Ik ook...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
2-2 had ik staan, hm. Maar ja, met mijn geluk
Zekerquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo lekker:
*verder met whiskey drinken
*muziek draaien
*hitjes pompen
*schuddebuikend lachen en wijzen naar de flatscreen
Topavond.
Dat lachen heb ik ook, maar dat is meer dequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo lekker:
*verder met whiskey drinken
*muziek draaien
*hitjes pompen
*schuddebuikend lachen en wijzen naar de flatscreen
Topavond.
Is er wel personeel of moet je zelf achter de kassa kruipen zo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier, een uitgestorven AH XL. Nog nooit zo lekker boodschappen gedaan daar
Zelfscan ftwquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is er wel personeel of moet je zelf achter de kassa kruipen zo?
Heerlijk, een keer zonder irritante mensen je boodschappen kunnen doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ga er ook een paar halenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oranje tompoucen in de aanbieding morgen!
Er hingen nu nog bordjes bij de aanbiedingen... "met deze combinatie gaan we zeker winnen". Rightquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik neem aan dat je die zaterdag in huis hebt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die gaan vanavond nog wegquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er hingen nu nog bordjes bij de aanbiedingen... "met deze combinatie gaan we zeker winnen". Right
Was er veel personeel?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze missen naast een waarschijnlijk verlies van Duitsland toch niets.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld, het waren er 5.
En ze krijgen betaaldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:12 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ze missen naast een waarschijnlijk verlies van Duitsland toch niets.
Win-win situatie dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |