Hier staat de teller op driequote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al minstens 5 verzoeken gehad, ik ga huilen
Bij jou komt er toch chocomelk uit ipv tranenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwah vond er niet zoveel aan, alleen Nasri speelde een mooie wedstrijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eerste helft was nog wel te doen op zich.
Ik had er vanmiddag eentje.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
van spees zelf zekerquote:
Nah, het was ook niet de beestenwedstrijd die ik er van verwacht had, maar de eerste helft was op zich wel oke. De rest was inderdaad kut.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mwah vond er niet zoveel aan, alleen Nasri speelde een mooie wedstrijd.
Ik had helemaal geen verwachtingen van deze wedstrijd aangezien Engeland zowat al zijn sterspelers mist, maar ik vind gewoon dat ze het goed gedaan hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nah, het was ook niet de beestwedstrijd die ik er van verwacht had, maar de eerste helft was op zich wel oke. De rest was inderdaad kut.
Is het ook, maar heeft amper gespeeld afgelopen seizoenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Richards niet mee hebben genomen. Dat vind ik echt een eindbaas.
Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
Morgen tentamentje rocken over kernenergie en aanverwanten. Die even halen en ik ben sowieso over.
Dat je fb niet vaak gebruikt oke, maar dit bericht had je er best kunnen postenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
Morgen tentamentje rocken over kernenergie en aanverwanten. Die even halen en ik ben sowieso over.
Chemiequote:
Ik gebruik FOK! voor mijn nutteloze berichten. LAAT MEquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je fb niet vaak gebruikt oke, maar dit bericht had je er best kunnen posten
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je fb niet vaak gebruikt oke, maar dit bericht had je er best kunnen posten
neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chemie
[..]
Ik gebruik FOK! voor mijn nutteloze berichten. LAAT ME
Leuk, in welk jaar zit je?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chemie
[..]
Ik gebruik FOK! voor mijn nutteloze berichten. LAAT ME
Moet je bolle?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |