdag heet...
*makes mental note*
Vaderdag is voor jou een reden om te gaan drinken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik toevallig toch nog een rondje slijter maken ivm het commerciele feest dat vaderdag heet...
*makes mental note*
Ja, goed van mij hè?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je nu serieus alleen dit topic binnen om te melden dat je gaat slapen?
mee eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft de wedstrijd tegen Portugal niet meer gespeeld te worden, ze verdienen het niet eens op deze manier.
Zal eens rondvragen en eens wat proberenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk niet dat je blue aantreft bij de gemiddelde slijter green misschien welmaar als ik je dan toch wat mag aanraden zou ik een single malt van glen fiddich aanraden
Ja. Net als mijn vader voor mij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vaderdag is voor jou een reden om te gaan drinken?
wat doe je voor vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik wilde wat zeggen want anders had helemaal niets bijzonders gezegd tegen iemand. Niet dat het bijzonder is wat ik zei, maar anders had ik helemaal niets gezegd in mijn vrije tijd op mijn kamertje.
Ik ga morgen proberen om mijn vrijwilligerswerk weer op te pakken.
Was de mini meet nog leuk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik wilde wat zeggen want anders had helemaal niets bijzonders gezegd tegen iemand. Niet dat het bijzonder is wat ik zei, maar anders had ik helemaal niets gezegd in mijn vrije tijd op mijn kamertje.
Ik ga morgen proberen om mijn vrijwilligerswerk weer op te pakken.
Ik ben geïnteresseerd in energie. Ik ben een energie data analist. Voor mijn studie heb ik wel eens een zonne-energie centrale ontworpen en ik heb ook iets gedaan met electrische bussen.quote:
Same. Wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft de wedstrijd tegen Portugal niet meer gespeeld te worden, ze verdienen het niet eens op deze manier.
Ja, de mini-meet was wel leukquote:
En nu een antwoord op de vraag die wél gesteld werd...?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in energie. Ik ben een energie data analist. Voor mijn studie heb ik wel eens een zonne-energie centrale ontworpen en ik heb ook iets gedaan met electrische bussen.
Wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik niet lekker in de groep lig. Ik moet samenwerken met jongens, die niet van mijn studie. Die jongens kennen elkaar wel heel erg goed en nou hang ik er een beetje bij. Ik probeer wel goed mee te komen daar niet van, maar het is lastig.
Maar wat doe je nu als vrijwilligerswerk? je uit nu alleen je interesses en achtergrondquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in energie. Ik ben een energie data analist. Voor mijn studie heb ik wel eens een zonne-energie centrale ontworpen en ik heb ook iets gedaan met electrische bussen.
Wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik niet lekker in de groep lig. Ik moet samenwerken met jongens, die niet van mijn studie. Die jongens kennen elkaar wel heel erg goed en nou hang ik er een beetje bij. Ik probeer wel goed mee te komen daar niet van, maar het is lastig.
GMTAquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nu een antwoord op de vraag die wél gesteld werd...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |