Hij is gewoon open, kan reageren niet meer nee? Ik heb in ieder geval even een schop gegeven, doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Boldface het volgende:
Is het ook mogelijk om een (zeer) oud topic te heropenen?
Gezien de actualiteit van vandaag zou ik dit topic wel omhoog willen trappen:
Eed / belofte en scheiding kerk & staat
Maar reageren kan niet meer. En om nou weer een nieuw topic aan te maken....
Vrij vervelend idd, zal 't in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Die cempexo loopt onderhand de spuigaten uit
POL / FNV wil echt werk, geen wegwerpbanen
dank jequote:
Gooi hem wel dicht als de uitslagen binnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Hexagon het volgende:
Deze kan dadelijk dichtl. Over een uurtje komt een uitslagentopic
POL / Fok! POL verkiezingen 2012
Wat is dat nu voor flauwe opmerking?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dat jij enkel Rick van der Ploeg geschikt vindt voor enige functie weten we onderhand
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Rick van der Ploeg tekort is gedaan en dat hij wel een geschikte kandidaat is om minister te worden van OCW. Hij promoveerde met uitstekend onderzoekswerk aan Cambridge University, hij heeft veel ervaring als hoogleraar (de W in OCW) en hij is een intellectueel (gaat niet noodzakelijk samen). Ik heb nergens geteld dat er niet meer geschikte kandidaten zijn. Als een politieke partij voor Dijksma kiest terwijl ze ook voor van der Ploeg kunnen kiezen dan is het duidelijk dat ze niet voor kwaliteit gaan.
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.
'quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'
Nou zeg, ben ik echt zo'n sociale ramp?
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.
Heb je het licht wel aangedaan schatje. Hihi.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.
Dat stereotype (wordt al snel uit de kast gehaald bij een intellectueel) beeld is er maar wordt dit in zijn geval gestaafd door verhalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, en het inhoudelijke wordt ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.
Als je goed leest, zie je dat ik daar ook niet om vraag...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef 99.999 het volgende:
De discussie loopt volgens mij zo niet onaardig. Zie geen reden het te sluiten.
Stel je voor dat TS het echt meent ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
POL / Invoeren soort goelags
Troll topique
Eens, ik weet niet hoe een reeks aan te maken, excuses, maar bedankt voor het verzoek.quote:
Zeer netjes doorposten na een slotjequote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Wat je voorstelt past zeer goed bij hun standpunten.
Wellicht ben je zeer kort van geheugen maar jij bent degene die op de man speelt, inhoudelijk heeft weinig zin aangezien je blijkbaar zelf al niet snapt wat je schrijft en blijkbaar van mening bent dat je argumenten gebruikt.quote:Ik maak volgens mij geen onderscheid. ik stel wat vragen bij de standpunten van een fundamentalist, dat is eng voor een gelovige snap ik nu maar val mij daar dan inhoudelijk op aan in plaats van keer op keer op de man.
quote:
Hey omdat ik dopewoef ben.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Uit de oude doos...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Gefixt door de nieuweling op POLquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
POL / [POLCafe #3979] Ik ga niet naar de McDonalds, ik hekel burgers.
Zou in de TT de "Maar" in "Naar" kunnen worden aangepast?
Dank.
Is goed hoor, als je een nieuwe wenst te maken dan open maar even een nieuwe, dan vervang ik 'm wel. Dan maak ik jouw topic het sticky.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Wegwijs in de Nederlandse politiek" is niet up to date. Mag ik voorstellen om of die sticky aan te passen, of die open te zetten zodat een willekeurig forumlid die kan aanpassen of die te verwijderen?
Speculatie is BNW/TRU-materiaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
POL / Is Israel het brein achter 9/11?
Jammer dat de mods er niet in slaagden om deze discussie in goede banen te leiden.
Ik had in mijn OP zeer duidelijk aangegeven dat het de bedoeling was om de waarde van deze theorie te bevestigen of te falsificeren met concrete argumenten. 9, geef dan niet de schuld aan het onderwerp wanneer er wat kindjes zijn die hier niet mee om kunnen gaan en wanneer de mods er niet in slagen om zo'n discussie in goede banen te leiden. Het gaat om een serieuze theorie van iemand die een betere carrière heeft gehad dan verreweg de meeste mensen, zo was hij bijv. docent op West Point. De theorie is onderbouwd. Het kan waar zijn en het kan dat het niet waar is maar het afdoen als complottheorie getuigt dat je je niet weet waar je het over hebt.
En toch is dit onderwerp niet serieus genoegquote:Je overschat trouwens het serieuze gehalte van het POL-forum.
En deze ook opeisten. Als Israël hier achter zat hadden die antisemitische haatbaarden er alle belang bij om Israël in slecht licht neer te zetten. De vriendschap tussen de VS en Israël zou namelijk behoorlijk vijandig worden als blijkt dat de één 3000 burgers doodt bij de ander.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Speculatie? Per definitie speculeer je, ook als je voor waar aanneemt dat het een groep terroristen was die achter de aanslag zit. Dat is echt niet minder speculatief dan het vermoeden dat de overheid achter deze aanslag zat.
Het woord 'mogelijk' geeft aan dat je zelf associaties maakt. Hier hebben we Brave New World voor, waar onbewezen doofpotten en bedachte complotten thuishoren.quote:Het gaat hier niet om belangen op de kleine schaal van het kleine Nederland, het gaat hier om politiek op wereldschaal. Het gaat hier bijv. om het veilig stellen van de natuurlijke bronnen (olie) en het tevreden houden van een gigantisch grote en invloedrijke wapenindustrie die in hevige mate bijdragen aan de campagnekas. Mogelijk spelen belangen van Israël ook nog een rol, een land wat de opdracht geeft om tal van liquidaties uit te voeren in 'westerse' landen (inclusief Nederland en dit is bewezen!) is ook in staat om zoiets mee te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |