SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEUTSCHLAND UBER ALLESCHLambo of Rekt![]()
Watquote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen mensen die niet te veel nadenken. Ik heb ook wel eens een berisping gekregen op m'n werk omdat ik te veel nadacht over dingen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat zegt ook niet zo veel meer. Kan je geen recensies vinden?
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
365 dagen, niet goed, geld terug? DENK HET OOK_!!!!!
Gebruik Google eensWaarom niet?quote:Ik vond het reuze meevallen
Betalen ook via iDeal enzo
Recensies hier: http://tweakers.net/shopreview/7570/hifi-to-go.html![]()
quote:Ja, leuk he?quote:'Ik weet dat je slimmer bent dan de meeste mensen hier, maar doe gewoon wat je gevraagd wordt oké? Het is niet jouw werk om te bedenken dat dat makkelijker zo kon. Wat wel zo was.'
![]()
Oh, goed dat je het zegt, Eggs. Morgen maar eens verf kopen en m'n jurkje zwart maken met aan de mouwen zwart-rood-geel.
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgevers
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
WATquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgevers![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik was ook erg verbaasd toenquote:
Je moet niet slimmer doen dan je manager, anders voelen ze zich bedreigd. Ik spreek helaas uit meerdere ervaringenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
Ja, leuk he?'Ik weet dat je slimmer bent dan de meeste mensen hier, maar doe gewoon wat je gevraagd wordt oké? Het is niet jouw werk om te bedenken dat dat makkelijker zo kon. Wat wel zo was.'
![]()
![]()
Wat een mongolenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgevers.
Tegen in bezwaar gaan, dan hebben ze ook geen punt bij eventueel ontslag.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgeversWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ja blijkbaar was ik volgens hun helemaal niet ziek terwijl zij mij de dag ervoor toch echt zelf naar huis gestuurd haddenquote:
Uiteindelijk heb ik zelf ontslag genomenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tegen in bezwaar gaan, dan hebben ze ook geen punt bij eventueel ontslag.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat had je direct moeten doenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
Oh, goed dat je het zegt, Eggs. Morgen maar eens verf kopen en m'n jurkje zwart maken met aan de mouwen zwart-rood-geel.
Met je oranje jurk
![]()
![]()
Hij stond wel goed, ondanks de kleurquote:Op maandag 11 juni 2012 16:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat had je direct moeten doenMet je oranje jurk
.
Hij hangt aan de kast en ik was aan het opruimen, dus nu hangt m'n roze jasje eroverheen. Vloekt als de tyfus.
Er was ook een winkel die gaf 25, 50 of 100% van het aankoopbedrag voor het oranje EK-shirt terug indien Nederland respectievelijk, de kwartfinale, de halve finale dan wel de finale zou winnen.![]()
![]()
Het ging ook om een pietluttig kutdingetjequote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet niet slimmer doen dan je manager, anders voelen ze zich bedreigd. Ik spreek helaas uit meerdere ervaringenTafels verplaatsen bij schoonmaakwerk geloof ik.
![]()
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de proceduresquote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging ook om een pietluttig kutdingetjeTafels verplaatsen bij schoonmaakwerk geloof ik.
![]()
![]()
Ja ditquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de procedures
Nee, ik begraaf liever mijn eigen hart dan dat ik ooit bij de Mac ga werkenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de procedures![]()
![]()
Nee, het model stond goed. De kleur deed daar niks aan af.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tchock werkt bij PostNL.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de procedures
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock werkt bij PostNL.
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.
Probeer UPS eensquote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock werkt bij PostNL.
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ik moest even haten op PostNL, sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Oh ik zie dat mijn woordvoerder Samzz de vragen beantwoordt.
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.quote:![]()
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.
En congrats, goed om te horen, toch?
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktquote:Op maandag 11 juni 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?
En congrats, goed om te horen, toch?
Het gezeik met leidinggevenden was bij een groot schoonmaakbedrijf.
![]()
Ken je de film Coming to America?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik begraaf liever mijn eigen hart dan dat ik ooit bij de Mac ga werken
Hey, I started out mopping the floor just like you guys. But now... now I'm washing lettuce. Soon I'll be on fries; then the grill. And pretty soon, I'll make assistant manager, and that's when the big bucks start rolling in.
![]()
![]()
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vond je dat niet leuk om te horenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktHet gezeik met leidinggevenden was bij een groot schoonmaakbedrijf.
?
Nee, ik kan me voorstellen dat je je flexibele werktijden niet kwijt wilt, idd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het model stond goed. De kleur deed daar niks aan af.![]()
Waarom denkt iedereen dan dat je bij de Mac gewerkt hebt, Tchock?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat valt wel tegen, vooral vergeleken met de uren die ze af en toe maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Voor hun doen welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?![]()
![]()
Dat petje past hem wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik doe geen mac. Ik sorteer post.
![]()
Krijgen ze zoveel post bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?Maar ik doe geen mac. Ik sorteer post.
![]()
![]()
Okequote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen..
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wiequote:.
Over post gesproken, hebben jullie wel genoeg op de bus gedaan? Anders heb ik vanavond niets te doen![]()
![]()
Voor een managementfunctie van een hamburgertent hoef je niet al te veel competenties te hebben. Zolang je maar procedures kan opvolgen die vanuit de USA opgelegd zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wie.
![]()
![]()
Gisteren nog.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
Over post gesproken, hebben jullie wel genoeg op de bus gedaan? Anders heb ik vanavond niets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom hoor ik niets op de radio? En zie ik "uurbreak" staan?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:06 schreef Tchock het volgende:
Hé maar hé maar
http://hdphns.com/nl/
http://tweakers.net/shopreview/7570/hifi-to-go.html
Waarom niet?quote:Ik raad iedereen aan om hier niks te bestellen. Ik had een fiio E17 ge pre-ordered omdat ze de enige waren in Nederland voor zover ik weet. Ik wou ze vragen wat hun verwachtingen was kwa levertijden.
Dan moet je een support account maken of emailen, support account begint leuk, je krijgt een email met je wachtwoord - alleen staat er geen wachtwoord in. Na paar keer te mailen krijg ik eindelijk een password.
Vervolgens word mijn tweede vraag compleet genegeerd (over de levertijd) na nog een keer te vragen geven me ze aan morgen meer antwoord te geven.
Na twee weken nog niets te horen heb ik maar om geld terug gevraagd. Ook weer niks. Er staat duidelijk op hun site dan ze binnen 4 uur antwoorden - niet dus. Ook telefoon wordt nooit opgenomen.
Ik post mijn ervaring op hun facebook - deleten ze mijn post. Op dit moment weet ik dus zeker dat ik gewoon keihard word genegeerd. Ik heb toen ook direct aangifte gedaan bij de Politie en dat direct per email laten weten. Toen werden ze ineens wakker en konden ze wel terug mailen en hand ik me geld de zelfde dag nog terug.
Kortom - niet bestellen op deze site. Hun "De beste service. Gegarandeerd." en "Reageren binnen 4 uur" is complete onzin.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Jouw geld, jouw keuze.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Okay maar ook zat positieve reviews en deze persoon kreeg z'n geld ook terug?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja, wat de fuck? Allochtonen die een feitje wat iedereen op de bank kan turven mogen komen vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
EKlab, wat een gefaald onderdeel is dat zeg bij de NOS.![]()
![]()
Wat vond je moeder ervan?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Voor het eerst in de C1 van mijn ouders gereden.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Voor het eerst in de C1 van mijn ouders gereden.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ze vond dat ik goed reedquote:Wel gelijk even 200 KM, op en neer naar Arnhem.
Misschien ga ik vanavond nog even in de C5 rijden, nu ik toch thuis ben moet ik het er van nemen![]()
![]()
Goed begin. En nu leren vliegen!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze vond dat ik goed reedWel gelijk even 200 KM, op en neer naar Arnhem.
Misschien ga ik vanavond nog even in de C5 rijden, nu ik toch thuis ben moet ik het er van nemen![]()
Waar?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
Zo, er komt hier een partij regen aan zeg. Ziet gewoon helemaal donker.![]()
Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 11 juni 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoekschewaard.Net onder Rotterdam-zuid.
![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met mijn teleportlessen.![]()
Toen jij erover begon, begon het hier ook te piesen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoekschewaard.Net onder Rotterdam-zuid.
![]()
Teleportatielessen bedoel je, gewoon Nederlands hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met mijn teleportlessen.![]()
Betaal maar ik geef je wel les. Maar ik garandeer niet dat je het kan. Vooraf betalen graag.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
Ik zou echt een fortuin over hebben voor teleportlessen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Les is dat je iets leert.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betaal maar ik geef je wel les. Maar ik garandeer niet dat je het kan. Vooraf betalen graag.![]()
![]()
Voor hoeveel euro schade heb je gereden?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Voor het eerst in de C1 van mijn ouders gereden.Who motivates the motivator?![]()
Misschien is de les dan wel uiteindelijk dat je geen fortuin moet uitgeven aan iets wat niet kan.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Je mag mijn edele delen toucheren met je tong.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Teleportatielessen bedoel je, gewoon Nederlands hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro schade heb je gereden?
Maar naar Groningen werkt niet, te afgelegen.quote:Eens.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
Ik zou echt een fortuin over hebben voor teleportlessen.![]()
nah toch nietquote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mag mijn edele delen toucheren met je tong.![]()
Ik hoop dat het konijn je krabt.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar naar Groningen werkt niet, te afgelegen.![]()
Was een serieuze vraag anders.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mag mijn edele delen toucheren met je tong.
[..]Who motivates the motivator?![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je laatst die user gezien die op jouw UI leek?Who motivates the motivator?![]()
Ik hoop dat het konijn je bijt in je slaap.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het konijn je krabt.![]()
quote:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
een poging gedaan om mijn wangen baardvrij te maken
quote:![]()
![]()
Past wel bij jou dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft er indeerdaad iets van weg. Vind het wel een engerd.![]()
je zal wel een grote wok hebben bollequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Diameter van 1 meter ongeveerquote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je zal wel een grote wok hebben bolleWho motivates the motivator?![]()
En dan nog 3x op een avond die wok vullen zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Diameter van een 1 meter ongeveerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zal jou eens wokken.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je zal wel een grote wok hebben bollequote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zo'n opmerking zou maken.Bakkesquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Diameter van een 1 meter ongeveer![]()
Minimaalquote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan nog 3x op een avond die wok vullen zekerWho motivates the motivator?![]()
Dit is echt.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In het echt zou deze grap wel geslaagd zijn.![]()
bij jou gaat het gezegde: elk pondje gaat door het mondje nieteens meer op, het zijn gewoon kilo'squote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik bugles met kokje,
hihaho spuitkaasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nu ook wel:quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In het echt zou deze grap wel geslaagd zijn.quote:![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij jou gaat het gezegde: elk pondje gaat door het mondje nieteens meer op, het zijn gewoon kilo's![]()
![]()
Ik wou een foto uitprinten van haar maar ik moest zeker 8uur wachten voordat ie eindelijk helemaal klaar wasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ze heeft voortaan achter dr scootmobiel ook een kruiwagen hangen voor de rugkwabben.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij jou gaat het gezegde: elk pondje gaat door het mondje nieteens meer op, het zijn gewoon kilo'sWho motivates the motivator?![]()
Of ik ben gewoon beleefd en lach vriendelijk om grapjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zij vind alles grappig, die meid heeft geen humor.![]()
zij vindtquote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zij vind alles grappig, die meid heeft geen humor.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Foto's niet kleiner maken als je die uit wil printen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou een foto uitprinten van haar maar ik moest zeker 8uur wachten voordat ie eindelijk helemaal klaar was
Digibeten.
Eten.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 17:59:54 ]![]()
KOM ERUIT DAN.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met die smerige wok zeker? Nee dank jeDat is privé.quote:![]()
Ik zoek wel op feestboek.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOM ERUIT DAN.
[..]
Dat is privé.
gr gr![]()
Dat is niet mogelijk bij Speesquote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Foto's niet kleiner maken als je die uit wil printen.
Digibeten.Who motivates the motivator?![]()
Ik had hem op de aller kleinste formaatquote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Digibeten.
Eten.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nu heb je steven z'n grap verpest, stuk chagrijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Digibeten.
Eten.![]()
Je blijft godverdomme van mn eten af, diknek.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gaat een mes halen.
IK ZAL EENS IETS VAN JOU KLEINER MAKEN.Who motivates the motivator?![]()
Nee, het moet wel uit diegene zelf komenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien wil spouwer je wel bellen met zijn zwoele stem.![]()
Ga leren jijquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zal blij zijn als ik eindelijk vakantie heb.![]()
Ik heb heul geen zwoele stem.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien wil spouwer je wel bellen met zijn zwoele stem.Who motivates the motivator?![]()
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Milner^ 9837509823750982370589723089
![]()
Nog bedankt voor Wijnaldum hé Snuf.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef Snuf. het volgende:
Wat een walgelijke kutclub zijn jullie tochTot enkele jaren geleden vond ik PSV wel een toffe club, maar ik hoop nu dat jullie zo snel mogelijk failliet gaan. Jullie maken willens en wetens een club kapot..
5 miljoen gratis geld.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog bedankt voor Wijnaldum hé Snuf.5 miljoen gratis geld.
![]()
![]()
EENNUUUUL EENNUUUULLLL EENNUUUUL EENNUUUULLLL EENNUUUUL EENNUUUULLLL !!113einsWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
PSV heeft dit jaar al iets van 10 jongens van 16 tot 18 jaar van Sparta gehaald, ze halen de hele jeugdopleiding leeg en hoeven er door de achterlijke regels van de KNVB vrijwel niks voor te betalenquote:Sparta investeert veel geld in die jongens en ze krijgen er helemaal niks voor terug..
Wijnaldum komt ook van Sparta, die is op vrij jonge leeftijd naar Feyenoord gegaan. Debiel.![]()
Sparta krijgt dan toch tot in het einde der tijden percentages van de opbrengsten van zo'n speler?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
PSV heeft dit jaar al iets van 10 jongens van 16 tot 18 jaar van Sparta gehaald, ze halen de hele jeugdopleiding leeg en hoeven er door de achterlijke regels van de KNVB vrijwel niks voor te betalenSparta investeert veel geld in die jongens en ze krijgen er helemaal niks voor terug..
Wijnaldum komt ook van Sparta, die is op vrij jonge leeftijd naar Feyenoord gegaan. Debiel.![]()
![]()
Zie PSV topic.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
PSV heeft dit jaar al iets van 10 jongens van 16 tot 18 jaar van Sparta gehaald, ze halen de hele jeugdopleiding leeg en hoeven er door de achterlijke regels van de KNVB vrijwel niks voor te betalenSparta investeert veel geld in die jongens en ze krijgen er helemaal niks voor terug..
Wijnaldum komt ook van Sparta, die is op vrij jonge leeftijd naar Feyenoord gegaan. Debiel.Bij Feyenoord gebeurt het net zo goed hoor. De toptalenten, Bruma, Rekik en Castaignos zijn ook voor alleen een opleidingsvergoeding vertrokken naar top clubs.
![]()
Haha.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wijnaldum komt ook van Sparta, die is op vrij jonge leeftijd naar Feyenoord gegaan. Debiel.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Nee, dat gaat echt he-le-maal nergens over die bedragen. 5% van de vergoeding gaat naar de opleidende clubs waar de speler van 12 tot 21 heeft gespeeld. Het loopt langzaam op van 12 jaar met 5% van die 5% en 21 met 15% van die 5%. Als Sparta een speler van zijn 12e tot zijn 17e krijgen ze misschien 2% van de totale transfersom..quote:Op maandag 11 juni 2012 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta krijgt dan toch tot in het einde der tijden percentages van de opbrengsten van zo'n speler?
KNVB en Fifa moeten van die 5% gewoon 25% maken, dan gaat het al wat meer lonen om zelf jongens op te leiden. Maar goed, binnen nu en 2 jaar is het over bij Sparta en kunnen we eerst de opleiding en vervolgens de hele club opdoeken.. Grotendeels door dit soort praktijken..
Hopelijk worden Willems, Strootman, Duarte, Viergever, Emnes en Falkenburg verpatst, dan vangt Sparta nog een beetje geld.![]()
Daar is gewoon voor betaald, maar dat zijn allemaal echt bedragen van niets. Als Sparta Eredivisie had gespeeld hadden ze daar 10 miljoen voor gevangen, nu zit het rond de 3/4 miljoen. Zonde. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat om die jongens van 16 jaar die overgenomen worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:40 schreef Typisch het volgende:
Voor Willems, Strootman, Viergever en Falkenburg is toch gewoon betaald?![]()
Aha. Ja, maar dat gebeurt dus overal hé. Nu toevallig bij Sparta veel. Maar vorig seizoen gingen er ook ineens 3 á 4 richting Engeland van Feyenoord voordat ze ook maar een minuut in het eerste gespeeld hebben. Het gebeurt overal en ook bij PSV.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Daar is gewoon voor betaald, maar dat zijn allemaal echt bedragen van niets. Als Sparta Eredivisie had gespeeld hadden ze daar 10 miljoen voor gevangen, nu zit het rond de 3/4 miljoen. Zonde. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat om die jongens van 16 jaar die overgenomen worden.![]()
Het is niet eerlijk!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
"Blablabla songfestival"
/TypischAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Erikquote:
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik wilde een half uur een dutje gaan doen, echt een half uurtje maar.
Dat werd serieus meer dan 3 uur slapen.#TeamMiley![]()
Waarom kan ik geen normale prijzen vinden voor een week naar San Francisco? Ik wil geen fucking rondreis maken, want ik heb geen rijbewijs.
#TeamMiley![]()
Datquote:
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Wat is dezeik kan geen nieuwe reacties zien op facebook.. ik krijg wel notes maar als ik er op klik zie ik geen reactie op m'n statussen of foto's.
Hoe?![]()
![]()
Ik heb dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dezeik kan geen nieuwe reacties zien op facebook.. ik krijg wel notes maar als ik er op klik zie ik geen reactie op m'n statussen of foto's.
Hoe?Zwaar irritant
![]()
![]()
Ja iedereen denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg steeds dislike button invites oid.
Maar je hoeft niet mensen zo'n verzoek te sturen want je kan gewoon door drukken
Ik doe helemaal niks, ik like nooit wat. Reageer überhaupt bijna nooit op facebok. Alleen de chat gebruik ik eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja iedereen denk ik
Maar je hoeft niet mensen zo'n verzoek te sturen want je kan gewoon door drukken![]()
Hij is al een goede 20minuten voorbij hoor dus ik weet niet wat jij kijktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is al een goede 20minuten voorbij hoor dus ik weet niet wat jij kijkt![]()
![]()
Snap wel dat het saai is als de spelers gestopt zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Oke speciaal voor jou "het was een saaie wedstrijd" kusjekroel enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die zooi mij helemaal voorbij trekt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef arachide. het volgende:
Die dislike buttons zijn moeilijk irritant.
Het helpt ook wel dat ik de grootste spammers al uit m'n lijst heb gedonderd.Who motivates the motivator?![]()
Ik heb al minstens 5 verzoeken gehad, ik ga huilenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die zooi mij helemaal voorbij trekt.
Het helpt ook wel dat ik de grootste spammers al uit m'n lijst heb gedonderd.![]()
![]()
Hier staat de teller op driequote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al minstens 5 verzoeken gehad, ik ga huilen
edit: godverdomme vier![]()
Bij jou komt er toch chocomelk uit ipv tranenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al minstens 5 verzoeken gehad, ik ga huilenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mwah vond er niet zoveel aan, alleen Nasri speelde een mooie wedstrijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eerste helft was nog wel te doen op zich.![]()
Ja die kut dislike button![]()
ga eens dood
Waarom hebben jullie er zoveel last van? Dan druk je toch even op dat wereldbolletje dan zijn die notificaties ook weer wegLaat die kinders toch ook wat te doen hebben.
![]()
Ik had er vanmiddag eentje.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al minstens 5 verzoeken gehad, ik ga huilenWho motivates the motivator?![]()
van spees zelf zekerquote:
Nah, het was ook niet de beestenwedstrijd die ik er van verwacht had, maar de eerste helft was op zich wel oke. De rest was inderdaad kut.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mwah vond er niet zoveel aan, alleen Nasri speelde een mooie wedstrijd.Who motivates the motivator?![]()
Ik had helemaal geen verwachtingen van deze wedstrijd aangezien Engeland zowat al zijn sterspelers mist, maar ik vind gewoon dat ze het goed gedaan hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nah, het was ook niet de beestwedstrijd die ik er van verwacht had, maar de eerste helft was op zich wel oke. De rest was inderdaad kut.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Is het ook, maar heeft amper gespeeld afgelopen seizoenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Richards niet mee hebben genomen. Dat vind ik echt een eindbaas.
Maar nadat Cahil was weggevallen had je hem er best bij kunnen hebben, nu is er een 22jarige speler van Liverpool mee die 11 wedstrijden heeft gespeeld tot nu toe en wel op de reserve lijst stondOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
Morgen tentamentje rocken over kernenergie en aanverwanten. Die even halen en ik ben sowieso over.![]()
Dat je fb niet vaak gebruikt oke, maar dit bericht had je er best kunnen postenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
Morgen tentamentje rocken over kernenergie en aanverwanten. Die even halen en ik ben sowieso over.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Chemiequote:Ik gebruik FOK! voor mijn nutteloze berichten. LAAT MEquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je fb niet vaak gebruikt oke, maar dit bericht had je er best kunnen posten
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 20:23:28 ]![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je fb niet vaak gebruikt oke, maar dit bericht had je er best kunnen posten_!
![]()
neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chemie
[..]
Ik gebruik FOK! voor mijn nutteloze berichten. LAAT ME![]()
Leuk, in welk jaar zit je?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chemie
[..]
Ik gebruik FOK! voor mijn nutteloze berichten. LAAT ME![]()
Moet je bolle?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mijn Playstation heeft een probleem wat ze bij Sony niet kunnen oplossen.
Geweldig dit.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
1.quote:Vorig jaar deed ik iets heel anders, maar vond ik maar kut. Dus tussen jaartje gehad. In dat jaar bedrijfje opgezet maar toch nog maar even zo'n kut papiertje halen, schijnt toch wel handig te zijn.
![]()
Wat is het probleem dan knulquote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Geweldig dit.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Geweldig dit.![]()
![]()
Uitbreidingspakketje gekocht voor FIFA, doet het niet, nu moet ik naar EA Sports bellen.quote:Verliefdheid is voor de dommen![]()
Daarom xbox.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Geweldig dit.Gaat nooit kapot enzo.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 20:26:54 ]![]()
Waarom koop je uitbereidingspakkettenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Uitbreidingspakketje gekocht voor FIFA, doet het niet, nu moet ik naar EA Sports bellen.
ps is toch niet kapot flapdrolquote:
Want online EK.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom koop je uitbereidingspakkettenVerliefdheid is voor de dommen![]()
weet niet eet nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ah sooquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die van Fifa is écht pure aids. Geen eens alle licenties, geen kwalificatie maar alleen het eindtoernooi. Gewoon kut, verder nog 425525 bugs erin.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom koop je uitbereidingspakketten![]()
Koop dan gewoon het spel zelf ipv de uitbreidingquote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die van Fifa is écht pure aids. Geen eens alle licenties, geen kwalificatie maar alleen het eindtoernooi. Gewoon kut, verder nog 425525 bugs erin.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
lekker sims spelen toch gekkie XDquote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Flippiee het volgende:
sowieso veel geld uitgeven aan games dat je na een tijdje toch geen flikker aan vindOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, wat heb je nou aan plezier.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Flippiee het volgende:
sowieso veel geld uitgeven aan games dat je na een tijdje toch geen flikker aan vind![]()
![]()
Dat EK gedeelte kan je alleen downloaden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop dan gewoon het spel zelf ipv de uitbreiding
Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Betalen om online te kunnen spelen!
Who motivates the motivator?![]()
Ik heb fifa 2009, ik denk elk jaar als de nieuwe fifa uitkomt koop ik hem. Maar dan komt de nieuwe fifa uit en dan denk ik, 50 euro voor een spel waarvan volgend jaar de volgende versie uitkomt is te duur en dan koop ik hem nietNu zit ik nog steeds met een fifa van 4 jaar oud
![]()
![]()
Je moet het spel hebben om de uitbreiding te spelen pikkebaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop dan gewoon het spel zelf ipv de uitbreiding![]()
Je hebt gewoon het spel ek2012 van fifa manquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet het spel hebben om de uitbreiding te spelen pikkebaas.
xD moet nog nieuwe installerenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker sims spelen toch gekkie XDGa touwtje springen met de buurt, of voetballen of verstoppertje spelen, heb je ook plezierquote:![]()
![]()
Voorheen had je dat in ieder geval met eindrondesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja vanaf dit jaar niet meer dus.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Voorheen had je dat in ieder geval met eindrondesVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ik kan niet meer voetballen door een kapotte knie.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
xD moet nog nieuwe installeren
[..]
Ga touwtje springen met de buurt, of voetballen of verstoppertje spelen, heb je ook plezier![]()
![]()
Ja, nu dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Voorheen had je dat in ieder geval met eindrondes![]()
Ik heb dan ook nooit de eindronde versie gehaaldquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja vanaf dit jaar niet meer dus.
Gewoon normale fifa is beter zonder dat interland gezeikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ohquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan niet meer voetballen door een kapotte knie.Sorry man
![]()
![]()
Kapotte oog geef ik jequote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan niet meer voetballen door een kapotte knie.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe eens niet zo agressief man.quote:Mijn fifa heb ik aan iemand uitgeleend, maar weet niet meer aan wie. Tegen de tijd dat de nieuwe uit is krijg ik hem denk ik wel terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga lekker fifa spelen, heb je plezier en geen depressie meer.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 20:33:32 ]![]()
veel frustraties tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat een ongelooflijke sukkel ben je ookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man.
[..]
Mijn fifa heb ik aan iemand uitgeleend, maar weet niet meer aan wie. Tegen de tijd dat de nieuwe uit is krijg ik hem denk ik wel terug.![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:
Ergens zijn wij broeders en zou ik dit niet mogen zeggen tegen jouOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maak zelf maar tortilla's, dit is de druppel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke sukkel ben je ook![]()
flippiee kent alleen frituren dus dat gaat lastig wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak zelf maar tortilla's, dit is de druppel.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
kent, ja?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee kent alleen frituren dus dat gaat lastig worden![]()
Prima, nog steeds bij jou thuis? Help je mij wel?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak zelf maar tortilla's, dit is de druppel.kennen kunnen kannenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee kent alleen frituren dus dat gaat lastig worden![]()
![]()
jij als in zij kent als in iets van kennenquote:
Ga jij nou maar houdhakkenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee, ik ga gewoon tv kijken. Zo ben ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima, nog steeds bij jou thuis? Help je mij wel?
Oké.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij als in zij kent als in iets van kennen
Ga jij nou maar houdhakken![]()
ja ik ga weer foebal kijke
tot siens
XDOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Moet ik zeker bier komen brengen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon tv kijken. Zo ben ik.![]()
Oh noes, ik hoorde laatst dat Voe een liedje had gemaakt, dus die zocht ik op spotify. Verschrikkelijk
#TeamMiley![]()
Je maakt het hem te makkelijk nu hequote:
Je denkt toch niet dat ik het meen he.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je maakt het hem te makkelijk nu he![]()
![]()
En deze foto heeft Tchock gemaakt van mn kleine flapsie, en vond hem zo lief... Even met jullie delen
.
Baby darling doll face honey![]()
omnomonom konijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
En deze foto heeft Tchock gemaakt van mn kleine flapsie, en vond hem zo lief... Even met jullie delen
.
[ afbeelding ]
Who motivates the motivator?![]()
Het konijn rookt? of wilde Tchok 'm gaan roosteren?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Awwwquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]Verliefdheid is voor de dommen![]()
Nog nooit op!quote:Nee, die ligt daar gewoonquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het konijn rookt? of wilde Tchok 'm gaan roosteren?.
quote:.
wat een schatjequote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is ie ook welquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ie ook wel.
als ie voer heeft en een schoonhok en aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het niet zo op konijnen eigenlijk. Weet ook totaal niet hoe ik die beesten vast moeten houden ofzo. Geef maar gewoon een hond, daar kun je tenminste nog iets mee.Who motivates the motivator?![]()
Wat gaan je doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Hai. Ik heb vakantiewerk en nu ben ik wel blij.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, wanneer het hem uitkomt is het meerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als ie voer heeft en een schoonhok en aandacht.
Ik hou hem bijna nooit vast want vindt ie toch niet fijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb het niet zo op konijnen eigenlijk. Weet ook totaal niet hoe ik die beesten vast moeten houden ofzo. Geef maar gewoon een hond, daar kun je tenminste nog iets mee.. Aaien vindt ie wel fijn..
Huishoudelijk hulp, zelfde wat ik nu doe maar dan dus extra veel en bij een bedrijf. Ik werk nu al bij twee adressen maar die heb ik ooit zelf geregeldquote:.
Hey lekkere homo'tjes van me
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
quote:Hollandddquote:Jep sinds gisterrrrquote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Meteen al je sletjes in nl gepakt toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Hollanddd
[..]
Jep sinds gisterrrr![]()
Hij kijkt alsof Tchock hem mishandelt..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]![]()
haha nee g, net ff balletje getraptquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Meteen al je sletjes in nl gepakt toch?
ff doesjeOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: